Tietokoneiden pakkovalta

Keskustelu osiossa 'Tietoliikenne' , aloittajana aarno2815, 10.07.2016.

  1. aarno2815

    aarno2815 Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    03.03.2001
    Viestejä:
    4 636
    Saadut tykkäykset:
    131
    Olen taipumassa vähitellen vaimon kannalle, kun hän on tympääntynyt tietokoneiden pakkovaltaan.
    Olen yleensä sanonut, että on niistä hyötyäkin(koneista). Nyt suutuin siihen,kun laitetaan pakkomainoksia koneelle ja niiden poisto oli hankalaa. Sähköpostisivun oikeaan reunaan oli muodostettu mainostajien toimesta pilari mainoksille.
    Kaksi toimijaa lähetti mainoksia pilariin ja jos tulosti jotain, niin ne tulivat tulosteeseen mukaan.
    Kukaan ei osannut neuvoa, miten ne saisi pois tietokoneelta. Viimein onnistuin, ensin yhden pakkomainostajan osalta ja sitten toisen osalta.
    Yhtiövastikkeiden maksu on ulkoistettu isännöitsijältä minulle ja pankille, tietysti osaamattomasti.
    Joutuu soittelemaan pankkiin useita kertoja, eivät oikein ole innostuneita neuvontatyöstä.
    Ei ihme, että Postilta on työt loppumassa, kun kaikki laskut ohjataan tietokoneiden omistajille, tai laitetaan kova hinta paperilaskutukseen. Pakotetaan e-laskutukseen.
    Nyt piti ostaa vaimollekin läppäri, kun hän mietti, miten hoitaa laskut, kun/jos minä kuolen. Joudun kouluttamaan häntä käyttäjäksi, kun ei halua millekään ulkoiselle kurssille.
    Minulla on tietokone ollut 20 vuotta, nyt alkaa tuntua, että onko tässä mitään järkeä.
    Kotipizzan tilaus netin kautta puhelimen avulla ei onnistunut bugisen ohjelman kautta. Rahat meni tililtä, mutta tilaus ei tulostunut pizzamyymälään! Piti antaa myyjälle yhteystiedot, että saisi rahat takaisin, kun jouduin maksamaan kahteen kertaan.
    Antamaani puhelinnumeroon ei ole soitettu rahojen palauttamiseksi. Kiitoksia Kotipizza aktiivisesta toiminnasta! Olisi pitänyt tilata puhelimella pizza.