Kuulokkeet iPadille

Keskustelu osiossa 'Kuulokkeet sekä muut audiolaitteet' , aloittajana xnikula, 27.03.2015.

  1. xnikula

    xnikula Uusi jäsen

    Liittynyt:
    03.03.2008
    Viestejä:
    137
    Saadut tykkäykset:
    0
    Moro,
    Kysymys:
    Katselen iltaisin sängyssä sarjoja iPadiltä kuulokkeet päässä (jotkut halvat 30€ marketti kuulokkeet) ja kuuntelen myös puhelimesta musaa silloin tällöin. Nyt voisin vihdoin hiukan panostaa myös kuulokkeiden äänenlaatuun...
    olen tämmöistä "Sennheiser HD-25 Aluminium" kuuloketta suunnitellut...hinta Thomannilla 179€.

    Toimiiko ok mobiilikäytössä?

    Kiitos.
     
  2. x_jmt_x

    x_jmt_x Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    18.08.2006
    Viestejä:
    7 617
    Saadut tykkäykset:
    523
    Sivuun menee, mutta Amazon.co.uk:ssa oli ainakin viime viikolla Klipsch Image X10 satasella, kun listahinta on melkein 3x. Tuli taannoin Hifin testin toiseksi, voittaja-Sonyn hintalapun ollessa 600e. Itsellä oli tuollaiset ja ylivoimaisesti parhaat nupit, mitä on päässä ollut. Onnistuin vaan ihan itse rikkomaan omani. Pitäisi tilata uudet kun vielä saa...
     
  3. xnikula

    xnikula Uusi jäsen

    Liittynyt:
    03.03.2008
    Viestejä:
    137
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kiitos vinkistä, mutta jotenkin tykkään enemmän isoista luureista. Ei sillä, en ole koskaan muita nappeja koittanut kuin iphonen ja nokian mukana tuleita :)
     
  4. karrih

    karrih Guest Guest

    Liittynyt:
    21.01.2005
    Viestejä:
    443
    Saadut tykkäykset:
    0
    En tiedä miten tuo Aluminum version eroaa paremmin tunnetusta Sennheiser HD 25-1 II, http://www.stpaulssound.fi/tuote/sennheiser-hd-25-1-ii-basic-edition/502842/, mutta itse käytän jälkimmäistä läppärissä ja olen siihen varsin tyytyväinen. Sen suljettu rakenne on eduksi meluisassa ympäristössä, joskin bassotkin sitten hieman korostuvat helpommin. En muista kokeilinko noita iPadin kanssa, mutta ainakin iPad Air tuntuu toimivan kohtuu hyvin isompienkin kuulokkeiden kanssa. Itse käytän sitä avoimien Sennheiser HD 600 kuulokkeiden kanssa.
     
  5. juhaa

    juhaa Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    11.12.2000
    Viestejä:
    5 971
    Saadut tykkäykset:
    7
  6. Jussi.Mielonen

    Jussi.Mielonen Guest Guest

    Liittynyt:
    01.07.2007
    Viestejä:
    282
    Saadut tykkäykset:
    0
    b&o h3 itsellä käytössä, ovat kylläkin "napit" mutta ääni on suhteelisen ok...