Musta ehdottomasti Teksasin moottorisaha murhaaja (1973). Leffan viimeinen puolituntinen on todellista shokkihoitoa.
Manaaja järkytti aikoinaan eniten kun sen ekaa kertaa katsoi, mutta eipä mulla paljoa ikääkään sillon ollu
Viimeisistä tuli äkkiseltään mieleen Itchi The Killer, Audition ja Uzumaki. Vanhemmista Cannibal Holocaust, Triumphs of a Man Called Horse (hämärät muistikuvat), The Exorcist sekä Andy Warholin experimentaali tuotanto lähes kokonaisuudessaan (ehkei tässä varsinaisesti topicia sivuta, mutta kuitenkin)...
Jaa-a, kyllä täytyy pitkan harkinnan jälkeen sanoa, että Eraserhead vie voiton häiriintyneiden leffojen sarjassa. Sairaiden sarjassa voiton luultavasti nappaa Cannibal Ferox tai joku vastaava mondo-pätkä.
Power Rangers leffa...Sitä vain ei voinut katsoa loppuun asti, liian sairasta menoa. Kukahan mielipuoli tuonkin on ohjannut
Men Behind The Sun Cannibal Holocaust Salo, 120 days of Sodom Guinea Pig-sarja En usko että noista pystyy enää sairaammaksi pistämään.
Auditionia tuli katsottua vain muutama minuutti. Se riitti. Onni - Happiness (spermaa ja pedofiliaa) Hellraiserit (äärimmäistä väkivaltaa, masokismia ja sadismia) Tämän iltainen pianonopettaja on melko kahjo leffa myös (ahdistavaa puutetta ja perversioita) Caligula (kaikkea edellämainittua potenssiin x pissaleikeillä ryyditettynä)
Steven Seagalit ja Jerry Bryckkenheimerin tuotokset joissa amerikan lippu heiluu hidastettuna. Perverssiä tavaraa! Eikä ole trolli.
Eipä ole vielä mitään kovin sairasta tai häiritsevää tullut vastaan. Audition on melko korkealla, mutta eipä sekään nyt kovin sairaalta loppujen lopuksi tuntunut. Myös Miiken Ichi The Killer oli aika raisu, mutta se oli myös samaan aikaan niin hauska, ettei siinä pahemmin ehtinyt puistatella.
Elokuvista ei juuri tule mitään sairainta mieleen, mutta sanotaan vaikkapa faces of death dokkarit ja rottenin www sivut
Audition oli melko kamala, mutta voiton vie silti selkeällä marginaalilla Michael Haneken Funny Games.
Nightmare oli aika karmiva elokuva. Texas Chainsaw Massacre (alkuperäinen) on myös aika jännittävä. Muita mieleen juolahtavia: - Evil Dead 1-2 - Hellraiser 1-4 (ainakin) - Romeron zombie trilogia
Mitä sä höpötät, tuohan on suorastaan bag of fun .(tosin auditionia enkä tuota opeleffaa ole nähnyt) mutta häiriintynyt leffa voisi tuo Salo olla - vaikka en ole nähnyt sitäkään - tai ehkä joku granny does dallas kama.. Jos taas kysytään että mikä leffa on kauhistuttanut niin, evil deadin jälkeen oli valot päällä seuraavan yön, olin silloin 12v tjsp.
Screamit pelotti ihan saatanasti pikkupenskana. Nykyään ei mikään pelota niin paljon, mutta Kubrickin Hohto oli aika paha. Samoin kuin Kokki, varas, vaimo ja rakastaja. Try the cock, Albert. It's a delicacy, and you know where it's been.
Katsoin eilen Irreversiblen, se oli melko häiritsevä, varsinkin alku... Äskettäin uudestaan katsomani Evil Dead I on lähempänä teletappeja kuin tuota Irreversibleä.
Hellraiserit tuli myös mieleen. Eihän noista mitään yöunia menetä, ihmettelee vain, että kenelle näitä tehdään? Tuota Auditionia en katsonut kun tuntui alku niin nukuttavalta, ehkä parempi niin koska en tiennytkään minkä tyylinen se oli.