iPad Remote ei saa yhteyttä

Keskustelu osiossa 'Mediatoistimet' , aloittajana JaniH, 08.02.2011.

  1. JaniH

    JaniH Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    08.08.2000
    Viestejä:
    6 723
    Saadut tykkäykset:
    15
    Onkohan joku paininut samanlaisen verkkohelvetin kanssa? Googlen tarjoamat avut on käytetty aikalailla loppuun. Ongelmana on iPadin Remote-softan toimimattomuus, ts. kauko-ohjailu ei pahemmin toimi. Yhteyden saa koneeseen sen verran, että iTunes / foobar kysyy nelinumeroista koodia ja yhteys näyttää syntyneen ongelmitta. Yhdistettäessä kuitenkin laite yrittää vähän aikaa kunnes tulee Remote can't connect to your... VNC-etähallinta iPadin ja koneen välillä toimii ongelmitta.

    Verkko: Elisa Viihde kaapeli (jonka wlanissa iPad, boksissa ei säätöjä palomuurille) -> Zyxel gigabitin kytkin -> Win 7 64bit PC
    Microsoft Security Essentials
    Windows Firewall (soitto-ohjelmat sallittu ohjeen mukaisesti, ei vaikutusta vaikka kytkisi palomuurin pois päältä)

    Mikä ihmeellistä, aiemmin homma toimi ihan ongelmitta, nyt on joku mennyt jojoon. Hieman alkaa mielikuvitus loppua tämän asian kanssa, ei tuossa nyt niin paljoa liikkuvia osia ole.
     
  2. JaniH

    JaniH Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    08.08.2000
    Viestejä:
    6 723
    Saadut tykkäykset:
    15
    Itse itselleni vastaten, taisi iPadin buuttaus auttaa. Applen vikahan se taas oli.
     
  3. jpanu

    jpanu Uusi jäsen

    Liittynyt:
    15.09.2007
    Viestejä:
    227
    Saadut tykkäykset:
    0
    mulla oli vastaavia ongelmia, syy oli dlinkin wlanipurkin ja omppujen yhteensopimattomuus, buffalolla kaikki toimii..
     
  4. Mama

    Mama Garbage in, garbage out Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    29.11.2003
    Viestejä:
    2 686
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mulla on Dlinkin wlan(825?) ja toimii Androidin iRemote joka käyttää Applen protokollaa. Käyttää ensin Bonjour-palvelua palveluiden löytymiseen ja sitten jotan Applen porttia. Mulla ei välttämättä ole ihan täysin Applen protokollaa koska soitin on Songbird asennettuna Applen serverillä ja Bonjour asennettu myös. En tainnut tehdä palomuuriin mitään muutoksia. Varma en ole.
     
  5. JaniH

    JaniH Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    08.08.2000
    Viestejä:
    6 723
    Saadut tykkäykset:
    15
    Minulla iPad taasen pätki jatkuvasti Buffalon purkin kanssa.

    Nyt on onneksi Appleton ja onnellinen elämä.
     
  6. vamise78

    vamise78 Guest Guest

    Liittynyt:
    23.04.2009
    Viestejä:
    106
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hankkii kunnon reitittimen niin loppuu temppuilut.