Ultrastar Deluxe

Keskustelu osiossa 'PC-pelit' , aloittajana rewind, 07.11.2008.

  1. McIce

    McIce Guest Guest

    Liittynyt:
    14.11.2007
    Viestejä:
    148
    Saadut tykkäykset:
    0
    Pitäiskö oma ääni kuulua "läpi" jo ennen pelin käynnistämistä vai onko tuossa Ultrastarissa jokin ominaisuus joka kuljettaa mikin äänen läpi?
    Kytkin mikin 3,5 mm emon liittimeen ja äänihallinnasta näkee kyllä että mikin äänet menevät emolle mutta edelleenkään ei mitään tule ulos.
    Versio 1.1RC juuri asentumassa...

    (USB + repeater "toimii", mutta repeater aiheuttaa ääneen viivettä säädöistä huolimatta, jotenka yritän päästä repeaterin käytöstä pois)

    EDIT: uudessa versiossa onkin suoraan optioissa valinta josta voi kytkeä oman äänen päälle, joskin silläkin tuntuu olevan pientä viivettä mutta toimii riittävän hyvin
     
    Viimeksi muokattu: 24.07.2010
  2. simson

    simson Guest Guest

    Liittynyt:
    19.01.2009
    Viestejä:
    3
    Saadut tykkäykset:
    0
    Vähän vanha kysymys mutta googlaajille tiedoksi: Ainakin alkuperäisillä Sonyn Singstar mikeillä toimii. Toimi jopa 3 mikkiä yhtäaikaa, 1 koneen oman äänikortin kautta ja 2 singstarin mikkiä usb:n kautta. XP tunnistaa USB palikan ilman erillisiä ajureita. Kun systeemit on kiinni, sitten US päälle ja Mikrofoni asetuksista valitsee sen USB äänen ja kanava1 = pelaaja 1, kanava 2= pelaaja 2. Sitten jos haluaa kolmannen mikin, niin valitse oma äänikortti ylhäältä ja aseta kanava 1=pelaaja 3. Mikkiasetuksissa voi tarkistaa että mikrofoni toimii (palkki reagoi ääneen). Peli asetuksista pelaajien määrä=3. Oma ääni kuuluviin audiorepeaterillä Sonyn mikeistä.
    Repeater asetukset: Wave in: USB ääni, Wave out: oma äänikorttisi, Sample rate 192000, buffer 100ms, channel 2, priority: realtime
    Äänikortin kautta kuuluu siinä kiinni oleva mikki (minulla Audigy 2) kun tsekkaa XP:n äänihallinnasta että nauhoitus puolella on mikrofoni päällä ja toisto puolella myös. Singstarin mikkien kautta tulee väkisin vähän viivettä, mutta ihan siedettävissä oleva viive. Äänikortin kautta viivettä ei ole niin että huomaisi. Käytössä USDX 1.1. :thumbsup:
     
    Viimeksi muokattu: 27.01.2011
  3. Jeroi

    Jeroi Guest Guest

    Liittynyt:
    09.09.2006
    Viestejä:
    23
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hei, Ultrastar Deluxen äänen saa toimimaan ihan hyvin mixerin kanssa. Sulla pitää olla mikistä windowsin asetuksissa se pikku kaiuttimen kuva otettuna käyttöön. Tämä ohjaa mikin äänen stereo ulostuloon windowsissa. Sitten auki itse ohjelma ja laulamaan.

    Itse käytän Behringer mixeriä ja Konkka mikkiä laulamiseen jotka ohjaan line-in väylään josta sitten voin laulaa ja ohjata lauluani stereo ulostuloon ihan ilman viivettä.

    Toivottavasti toi apua tilanteeseen

    Sitten olen tehnyt Tutoriaalin joka kertoo miten tehdään suomalaisia biisejä:

    http://www.youtube.com/watch?v=zTpyTI1K7g8