Pioneer 3200dvd ongelma

Keskustelu osiossa 'Autohifi' , aloittajana senshido, 19.07.2011.

  1. senshido

    senshido Guest Guest

    Liittynyt:
    19.07.2011
    Viestejä:
    4
    Saadut tykkäykset:
    0
    Minulla on digiboxi kytkettynä soittimeen ja niskatukinäyttöihin ja ongelmaksi on muodostunut dvd-kuvan välitys soittimelta niskatukinäyttöihin.
    Olen yrittänyt video out lähdöstä kuvaa näyttöjen in tuloihin tuloksetta vaikka molemmissa on av1 valittuna..

    Auttakaahan viisaammat kun itsellä tuota kokemusta on niin vähän vasta kertyneenä :OI
     
  2. jsiksu

    jsiksu Guest Guest

    Liittynyt:
    22.11.2011
    Viestejä:
    2
    Saadut tykkäykset:
    0
    Onko violetti johto kytketty maihin (pitkäjohto) ja violetti "käsijarruun" minulla noi piti olla kytkettynä niin sain eteen ja taakse kuvan... Tosin ei kytketty käsijarruun vaan niin että voi katsoa edestäkin ajon aikana.

    Onko niskatukinäytössä liitin IN/OUT vai erikseen molemmat, joissain näytöissä/soittimissa pitää valita dippikytkimellä IN asento, Joissain on primääri soitin mihin pitää liittää ulkoinen tulo ja toinen on orja eli pelkkä näyttö ja siihen pitää liittää primäristä paketissa mukana tullut johto.

    Itsellä 3300 soitin, digiboxi kytketty sisääntuloon keltainen, pun, valkoinen ja taka näytölle liitetty keltainen, pun ja valkoinen toiminta ok.

    En tiedä onko näistä apua