Rogue (2020) (Megan Fox, Brandon Auret, Philip Winchester)

Keskustelu osiossa 'Elokuvat' , aloittajana Super-J, 26.02.2021.

  1. Super-J

    Super-J Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    17.08.2007
    Viestejä:
    4 082
    Saadut tykkäykset:
    432
    Spoiler alert, traileri spoilaa joten älä katso ennen leffaa...


    Rogue kertoo ryhmästä palkkasotureita joilla on tehtävänä käydä jossain päin Afrikassa vapauttamassa kaapattu tyttö. Suunnitelma on simppeli - kaappaajien sijainti on selvillä joten mennään sinne, vapautetaan vanki ja lähdetään kotiin. Paitsi kun tämä on elokuva niin tietenkin homma menee vaikeaksi. Megan Fox soturijoukon pomona ei ole ihan 100% uskottava mutta hoitaa kyllä hommansa siinä missä muutkin. B-leffahan tämä on ja sellaisena ihan viihdyttävä ja jopa jännittäväkin. Tehosteiden laatu on välillä vähän sinne päin mutta b-leffalle ok. Ja tämä ei ole pelkää toimintaa vaan mukana on ripaus kauhuleffaelementtejäkin.

    Imdb:ssä tätä on haukuttu kuin vierasta sikaa mutta minä tykkäsin.
    3,5/5
     
  2. makemich

    makemich Aktiivinen käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    04.09.2002
    Viestejä:
    1 666
    Saadut tykkäykset:
    228
    Höpsistä, minä ainakin antautusin Meganille välittömästi!
     
  3. ZED

    ZED Mitä kävi, ketä tietää? Tukijoukot

    Liittynyt:
    19.03.2002
    Viestejä:
    3 580
    Saadut tykkäykset:
    215
    No tuota... Muutenhan tämä oli ihan OK, mutta täysikasvuista leijonanaarasta esittänyt CGI-kötöstys oli tämän päivän mittapuulla ihan... ööö.. paska. Mitä sitä kaunistelemaan. Muilta osin tämä oli aivan kelvollinen toimintateos.

    Tänään kun tämän katsoin, niin IMDB:n arvosana oli 4.0. Eipä tuohonkaan sivustoon näemmä kannata luottaa. Tuon arvosanan perusteella kun tämä leffa olisi jo tusinapaska Nicholas Cage- tai Bruce Willis -kuonan alapuolella.

    Itse asiassa tykkäsin tästä. Oli semmoinen kelpoisa kevyt viihde-elokuva perjantaiehtoon ratoksi. ***/*****.***½/***** jos sulkee silmänsä kun tietokoneleijona hyökkää.
     
    Viimeksi muokattu: 08.10.2021