Panasonic BCT74/84

Keskustelu osiossa 'Digi-TV' , aloittajana walde313, 16.06.2015.

  1. walde313

    walde313 Guest Guest

    Liittynyt:
    24.03.2009
    Viestejä:
    30
    Saadut tykkäykset:
    0
    Onko kokemuksia Panasonicin BCT74/-84(EN) malleista?
    Minua kiinnostaa nämä lähinnä kahdesta syystä:
    - Wifin kautta kännykällä ohjaus ja muu leikkiminen, mm. Miracast
    - DVD/BD-tallennus
    Mutta toki se TV-lähetysten luotettava tallentelu olisi pääasia...
     
  2. walde313

    walde313 Guest Guest

    Liittynyt:
    24.03.2009
    Viestejä:
    30
    Saadut tykkäykset:
    0
  3. Yore

    Yore Uusi jäsen

    Liittynyt:
    22.03.2005
    Viestejä:
    113
    Saadut tykkäykset:
    0
    Olen varmasti ymmärtänyt väärin kun tuolta saa sellaisen käsityksen ettei kahta salattua kanavaa voisi tallentaa samanaikaisesti?
     
  4. walde313

    walde313 Guest Guest

    Liittynyt:
    24.03.2009
    Viestejä:
    30
    Saadut tykkäykset:
    0
    Saksassa olis näköjään tarjolla jo uudempiakin malleja, ja esim. BCT940/950 malleissa olisi 2 TB kovalevy ja kolme viritintä (Suomen malleissa kaksi viritintä ja 500G/1T kovalevy). Mutta toimiiko Saksan mallit sitten Suomessa on toinen juttu (tekstitykset, maksukortit). Siihen tuskin saa ainakaan Panasonicin olemattomasta asiakaspalvelusta vastausta: ensinnäkään yleistä asiakaspalvelua ei ole vaan ainoa mahdollisuus on soittaa tekniseen tukeen, ja sielläkään ei sitten osata vastata eikä taida kiinnostaakaan. Soitin nimittäin kysyäkseni noiden 74 ja 84 mallien eroista (eli että onko niissä toiminnallisesti muuta eroa kuin kovalevy), lupasivat selvittää mutta koskaan ei vastattu.
     
  5. walde313

    walde313 Guest Guest

    Liittynyt:
    24.03.2009
    Viestejä:
    30
    Saadut tykkäykset:
    0
    Siis onhan tuo maahantuojan asiakaspalveluttomuus ihan perseestä! Olen jo kaksi kertaa yrittänyt kysyä noista digibokseista (en samaa kysymystä kuitenkaan); kummallakin kerralla luvattu selvittää ja vastata myöhemmin, eikä koskaan ole kuulunut vastausta. Vissiin sama homma kun yhdessä autokaupassa myyjä kertoi jalat pöydällä rennosti nojaten että myynti sujuu niin hyvin ettei heillä tartte nuoleskella asiakkaita. No eipä tullut sitten kauppoja, eikä taida tulla Panasonicinkaan kanssa.