Technicsin vahvistimet

Keskustelu osiossa 'Vahvistimet' , aloittajana JP2, 26.07.2007.

  1. JP2

    JP2 Guest Guest

    Liittynyt:
    15.05.2007
    Viestejä:
    55
    Saadut tykkäykset:
    0
    Onko kellään tietoa taikka kokemuksia Technicsin vahvistimista, joita ilmeisesti ei enään valmisteta.

    Omasta hyllystä löytyy Technicsin SE-A900SM2 2-kanavainen päätevahvistin ja SU-C800UM2 esivahvistin, jotka isäukko osti joskus kauan sitte. Henkilökohtaisesti ei oo mitään käsitystä millaset laiteet siel hyllyssä istuu, että onko noista mihinkään ja sopivatko nuo tän päivän uusille kajareille?

    EDIT: Jahas laitetaan vähä numeroitaki kehiin kun kerran löyty...

    2 x 85w RMS (8 Ohms)
    2 x 120w RMS (4 Ohms)
     
  2. isojii

    isojii Guest Guest

    Liittynyt:
    13.02.2007
    Viestejä:
    299
    Saadut tykkäykset:
    0
    Technics taisi joutua jonkin suuremman puulaakin fuusiojätteeksi tms. Taitaa olla panasonic, joka tuon nimen nykyään omistaa. Varma en tosin ole.

    Itselläni oli joskus joku technicsin midi-erillissarja ja sittemmin ihan oikea integroitu vahvari: su-vx700. Todella vakuuttava peli. Kajareina oli mm. hifin 80/6:t ja joitakin OR:n hi-malleja. Olisi tosiaan mielenkiintoista kuulla kuinka tuo pärjäisi nykyintegroituja vastaan. Itse luulen, että erittäin hyvin. Harmittaa pirusti kun tuo tuli joskus myytyä pilkkahintaan.

    BTW, nykyään isukki soittelee noita 80/6:ia vieläkin iäkkäämmällä vahvarilla: Marantzin SR 810:llä. Ja hyvin soi...
     
  3. iku-tursas

    iku-tursas Guest Guest

    Liittynyt:
    24.09.2004
    Viestejä:
    348
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tuo Technics oli osa Panasonicia ainakin 80-luvun alussa kun ekat stereot ostin.
     
  4. DIMITRI SILTALA

    DIMITRI SILTALA DIMITRI Tukijoukot

    Liittynyt:
    11.09.2001
    Viestejä:
    143
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mulla on Technicsin THX Vahvistin SA -TX50 :NEN. Todella loistava ja hienot
    analogiset tehomittarit . Aivan Loistava!