Telia TV

Keskustelu osiossa 'Sonera KotiTV' , aloittajana Hippo, 20.01.2019.

1. Hippo

Hippo Well-Known Member Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    48
    Tulipa vuokrattua 'Death of Stalin' täältä kun ei löytynyt iTunesin valikoimista.

Jo alku oli hankalaa. Tietokoneella piti käydä rekisteröitymässä JA vuokraamasa (itse katselu Apple TV:ssä Telia TV sovelluksella). Firefox ei kelvannut, Chrome pyysi asentamaan jonkun Telia laajennuksen. Ei kiitos. Taisi onnistua MS Edgellä.

Itse leffan kuvanlaatu oli siedettävä. Ihmettelin pientä nykimistä, kunnes tajusin että.elokuva toistuu 25 fps taajuudella eikä Telia TV sovellus osaa vaihtaa oikealle virkistystaajuudelle automaattisesti. Eeppinen epäonnistuminen x 2 siis.

Ei jatkoon ainakaan vuokraamon osalta. Ehkäpä katsastan Liiga lähetykset jahka pudotuspelit alkavat.

2. hansolo

hansolo Well-Known Member

Saadut tykkäykset:
    83
    Liigapelit on toiminut yllättävän kiitettävästi ainakin itselläni. ATV 4K:n kautta katselen TeliaTV appilla. Kuva on luultavasti 720p tasoista, mutta tulee 50 kuvaa sekunnissa, joten liike on mukavan sulavaa. Mitään nykimisiä tai bufferointeja en ole havainnut missään vaiheessa. Kannattaa muistaa asettaa ATV:n kuvatila johonkin 50Hz formaattiin, koska kuten yllä mainittiin, niin appi ei osaa automaattisesti vaihtaa kuvataajuutta. Toisaalta ei osaa moni muukaan appi - valitettavasti.

Win10 ympäristössä olen joskus hätätilassa katsellut Liigaa Win10 TeliaTV appin kautta. En tiedä saako toimimaan kunnolla selaimen kautta. Katselukokemus ja myös kuvanlaatu näyttää selvästi huonommalta kuin ATV:n kautta vaikka PC:ssä 24" näyttö ja olohuoneessa 55" TV.