Windows 7 kuvat kansio

Keskustelu osiossa 'Käyttöjärjestelmät ja sovellukset' , aloittajana jortti, 02.09.2010.

  1. jortti

    jortti Guest Guest

    Liittynyt:
    31.03.2007
    Viestejä:
    36
    Saadut tykkäykset:
    0
    Täältä löytyy varmaan joku viisas seuraavanlaiseen ongelmaan. Minulle tämä windows seiska on ihan uusi kokemus. Vistaa ei ole ollu, vaan ennen käyttäny XP:tä. No se ongelma. Minulla on kuvakokonaisuus samasta aiheesta, jota on kuvattu kolmella eri kameralla ja niistä pitäisi järjestää järkevä kokonaisuus samaan kansioon ja tietysti omaan haluttuun järjestykseen kuvia siirtelemällä. Mutta en ole vielä seiskasta sellaista vaihtoehtoa löytäny, että voisi kuvia vapaasti siirrellä haluttuun paikkaa toisten kuvien väliin. Ei anna siirtää kuvan kuvaa mihinkään????? Vain asetuksissa olevista vaihtoehdoista pitää sitkeästi kiinni, esim. päivämäärä, kuukausi, sisältö ym. mutta ei anna siirtää vapaasti, kuten XP:ssä voi siirrellä ja järjestää mielin määrin, musta viiva osoittaa mihin kuva putoaa. Olen koittanu etsiä sitä vaihtoehtoa seiskasta, mutta en ole löytäny, enkä saa kuvia oikeaan järjestykseen, kohta menee hermot. Jos siitä seiskassa sellainenkin vaihtoehto on olemassa, että voi vapaasti siirrellä, niin kertokaa ihmeessä miten sen saa päälle ja kertokaa se niin yksinkertaisesti, että minäkin ymmärrän, koska olen vähän tyhmä näitten kanssa. Kiitos etukäteen.
     
  2. marcoolio

    marcoolio "JTX: en wareta" Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    23.09.2002
    Viestejä:
    4 511
    Saadut tykkäykset:
    8