jvc yhteensopivat lasit?

Keskustelu osiossa '3D - laitteet, soittimet ja sisältö' , aloittajana Paahi, 16.12.2012.

  1. Paahi

    Paahi Guest Guest

    Liittynyt:
    22.02.2012
    Viestejä:
    48
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tuli ostettua jvc x35 proju ja koska jvc:n lasit ovat niin hintavia niin siksi kysyn onko olemassa halvempia laseja jotka tuon tykin kanssa toimivat?
     
  2. tn1krr

    tn1krr Guest Guest

    Liittynyt:
    01.06.2004
    Viestejä:
    266
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tuon uuden RF-lähettimen kanssa toimivista ei taida vielä tietoa olla. Vanhan IR-lähettimen kanssa, joka on täysin yhteensopiva noiden uusienkin kanssa (olen itse testannut vanhaa IR-lähetintä DLA-X55:n kanssa), toimii esim, Philipsin lasit, jotka maksaa alle puolet uusien JVC:iden hinnasta. Sopivasti piuhoja tinailemallahan saa helposti useamman eri tyyppiset lasit toimimaan yhtä aikaakin. Itsellä tämä projekti harkinnassa kun löytyy iso kasa erilaisia IR-laseja ja ainoastaan 2 kpl noita kalliita uusia RF-versioita.
     
    Viimeksi muokattu: 17.12.2012
  3. noeikujoo

    noeikujoo Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    27.09.2002
    Viestejä:
    3 877
    Saadut tykkäykset:
    164
    Miksipä ei toimisi. Ainakin JVC:n sivujenkin mukaan uusi 3D RF-lähetin toimii myös vanhempien mallien kanssa -> http://www.jvc.co.uk/product.php?id=PK-EM2&catid=100169&lg=en.

    RF olisi mukavampi, sillä IR-lähetin häiritsee ainakin minulla kaukosäätimien toimintaa 3D tilassa. No, eipä nykyistä lähteintä ja laseja kannata lähteä vaihtamaan RF-malleihin.

    Yhdet IR:llä toimivat JVC yhteensopivat lasit olisi tarkoitus vielä ostaa, mutta sellaisia ei ole löytynyt sopivaan hintaan. Noita Philipsin laseja ei taida saada enää mistään? Onko tietoa mistä löytyisi yhdet JVC yhteensopivat lasit? Mahtaakohan uudet Philips PTA517 3D lasit toimia JVC:n kanssa?
     
    Viimeksi muokattu: 17.12.2012