Kokeile ladata clientti. Tai sitten kun painat chattinappulaa niin päivität sen jos IE:tä käytät. Kannattaa kokeilla käyttää myös Mozillaa.
Mitäs ne niin tärkeät jutut on, että ihan uniä häiritsevät? Parasta pääntyhjennystä on ottaa tenttikirja nenän eteen vartiksi. Vielä kun valitsee ääni-akateemisen ja englanninkielisen, niin ei petä ikinä vaan takuulla rupee nukuttamaan.. :thumbsup:
Noh, taitaa olla se maailman tärkein, hienoin ja ihmeellisin asia. Oli muuten ihan mielenkiintoista että kävin moisen postauksen tekemässä että ei kannattais tommosia miettiä ja sitten pyörin sängyssä koko yön ja en mitään muuta miettinytkään Toki tuohon nukkumiseen osaltaan vaikutti että olin käynyt lenkillä t-paita päällä kunnon vesisateessa ja tuulessa, joten oli pientä nuhanpoikastakin tullut. Ja yölläkin oli pirunmoinen tuuli josta aiheitui myös oikein kunnon melua
Mistäs saa uusimman version clientistä? Operalla koko chatti ei toimaa ollenkaan, ja mun clienttiversiolla ei näy Jarkko G. user listissä! That makes me a very sad Kalza! Jürgen, olis kyllä paras hetki kun tulisit chattiin. Sua kaivataan siellä!
Jess Jürgen kävi chatissa! Oli tosi hienoa niin kauan kuin se kesti. No huomennapahan lupasi tulla illalla uudestaan, joten olkaapa varuillanne!
No niin, nyt se minäkin olen "tonni" -postaaja. Eipä tässä oikeastaan muuta sanottavaa olekaan, taas tuli väännettyä hurria yöhön asti. :grr: Kumma kun sitä joutuu raatamaan kahden vaivaisen opintoviikon eteen enemmän kuin muilla kursseilla yhteensä. Ei se tämä elämä ole reilua.
Eikä pistetä viestejä YÖketjuun päiväsaikaan! Poistakaa asiattomat viestit heti! Spoiler Prkln Juntit