James Cameron's Titanic: Special Collector's Edition

Keskustelu osiossa 'DVD-leffat' , aloittajana The_Daywalker, 16.03.2005.

  1. The_Daywalker

    The_Daywalker Käyttäjä

    Liittynyt:
    01.03.2003
    Viestejä:
    1 003
    Saadut tykkäykset:
    2
    Titanic
    Genre draama / toiminta
    Vuosi 1997
    Ohjaaja James Cameron
    Tuotantoyhtiö 20th Century Fox
    Pituus (min) 187
    DVD kuvaformaatti 16:9 Anamorfinen Widescreen 2.30:1
    DVD ääniformaatti englanti: DD 5.1 EX, DTS ES 6.1, kommenttiraidat: 2.0.

    DVD tekstitykset
    suomi, ruotsi, tanska, norja, islanti, kreikka, portugali. Kuulovammaisille: englanti. Bonusmateriaalit: mm. suomi, ruotsi, tanska, norja.

    DVD sisältää myös:
    YLI KOLME TUNTIA UUTTA KUVAMATERIAALIA, MM:
    ·29 ennen julkaisematonta poistettua kohtausta
    ·9 minuuttinen ennen julkaisematon vaihtoehtoinen loppu
    ·61 branching-menetelmällä elokuvaan liitettyä ”Behind the Scenes” –kohtausta
    ·7 tuotantokoostetta
    ·3 kommenttiraitaa
    ·3 Titanic-parodiaa
    ·Celine Dionin ”My Heart Will Go On” musiikkivideo

    [​IMG]


    Edit: Tietoja päivitetty.... Jälleen kerran viralliset tiedot[/QUOTE]
     
  2. Kalza

    Kalza Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    28.11.2002
    Viestejä:
    2 844
    Saadut tykkäykset:
    3
    Hieno homma, toivottavasti poistettuihin kohtauksiin panostetaan. Mulla on tuoreessa muistissa vieläkin X-men 1.5:sen poistettujen kohtauksien lisäys leffaan, kohtaukset oli aivan kököllä kuvanlaadulla ja äänetkin olivat heikot. Keskeytyi katselunautinto aina kun tuli poistettu kohtaus sinne väliin ja huomio kiinnittyi siihen, että kuva ja ääni muuttuivat aivan luokattomiksi. :grr:

    Niin ja tuo Titanicin julkaisupäivähän on sitten joskus lokakuussa.
     
  3. Takeshi666

    Takeshi666 Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    08.01.2003
    Viestejä:
    2 005
    Saadut tykkäykset:
    17
    Ja tietysti se että kyseessä oli lähinnä trimmauksia eli samaa matskua näkyi kahteenkin kertaan, eli todella kehnosti tehty, mutta se on OT.
     
  4. Samppa

    Samppa Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    13.06.2000
    Viestejä:
    14 062
    Saadut tykkäykset:
    26
    Tästäkin oli jo valmis topic olemassa, käytetään sitä searchia https://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=9440. Lisäksi nuo ilmoitetut speksit ovat väärin, ainakin jos lähteenä on käytetty juuri tuota linkitettyä DigitalBitsin artikkelia.

    • Poistettuja kohtauksia ei ole liitetty elokuvaan, vaan niitä voi vain halutessaan katsoa kesken elokuvan paikoissa, joista ne on poistettu. Näihin tulee myös esittelyjä sekä Cameronin kommentteja.
    • Levylle varmistettu ääniraita on Dolby Digital 5.1 Ex, DTS:n kohtaloa ei ole vielä päätetty
    • Mukana mahdollisesti myös teknisen puolen kommenttiraita
    • Extralevyillä pitkä dokumentti elokuvan teosta sekä paljon muuta ennennäkemätöntä materiaalia ja haastatteluja elokuvan teosta
    • Julkaisu tapahtuu lokakuussa maailmanlaajuisesti
     
  5. The_Daywalker

    The_Daywalker Käyttäjä

    Liittynyt:
    01.03.2003
    Viestejä:
    1 003
    Saadut tykkäykset:
    2
  6. Miikka720

    Miikka720 Uusi jäsen

    Liittynyt:
    29.02.2004
    Viestejä:
    872
    Saadut tykkäykset:
    0
    Taidan olla ainoa joka pitää Titanicista? Ainakin odotan tuota uutta julkaisua innolla. Kahden levyn setti tulee varmaankin hankittua, kun tuon neljän levyn setti maksaa kuitenkin enemmän kuin lompakkoni sallii. :(
     
  7. JR1911

    JR1911 Ponies everywhere! Tukijoukot

    Liittynyt:
    27.03.2004
    Viestejä:
    2 735
    Saadut tykkäykset:
    5
    Et ole ainoa. Vaikka se ei minun mielestäni mikään mestariteos välttämättä olekkaan, niin ei se todellakaan huono ole. En ymmärrä, miksi tätä leffaa kaikki tuntuvat inhoavan.

    Todennäköisesti tulee itsekin tuo kahden levyn setti hankittua.
     
  8. Xaeron

    Xaeron per aspera ad astra Tukijoukot

    Liittynyt:
    20.09.2000
    Viestejä:
    1 852
    Saadut tykkäykset:
    6
    http://akas.imdb.com/title/tt0120338/ratings

    Tuokin on ihan naurettava, 9698 ihmistä arvostellut tuon ykkösen arvoiseksi ihan piruuttaan, ei Titanic kyllä _oikeasti_ ole millään asteikolla ykkösen leffa.

