Nauhoitukset onnistuu enää yhdestä kanavanipusta

Keskustelu osiossa 'Procaster' , aloittajana HaJuPe, 10.02.2012.

  1. HaJuPe

    HaJuPe Guest Guest

    Liittynyt:
    10.02.2012
    Viestejä:
    1
    Saadut tykkäykset:
    0
    Nonni! Siinäkö se nyt sitten oli? Procasten PVR-6200T. Mitähän tuolla olis ikää, 5 vuotta?
    Ihan ok laite ollut, jumituksia ollut niinku varmaan kaikissa joskus. Pariin kertaan olen levyn formatoinut ja laittanu kaikki uusiksi ja hyvin on pelittänyt. Mutta NYT! Yhtäkkiä kun tallentaa vaikka YLE1/2:lta, niin MTV3, Nelonen, Sub ym. monet kanavat pimentyvät. Tulee vaan teksti "Ei signaalia". Sama päinvastoin, jos tallennat vaikka MTV3:lta, YLEn kanavat pimenevät. Ja jos laitat boxista päälle vaikka Nelosen ja pikkukuvaan YLE2, niin YLE2 ei näy...tai muukaan toisen kanavanipun kanava.
    Vaihdoin myös boxin takana olevan virittimeltä toiselle menevän antennijohdon. mutta eipä sekään auttanut. Ajattelin että jos piuhassa vikaa tai se olis ollu löysästi paikoillaan. Onko nyt sitten niin että toinen viritin on pimentynyt? Vai missä vika? Uusi boxiko hankintaan?? Kiva kun nuissa HD-boxeissa ei PlusTV:n kortit toimi. Perheen pienimmät kun tykkää katsella esim. Junioria. No jos tuon nykyisen boxin vois jättää siihen käyttöön, ja uusi sitten muulle käytölle ykkösboxiksi...

    Mutta, onko röökästerille mitään tehtävissä?
     
  2. Vesa

    Vesa Käyttäjä

    Liittynyt:
    27.02.2000
    Viestejä:
    1 049
    Saadut tykkäykset:
    13
    Toinen viritin on tainnut hajota. Verkkokaupan huollosta voisi saada korjausta?
     
  3. klefa

    klefa Guest Guest

    Liittynyt:
    01.09.2011
    Viestejä:
    4
    Saadut tykkäykset:
    0
    Itsellä kävi sama. ensin vaihdettiin viritin verkkokaupan huollossa. Viikon päästä sama vika tuli uudestaan ja taikaisin huoltoon. Kuulema äitilevy rikki. Tyrkkäsivät kainaloon uuden, tai siis varmaan takuukorjatun, poksin. Se on toiminut ilman ongelmia. jos lähtee huoltamaan niin kannattaa kopioida kovalevyn sisältö. Minulla kovalevyn sisältö tyhjennettiin huollossa. Onneksi olin ottanut kopsun.

    Minulla laittoivat lisäksi viimeisimmän firmiksen sisään. Jaksoin katsella sen temppuilua jonkin viikon ja peruutin sitten aiempaan versioon firmistä.