TF 5100 pvrc HDMI päivitys ei onnistu

Keskustelu osiossa 'Topfield' , aloittajana Crystaleye, 15.03.2010.

  1. Crystaleye

    Crystaleye Guest Guest

    Liittynyt:
    15.03.2010
    Viestejä:
    2
    Saadut tykkäykset:
    0
    Yritän päivittää digiboksiani ekaa kertaa mutta näyttääkin olevan odotettua vaikeampaa.

    Olen ladannut oikeat ohjelmistot topfieldin sivuilta (vista32) ja koitan päivittää boxia USB:n kautta. Olen edennyt ohjeiden mukaan:
    http://fi.wikibooks.org/wiki/Topfie...nen"_bugilista)#Ohjelmistop.C3.A4ivitysohjeet

    mutta ongelmaksi ilmenee kohta 9. (em. linkin ohjelmapäivitysohjeet, kohta 9.)
    eli kun käynnistän digiboxin, tietokone käynnistyy itsekseen uudelleen ja digiboxiin tulee vikakoodi E - 15. Tietokone ilmottaa että ei käynnistetty oikein jne.

    Olen kokeillut päivitystä eri USB porteista, ongelma ei katoa. Mikä voisi olla siis vikana?

    Sama tilanne toistuu kun koittaa siirtää tiedostoja digiboxista PC:lle Altair -ohjelman avulla.
     
  2. 10inch

    10inch Käyttäjä

    Liittynyt:
    10.08.2004
    Viestejä:
    1 154
    Saadut tykkäykset:
    0
    Sulla on joku ongelma tietokonees kanssa, ei sen pidä kaatua tai bootata... siihen en osaa antaa euvoja, mutta käytä firmiksen päivitykseen HDFW-tapia (edellyttäen että saat sen ja firmikset altairilla siirrettyä toppyyn). Sillä homma hoituu nopeasti, ja voi kokeilla ei firmiksiä melkein lennosta.
     
  3. Crystaleye

    Crystaleye Guest Guest

    Liittynyt:
    15.03.2010
    Viestejä:
    2
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kokeilin tiedoston siirtoa altair-ohjelmistolla toiselle PC:lle ja ongelma toistuu, kone kaatuu.

    Mistä vika..!?