Pienoismallin rakennusta

Keskustelu osiossa 'Tarinatupa Classic (Yleiskeskustelu)' , aloittajana Recce, 25.09.2018.

  1. Recce

    Recce Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    29.03.2004
    Viestejä:
    2 968
    Saadut tykkäykset:
    244
    Aattelin aloittaa threadin kyseistä aiheesta. Olin itse 20v sitten kova rakentelamaan pienoismalleja, enimmäkseen sotalaivoja ja kaikkea mikä liittyi Star Trekkiin. Nyt alkoi taas vanha harrastus kiinnostamaan ja tilasin Polar Lightsin 1:350 U.S.S Enterprisen Refit (2017) mallin. Saapuilee varmaan parin viikon sisään niin pääsee katsomaan millainen urakka edessä. Eli suunnitelmissä on ostaa valmis valosetti joka asettuu mallin sisälle. Projektissa riittää kuulemma hommia pariksi kuukaudeksi! Sitten kun hommat pääsee alkuun niin laittelen tänne kuvia edistyksestä ja varmaan kyselen neuvoja niiltä jotka pienoismalleja harrastaa. Kyseiselle mallille löytyy netistä hemmetisti ohjeita, foorumeita, vinkkejä, youtube videoita ym., että niistä saan kyllä jelppiä. Työkalut, liimat ja muut härpäkkeet tuli tilattua äsken. Aikas hintava tästä kyllä tulee. Itse malli 100€, työvälineet noin 100€, valosetti 250€, maalit ??? ja sitten vielä pitää tilata erikseen myytävät kuviopinnat 50€.

    [​IMG]

    Tuolta pitäisi näyttää valmiina.
    [​IMG]
     
    Viimeksi muokattu: 25.09.2018
    Make, Arpa, nepa and 2 others like this.
  2. Recce

    Recce Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    29.03.2004
    Viestejä:
    2 968
    Saadut tykkäykset:
    244
    Hommat lähtenyt hyvin alkuun, sisäosat maalattu mustalla ja päälipuoliin saatu pohjamaalit. Lautasosaan saatu jo mattavalko päämaali. Laittelen illalla kuvia milta osat näyttävät.
     
    mcr483 tykkää tästä.