TF650 ja kanavien järjestely

Keskustelu osiossa 'Topfield' , aloittajana Tntti, 30.04.2010.

  1. Tntti

    Tntti Guest Guest

    Liittynyt:
    30.04.2010
    Viestejä:
    1
    Saadut tykkäykset:
    0
    Meillä on ollut tuommonen tf650 antennitaloudessa jo viikon. Hyvin toimii muuten mutta mua on alkanut nyppimään se että kanavia ei saa mitenkään loogiseen järjestykseen! Jotain P*******n suosikkilistoja tuonne voisi tehdä mutta mä EN halua sellasia vaan haluan ne kanavat järjestykseen niin, että voin kakesta painaa esim. nappulaa 5, niin siihen tulee SUBTV.
    Apua, neuvokaa, vai pistänkö boksin verkonpainoks.
     
    Viimeksi muokattu: 30.04.2010
  2. DigiDigger

    DigiDigger Guest Guest

    Liittynyt:
    08.03.2006
    Viestejä:
    291
    Saadut tykkäykset:
    0
    Jos ei saa sitä, mitä haluaa, on tyydyttävä siihen, mitä saa...

    Loogisen kanavanumeroinnin ovat päättäneet meitä viisaammat, eikä sitä pysty itse muuttamaan, ei sen enempää Topfieldissä kuin muissakaan boksimerkeissä. Se, että Sub on kanavapaikalla 6 eikä 5, ei ole loppujen liopuksi kovin suuri ongelma. Kaikkeen kun tottuu.

    Ja jos numeroita ei muista, saa OK-nappulasta näkyviin kanavalistan, josta voi valita haluamansa katsottavaksi.

    Jos boksi ei edelleenkään sinulle kelpaa, lähetä se minulle mieluummin kuin pistät sen verkonpainoksi. Maksan kyllä postikulut. :)
     
  3. KKP

    KKP Guest Guest

    Liittynyt:
    09.11.2005
    Viestejä:
    92
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mahtaako Top Set -ohjelma toimia tuon 650-mallin kanssa? Sillä nimittäin voi järjestellä kanavat haluamaansa järjestykseen ja myös haluamilleen numeroille.