Vahvistimen korjaus?

Keskustelu osiossa 'Vahvistimet' , aloittajana de facto, 23.09.2012.

  1. de facto

    de facto Guest Guest

    Liittynyt:
    23.09.2006
    Viestejä:
    19
    Saadut tykkäykset:
    0
    :OI Mihin pk-seudulla voi viedä vanhan vahvistimen korjattavaksi? Olen etsinyt mm. Fonecta.fi:stä eri termeillä, mm. viihde-elektroniikkaa ja kodinkonehuoltoa, mutta en löydä pk-seudulta liikkeitä, jotka korjaisivat hifi-laitteita. Meilasin maahantuojallekin, mutta ei ole vastannut mitään.

    Kyseessä on vanha Luxman L-210 -vahvistin, josta on kuulokeliitäntä rikki siten, että plugi ei mene kunnolla sisään eikä tämän vuoksi kuulokkeista kuulu. Paljonko tällaisen korjaaminen suunnilleen maksaisi (kuulokeliitännän vaihto?) ja pitääkö huoltoliikkeellä olla nimenomaan Luxmanin varaosia? Voiko korjata ja kannattaako korjata vai kannattaako ostaa uusi n. 250 eur maksava vahvistin, esim. Denon PMA-520AE? Äänenlaadun ja säätimien osalta Luxman kelpaisi minulle edelleenkin, vaikka on vanha (eikä ole oikein varaakaan tällä hetkellä ostaa uutta).
     
    Viimeksi muokattu: 23.09.2012
  2. JayKay70

    JayKay70 Uusi jäsen

    Liittynyt:
    01.01.2008
    Viestejä:
    574
    Saadut tykkäykset:
    0
  3. de facto

    de facto Guest Guest

    Liittynyt:
    23.09.2006
    Viestejä:
    19
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kiitos vastauksesta. Jännä juttu on, että tuo EletkroNipeka löytyy Fonecta.fi:stä otsikolla "Televisiohuoltoa, videohuoltoa", vaikka on nimenomaan viihde-elektroniikan huoltoliike.
     
  4. pede

    pede Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    22.10.2002
    Viestejä:
    6 311
    Saadut tykkäykset:
    19
    Ruskeasuolla on http://www.televideo.fi/ . korjasivat topparin mulle. valmista tuli kahdessa työpäivässä. ovat auki myös lauantaina.

    kuulokeliitännän vaihto tuskin tarvitsee merkkihuoltoa
     
  5. Duh

    Duh Uusi jäsen

    Liittynyt:
    31.12.2006
    Viestejä:
    166
    Saadut tykkäykset:
    1