    Mutta kuten näkyy, niin aika monet on myös arvostellut 7-10 tasoiseksi.

    Itse ainakin pidin Titanicista ja tunnen kyllä muitakin ihmisiä suht paljon jotka pitivät, joten ei kaikki todellakaan sitä inhoa :)
     
  9. Gluepen

    Gluepen Guest Guest

    Liittynyt:
    22.05.2005
    Viestejä:
    153
    Saadut tykkäykset:
    0
    4 levyn paketti tulee varmaan hankittua. Oli se hinta sitten mitä tahansa. Eivät varmaan heti kuitenkaan pukkaa uutta versiota tuostakaan pihalle, joten säästyypähän pahimmalta päivitysrumbalta :thumbsup:

    Ja ei, kyllä se Cameronin huonoin on tässä: http://www.imdb.com/title/tt0082910/
    :sick:
     
  10. E. P.

    E. P. Guest Guest

    Liittynyt:
    11.09.2002
    Viestejä:
    2 780
    Saadut tykkäykset:
    12
    R1-alueella tulee vissiin kahden ja kolmen levyn julkaisut, kun täällä Euroopassa tulee kahden ja neljän levyn julkaisut.

    Kuvia sekä R1, että R2 -julkaisuista: http://www.dvdanswers.com/index.php?r=0&s=1&p=info&c=6155&n=1&burl=

    Kuulun vielä niihin harvoihin jotka eivät ole nähneet tätä leffaa. Ostan varmaankin tuon neljän levyn boksin.

    Elokuvassa, jota monet rakastavat vihata, täytyy olla jotakin erityisen vaikuttavaa... :)
     
  11. Murnau

    Murnau Elitistipaska Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    11.12.2002
    Viestejä:
    832
    Saadut tykkäykset:
    4
    Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että Titanicin suuruus / huonous riippuu aivan siitä, millaisena elokuvana sitä katsoo. Rakkauselokuvana tarina ei tarjoa mitään uutta, mutta historiallisena katastrofikuvauksena Cameronin pätkä on ensiluokkainen, enkä usko, että uutta versiota aiheesta tarvitsee enää tehdä.

    Mutta jotta ei ihan OT:ksi menisi, kyllä saattaa hyvinkin tuo neljän levyn julkaisu hyllyyn päätyä.
     
  12. Jaded

    Jaded Uusi jäsen Blokattu Tukijoukot

    Liittynyt:
    23.04.2004
    Viestejä:
    1 548
    Saadut tykkäykset:
    1
    Titanic on ihan jees. Kyl se jossainvaiheessa varmasti jonain versiona hyllyyn tulee.. Onhan hyllyssä T2 ja yhtähyviä minusta.. 3/5
     
  13. winterland

    winterland Käyttäjä

    Liittynyt:
    20.08.2004
    Viestejä:
    5 248
    Saadut tykkäykset:
    2
    Hyllystä löytyy jo semmonen yhden levyn versio, mutta kyllä se tuo 4-levyn boxi pitää hommata.
     
  14. The_Daywalker

    The_Daywalker Käyttäjä

    Liittynyt:
    01.03.2003
    Viestejä:
    1 003
    Saadut tykkäykset:
    2
  15. cityjeesus

    cityjeesus Guest Guest

    Liittynyt:
    17.02.2004
    Viestejä:
    2 314
    Saadut tykkäykset:
    4
  16. ElvisThePelvis

    ElvisThePelvis Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    05.05.2004
    Viestejä:
    11 670
    Saadut tykkäykset:
    179
    Ainakin play.comissa tuo 4-levyn boxi on tullut jo ennakkotilattavaksi, ja se ilmestyy lokakuun puolessa välissä. Ehkä tämä tulee hankittua, mutta vaan mun mutsia varten...

    Play:n 4dvd:n boxi
     
  17. Viipperi

    Viipperi Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    06.03.2004
    Viestejä:
    1 199
    Saadut tykkäykset:
    1
    Joojoo, ihme selityksiä, kärsiikö "miehisyytesi". :D
     
  18. ElvisThePelvis

    ElvisThePelvis Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    05.05.2004
    Viestejä:
    11 670
    Saadut tykkäykset:
    179
    No nyt mä oon ihan että "you didn't just say that". :D No joo, oikeasti mun mutsi haluaa lainata kyllä sen multa. Mä en niin kauheasti Titanicista tykkää. Onhan se ihan hyvin tehty leffa, mutta kun mä katson sen, niin voi ihan hyvin mennä miltei kaksi vuotta ennen kuin seuraavan kerran sen dvd-soittimeen työntää. Tosin nuo ekstrat voi olla ihan jänniä...
     
  19. winterland

    winterland Käyttäjä

    Liittynyt:
    20.08.2004
    Viestejä:
    5 248
    Saadut tykkäykset:
    2
  20. Mahoney

    Mahoney Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    20.09.2001
    Viestejä:
    3 826
    Saadut tykkäykset:
    7
    Kyl kyl. En nyt edelleenkään sano että olisi minusta paras elokuva, koska sellaisia on niin paljon, mutta edelleenkin sanon ihan isona miehenä (mutsi pitää toki myös) että mahtavin ja parhain elokuvakokemus mitä tähän mennessä olen kokenut. Ja juuri sen takia DVD on ollut hyllyssä jo jonkun vuoden katsomatta; vaikka yleensä vannon uusintakatselujen nimeen niin tämän elokuvan mahtavuutta en ole halunnut pilata, koska oma riskinsä siinä on.

    Mutta uutta versiota en ainakaan ennen tuon vanhan katsomista hanki.