Rock & hevibändien nimikko-oluet, -viinit ja -viinat?

Keskustelu osiossa 'Olut sekä muut drinkit' , aloittajana Macu, 10.05.2013.

  1. Macu

    Macu Käyttäjä

    Liittynyt:
    18.05.2000
    Viestejä:
    1 287
    Saadut tykkäykset:
    2
  2. Juhe

    Juhe Guest Guest

    Liittynyt:
    18.07.2003
    Viestejä:
    891
    Saadut tykkäykset:
    0
    Nightwish viiniä on tullut maisteltua jo pari pullollista. Yksi pullollinen odottelee vielä pöydällä. Mielestäni ihan ok punaviini, tosin itselläni ei älyttömästi ole kokemuspohjaa punaviineistä. Hieno etiketti ainakin.
     
  3. Mastema

    Mastema Käyttäjä

    Liittynyt:
    09.11.2006
    Viestejä:
    1 230
    Saadut tykkäykset:
    21
    Lähinnä etiketin takia tuli itsekin aikoinaan Motörhead-punkkua pullollinen ostettua, ja ihan maittavaahan se näin _erittäin_ harrastelijan makuun oli.

    Popeda-viintä on tullut kanssa maisteltua pullo jos toinenkin, ja ihan hyvin sekin upposi. Teemana tosin oli koko ilta Popedaa ja erinäisiä juomia, joten en nyt mene lupaamaan että se välttämättä oli edes hyvää. Mutta mulle maistui.
     
  4. Liekinheitin

    Liekinheitin Käyttäjä

    Liittynyt:
    15.01.2004
    Viestejä:
    4 526
    Saadut tykkäykset:
    89
    Kotiteollisuus-olutta kai pitäisi olla tänä kesänä myytävänä, jotain sellaista kotisivuillaan ainakin höpisivät? Voisihan tuota maistaa, jos kohdalle sattuu. Em. juomia ei ole tullut toistaiseksi tilaisuutta maistaa.
     
  5. 100mo

    100mo Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    25.06.2001
    Viestejä:
    948
    Saadut tykkäykset:
    26
    Itse ole maistanut ainakin seuraavia ja tyhjät pullot / tölkit löytyy kotieteatterin hyllystä.

    ACDC: Viinit ja olut
    KISS: Viini ja olut
    Motörhead: Viinit, olut ja Vödka


    Kotimaisia:

    Hurriganes: Olut ja lonkero
    Kotiteollisuus: Olut
    Leningrad Cowboys: Vodka ja olut
    Nightwish: Viini ja olut
    Yö: Viini


    Paras olut maultaan oli noista muistaakseni Nightwish:in nimikko-olut (etiketissä mukana Tarja Turunen)
    Viineistä paras lienee tuo KISS:in punaviini.
     
  6. Juhe

    Juhe Guest Guest

    Liittynyt:
    18.07.2003
    Viestejä:
    891
    Saadut tykkäykset:
    0
    Jaa tosiaan, Koff Rock -olut eli tämä Kotiteollisuus olut. Itse sitä muutaman tölkin litkin tuossa vapun aikaan. Ihan perus käyttölager se on. Itse olen viime aikoina juonut enemmän tummia oluita sekä vahvoja stoutteja ja portereita, joten ehkä tästä syystä tuo Koff Rock maistui ihan mukavalta vaihtelulta.