my-solution.de

Keskustelu osiossa 'Kauppapaikoista' , aloittajana Mitsu, 10.06.2007.

  1. janive

    janive Guest Guest

    Liittynyt:
    19.06.2006
    Viestejä:
    103
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ainakin minä valitsin kieleksi englannin ja maksoin sampon visa electronilla.
    Kaikki pelasi loistavasti.
     
  2. monkeyalert

    monkeyalert Uusi jäsen

    Liittynyt:
    12.01.2005
    Viestejä:
    436
    Saadut tykkäykset:
    1
    Eli toivatko DHL:än pojat paketin lopulta ovelle, vai kuinka tilaus tuli perille? Suomen postin kauttako? DHL:ään piti muistaakseni soittaa itse, jos halusi sopia kuriirin kanssa toimitusajasta tai muuttaa osoitetta.
     
  3. janive

    janive Guest Guest

    Liittynyt:
    19.06.2006
    Viestejä:
    103
    Saadut tykkäykset:
    0
    Paketti tuli lähipostiin ja lappu postitse kotia jolla paketin sai postista.
     
  4. mutsosa

    mutsosa Guest Guest

    Liittynyt:
    13.02.2007
    Viestejä:
    50
    Saadut tykkäykset:
    0
    Samsung LE-46M86 telkkari lähti myös tulemaan tuolta. Sivut näin saksantaidottomalle ihan englanniksi ja toimituskulut ilmoitetaan selkeästi. +++
    Loppuhinnaksi tuli 2195€ toimitettuna.
    Maksun suoritin Visalla.


    Päivittelen tähän toimituksen etenemisen:
    7.8 laitoin tilauksen menemään (varastotilanne: shipping in 1-3days)
    8.8 maksoin tilauksen Visalla nettisivujen kautta. IE7 selain ei toiminut, Mozilla kyllä.
    15.8 kyselin että voisiko mallia muuttaa M87 kun sitä näyttäisi olevan varastossa. Oli kuulemma juuri mennyt kaikki M87 joten sovittiin että ilmoittavat minulle kumpaa tulee ensin varastoon.
    22.8 kyselin uudestaan että milloinka saavat telkkareita. Vastasivat että muutaman päivän sisällä. Ilmoitin samalla että Visalla maksaminen ei toiminut Internet Explorer 7 selaimella, Mozillalla toimi hienosti. Kiittivät myös huomautuksesta ja sanoivat että selvittävät mikä on vialla ja korjaavat virheen.
    29.8 tuli viesti että telkkarisi on lähetetty.
    5.9 tasan viikko meni lähetyksestä ja juuri kannettiin kuljetusyhtiön kaverin kanssa tellu sisään. Isolla rekalla toivat pihaan. En kirveelläkään muista mikä oli kuljetusyhtiön nimi.

    Hyvin on pakattu...
    [​IMG]
     
  5. trx7

    trx7 Guest Guest

    Liittynyt:
    23.11.2003
    Viestejä:
    27
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tilasin saman telkkarin aivan samana päivänä samasta paikasta :)

    Mulla oli jostain syystä ongelmia luottokorttimaksun kanssa, joten maksoin 8.8 Visalla PayPalin kautta. Mun TV tulee Turkuun. Saa nähdä kumpi saa omansa ensin...
     
  6. mutsosa

    mutsosa Guest Guest

    Liittynyt:
    13.02.2007
    Viestejä:
    50
    Saadut tykkäykset:
    0
    Juu oli mullakin ongelmia Visa maksun kanssa kun selaimena oli Internet Explorer. Jotain mussutti että temporary cookie puuttuu.
    Noh kokeilin sit Mozilla Firefoxilla ja hyvin toimi. Outo juttu..
    Tänne samppa tuloo Jyväskylään.
     
  7. trx7

    trx7 Guest Guest

    Liittynyt:
    23.11.2003
    Viestejä:
    27
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kyselin my-solutionista tilaukseni tilanteesta. 46M86-mallia olisi joutunut vielä odottamaan, mutta 46M87 löytyi suoraan varastosta. Minua ei haittaa kromiraita TV:n alareunassa, joten sovin ottavani tuon M87-mallin tilalle.

    Nyt tuli tieto, että TV on lähtenyt tänään. Mitään seurantanumeroa ei mailissa ollut, ainoastaan toimitusosoite ja seuraavat tiedot:

     
  8. mutsosa

    mutsosa Guest Guest

    Liittynyt:
    13.02.2007
    Viestejä:
    50
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tänne ei ole tullut vielä minkäännäköisiä viestejä maksun jälkeen. Pitääpä kysyä ittekkin että kuinka kauan kestää M86 ja että mitenkäs M87.

