Tuolta http://www.mymemory.uk.com/ löytyy halvalla aihioita, esim. 25 kpl DVD+R £10.99. Maksun ottavat luottokortilla tilattaessa ilmeisesti heti (eikä silloin kun tavara menee postiin), mikä vähän murehdutti. Tilaus tuli viikossa. Postikulut kiinteä £5.95. Ei valittamista. Sijaitsee Jerseyssä...
Onko porukka tilaillut tämän putiikin kautta viime aikoina? Googlella vahingossa bongasin ko. liikkeen kun etsin blu-ray-levyistä tietoa. Paljon edullisia bd-leffoja tuntuu puljussa olevan tarjolla, esim hintahaarukassa 10-15£ ja postitus ilman kuluja ympäri maailman! Uskaltaako tuonne tilauksia laittaa, kokemuksia? Vähän alkoi hotsittaa esim Boylen Sunshine hintaan 9,95£...
Tilasin viime syksynä tuolta PSP:lle muistikortin ja hyvin tuli tilaus perille. Maksoin Visa Electronilla ja muistikortti tuli noin viikossa tilauksesta suoraan postilaatikkoon. Ei ollut mitää valittamista. :thumbsup:
Itsellänikään ei ole vielä kertynyt kokemuksia kuin parin tilauksen verran tänä keväänä, mutta molemmat ovat hoituneet ongelmitta. Sen olen kuitenkin ehtinyt huomata, että hinnat tuolla tuntuvat ovat olevan aika dynaamisia. Jos jonkin hyvän diilin löytää, ei kannata jäädä miettimään pitkäksi aikaa, sillä jo huomenna hinta saattaa olla toinen.
Leffoja tilannut tuolta nyt pariin otteeseen ja toimitukset ovat olleet nopeita & moitteettomia. Tässä vaiheessa ei voi muuta kuin suositella.
Juuri eilen laitoin 1gb sd muistikortin tilaukseen mymemorysta. Tämä ikäänkuin testimielessä. Hintaa kortilla oli ruhtinaalliset £2,99 posteineen. Maksu luottokortilla. Raportoin kun kortti saapuu/ei saavu.
Kolme usbitikkua Visalla. Perjantaina tilaus vetämään, seuraavana perjantaina paketti kolahti postilootaan ja kaikki ok.
Onko tuolta mymemory.co.com:sta tilatessa normi käytäntö uusilla tilaajilla, että pitää toimia alla olevan mukaan? "Due to increased security for online orders, we ask for proof of address to be sent to us before we can dispatch your order. This is a standard request on high value or first time international orders, to protect us and our customers from fraud. Please forward a copy of your bank statement or a utility bill (gas, water, electricity etc.) by email to HDurkin@mymemory.co.uk or alternatively by fax to +44 8700 941039. Unfortunately we require this information within 7 days of request, after that time the order will be automatically cancelled and a full refund issued. Thank you for your understanding in this matter and please accept our sincere apologies for any inconvenience. Best Regards Helen Durkin" Eli siis täytyykö toimia tuon mukaan, jotta saa tilauksen lähtemään? Aika ahterista jos näin on...
Meikäläiselle tuli sama maili ja olin tulossa kyselemään samaa asiaa. Aikasemmin tilaus onnistu ilman mitään...
Tuttua hommaa nettikasinoiden rahojen kotiutuksessa. Digikameralla vaan kuva jostain laskusta ja meilillä sinne. Jos ei koko laskua halua postittaa, niin suttaa tietoja siitä vaan yli. edit: Tiedustellaanpa samalla, mitäs olette tilaamassa?
Sennheiserin Napit tilasin vuodenvaihteessa, bulk pakattu ja hinta puolet Suomen hinnasta. Napit tuli reilun viikon viiveellä ja ehjänä.
Ei pyydetty lähettämään mitään lisätietoja/todisteita, kun pari viikkoa sitten (13.3) laitoin tilauksen sisään reilun 30 punnan arvosta. 16.3 tuli viesti, että paketti lähetetty. Tosin ei ole vielä saapunut perille, ehkä ensi viikolla... :sleep:
Otin Digikameralla kuvan vanhasta laskusta(nimim. juhaa:n ohjeen mukaan) ja pistin postia eteenpäin, ohjeen mukaan. Eilen tuli vahvistus, että tavara on lähtenyt liikenteeseen.
Mullekkin tuli tuo viesti... siis ihan mistä laskusta vaan...? maksetusta vai siis mitä... mitä siitä laskusta pitää näkyä..?
Joku lasku missa on sama nimi ja osoite kuin tilauksesi toimitusosoitteessa. Teoriassa tarttis olla jonkun kiintean kytkennan lasku (sahkot, vesi, etc.), mutta harvoin ne niin tarkkaan kattoo jos on jotain suomenkielista sepustusta vaan mista kukaan ymmarra kuitenkaan mitaan.. Tarkoitus on siis osoittaa etta asut siina osoitteessa.
Mulle kun tulee Visa-laskut nettipostiin, niin sieltä otin uusimman laskun ja heitin pdf:nä mymemorille, hyvin kelpasi.
Onneksi kuitenkin ENSIN laskuttivat ja sitten vasta kyselivät jotain todistetta laskun muodossa. Kätevää! Piti kysellä perään että milloinkahan ne sen rahan palauttaa kun laina-aika oli automaattisesti 7 päivää jos ei todistelaskua heille lähetä. Aikovat maksella takas ku kerkiävät...