VISA ELECTRON - Http error 404: Session control information missing. Temporary session Cookie usage is required

Keskustelu osiossa 'Kauppapaikoista' , aloittajana Leterface, 23.07.2010.

  1. Leterface

    Leterface Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    10.04.2007
    Viestejä:
    5 040
    Saadut tykkäykset:
    153
    Play.com ja playusa.com tilaukset ei näytä toimivan minulla Visa Electron kortin kanssa.

    Nykyään Play:llä on verified by visa toiminto joka joko tilttaa koko yksittäisen selainikkunan tai useimmiten antaa virheilmoituksen sen jälkeen kun on kirjautunut Nordean verkkopankkiin:

    Http error 404: Session control information missing. Temporary session Cookie usage is required.

    Miten tästä pääsee eteenpäin? Eikö nämä systeemit pitäisi toimia? Minulla on Windows 7 ja uusimmat päivitykset. Olen yrittänyt kokeilla eri turvallisuustasoilla Internet Explorerista mutta tuloksetta.
     
  2. wille82

    wille82 Uusi jäsen

    Liittynyt:
    05.04.2004
    Viestejä:
    706
    Saadut tykkäykset:
    0
    Oookko kokeillut muilla selaimilla?
    Oma Visa Electron (osuuspankin) toimii hyvin kun playsta tilailen ja Opera selainta käyttelen.
     
  3. mihy

    mihy Uusi jäsen

    Liittynyt:
    02.01.2004
    Viestejä:
    292
    Saadut tykkäykset:
    1
    Viittaisi siihen, että kolmannen osapuolen evästeiden (cookies) käyttö on estetty joko IE:n asetuksista tai jokin turvaohjelma, kuten palomuuri tekee sen.

    Ainakin Firefoxissa pitää olla Privacy-asetuksista valittuna "Accept cookies from sites" ja sen alavalinta "Accept third-party cookies". IE:ssä valitsisin Privacy-välilehdeltä "Accept all cookies", jos ei oletusasetuksilla kerran toimi.