    Edit: Tuli tuossa illalla viestiä sähköpostiin että M87 tuli tosiaan tänään muutama kappale mutta kaikki menivät jo. Parin päivän sisään tulee noita 46" M86. Kaikkia muita kokoja olisi ollut varastossa suoraan. Kuulemma tällä hetkellä eivät ole saaneet tarpeeksi tuota 46" mallia ja kaikki ovat menossa Suomeen =)

    Tekivät vielä aika mukavan tarjouksen sähköpostiin 52" M86 mallista. "I could offer one to YOU for 2699,- instead of 2889€ if you like." Tuohon hintaan oisi jo kannattanut tilata mutta liian iso nykyiseen kirjahyllyyn.
    Hyvältä vaikuttaa asiakaspalvelu!
     
  9. j0kunen

    j0kunen Uusi jäsen

    Liittynyt:
    17.08.2007
    Viestejä:
    15
    Saadut tykkäykset:
    2
    Itse maksoin Visa elektronilla. Homma onnistui lopulta myös suoraa visalla. Oli pieniä ongelmia, josta he myös soittivat minulla. Ongelmat johtuivat minusta itsestäni. :hitme:

    Oma samppani lähetettiin myös keskiviikkona

    Minun shipping company oli vain eri.. ei ollut DHL :confused:
    vaan shipping company: Spedition "Rieck"... Lähetin heille mailia, jos saisi jonkun seurantakoodin pakettiin, mutta eivät ole vielä vastanneet. Siis tälle kuljetusyritykselle

    Todella positiivinen kuva jäi kaupasta tähän mennessä. Toiv paketti tulee ehjänä perille :)
     
  10. Zulu

    Zulu Guest Guest

    Liittynyt:
    18.08.2007
    Viestejä:
    1
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kysymys niille jotka ovat kyseisestä kaupasta tilanneet, eli tuliko mukana tuo warranty card jossa takuu ehdot lukee myös suomeksi?
    suomi/Finland
     
  11. j0kunen

    j0kunen Uusi jäsen

    Liittynyt:
    17.08.2007
    Viestejä:
    15
    Saadut tykkäykset:
    2
    Eilen pamanati töllö himaa. Mukana oli warranty card jossa takuu ehdot luki myös suomeksi.. :D
     
  12. trx7

    trx7 Guest Guest

    Liittynyt:
    23.11.2003
    Viestejä:
    27
    Saadut tykkäykset:
    0
    Minulle myös tuli 46M87 eilen takuulapun kera. Soittivat kuljetusfirmasta ja ehdottivat TV:n tuomista seuraavana päivänä. Vetosin illan kahteen jalkapallo-otteluun ja heltyivät tuomaan sama päivänä :thumbsup:

    Tässä tiedot tilauksen etenemisestä:

    7.8 tein tilauksen (varastotilanne: shipping in 1-3days)
    8.8 yritin maksaa Visalla, mutta jonkun häikän takia ei onnistunut ja maksoin PayPalilla
    13.8 Kyselin TV:n perään ja minulle ehdotettiin 46M87 mallia tilaamani 46M86:n tilalle, johon suostuin
    15.8 Ilmoitettiin TV:n lähteneen varastosta
    22.8 TV onnellisesti kotona

    My-solutionin asiakaspalvelu oli koko ajan nopeaa. Ainoa häiritsevä tekijä oli seurantanumeron puuttuminen.
     
  13. mutsosa

    mutsosa Guest Guest

    Liittynyt:
    13.02.2007
    Viestejä:
    50
    Saadut tykkäykset:
    0
    Täällä ei ole vielä tuo 7.8 tilattu Samppa lähtenyt edes liikkeelle.
    Rahat seisoo Solutionissa kun ei niillä ole telkkuja.

    Edit. Laitoin sitten uudestaan viestiä että milloinka 46" M86/M87 malleja on saatavilla. Eli nyt perjantaina 24.8 tulisi erä M87 mallia. Vaihdoin sitten M86-->M87, joten eiköhän telkkari saavu parin viikon päästä juuri sopivasti kun olen itsekkin lomasella viikon.
     
  14. j0kunen

    j0kunen Uusi jäsen

    Liittynyt:
    17.08.2007
    Viestejä:
    15
    Saadut tykkäykset:
    2
    Tilasin töllön 13.8, mutta maksoin vasta 15.8. Kun maksoin töllön, niin n.1,5h päästä tuli viesti, että telkku on lähtenyt liikkeelle.

    Telkku tuli kotiin tasan viikko maksamisesta(22.8) eli todella ripeää. Kiitos oman aktiivisuuteni. Lähetin firmalla ainakin 20x mailia. Eli tilasin sen m87 sen vuoksi,että sitä oli varastossa ja sain sen nopeast1! :naminami: :naminami:

    itsekkään en saanut seurantakoodia. Selvitin sen kylläkin, mutta kone kerkesin tyyliin tulla jo kotia, kun sain sen selville ;)
     
  15. MrMojoRising

    MrMojoRising Guest Guest

    Liittynyt:
    30.10.2005
    Viestejä:
    93
    Saadut tykkäykset:
    0
    Oliko ko. takuukortti asianmukaisesti täytetty? Olin yhteydessä my-solutionin asiakaspalveluun ja hän pyysi tilauksessa mainitsemaan, että täyttävät takuukortin.
     
  16. Nemo67

    Nemo67 Guest Guest

    Liittynyt:
    07.06.2006
    Viestejä:
    299
    Saadut tykkäykset:
    0
    Koska olet viimeksi yleensä mitään takuukorttia täytellyt Suomessakaan ? Kuitti se on joka pätee. Yleensähän takuukortti on paketin sisällä eikä sitä sieltä ruveta kaivamaan isolla vaivalla. Olen viimeksi täyttänyt takuukortin joskus 25v sitten kun mulle ostettiin Helkama Kulkuri polkupyörä...keltaruskea...
     
  17. MrMojoRising

    MrMojoRising Guest Guest

    Liittynyt:
    30.10.2005
    Viestejä:
    93
    Saadut tykkäykset:
    0
    Viimeksi vuosi sitten jälleenmyyjä täytti takuukortin, kun ostin prätkän.

    Täytetystä takuukortista mainitsi Digiservice - yksi Samsungin huoltopisteistä Suomessa eikä tuo kortin täyttäminen ole ongelma My Solutionille.

    Anyway - pääasia kai, että takuu on voimassa ja että pahvista käy ilmi tuote sekä ostopäivä.
     
  18. Nemo67

    Nemo67 Guest Guest

    Liittynyt:
    07.06.2006
    Viestejä:
    299
    Saadut tykkäykset:
    0
    Samsung.fi sivuilla lukee että kuitti riittää. Ulkomailta ostetuille laitteille rajoitettu takuu ja mukana oltava kortti jossa pohjoismaat mainittu takuun piiriin kuuluvaksi. Käytännössä rajaa siis ulos EU:n ulkopuolelta ostetut Samsungit. Rajoitettu takuu merkinnee sitä että esim. Saksasta ostetun laitteen takuuhuoltoon viennin hoidat itse, Suomesta ostettuun laitteeseen kuulunee mukaan myös kuljetuskustannukset takuuhuoltoon. Korjatkaa jos olen ihan väärässä...
     
  19. infidel

    infidel Guest Guest

    Liittynyt:
    04.12.2005
    Viestejä:
    4
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kannanpa oman korteni kekoon.

    Täältä rohkeutta keränneenä päätin tilata my-solution.de:stä itselleni Samsung LE-40M87:n. Kaupan käynti sujui moitteitta ja nopeasti. Maksu lähti loppuviikosta, torstaina tai perjantaina, seuraavan viikon tiistaina tuli ilmoitus, että tuote on shipannu ja tästä viikon päästä tiistaina telsu oli jo kotona.

    Kaikin puolin siis nopeata toimintaa ja my-solutionin kaverit vastailivat maileihin nopeasti... MUTTA.. paketista paljastuikin M86 eikä M87 joten nyt sitten odotellaankin my-solutionin vastausta mitä asialle tehdään. Itse en niinkään ole harmissani tuosta kosmeettisesta erosta telsujen välillä, etenkin kun kyseisessä M86:ssa on kohtalaisen uusi firmis (2000, 22.5.2007). Toinen mikä on ollut vähän epäselvää, niin tosiaan kyseessä on XEC malli eikä XEE, jota Suomessa myydään. Ainoa ero mitä toistaiseksi olen löytäny on suomenkielen puuttuminen kieliasetuksesta.

    Koitan muistaa päivitellä tilanteen edistymistä.
     
  20. mutsosa

    mutsosa Guest Guest

    Liittynyt:
    13.02.2007
    Viestejä:
    50
    Saadut tykkäykset:
    0
    No niin nyt tuli tellu kotiin.. Päivitin ekaan viestiini koko projektin. Kohta alkaa armoton purkaminen ja säätäminen. Toivottavasti toimii... :thumbsup:

    Edit. Ja toimiihan se. Iso parannus edelliseen sampan FullHD malliin F71.
    Täydet 10 pistettä My-Solutionille palvelusta ja toimituksesta. Niin ja telkun mukana tuli suomi takuulaput...