Gigantin Tarjoukset

Keskustelu osiossa 'Tarjoushylly' , aloittajana Negotiator, 13.03.2003.

  1. KMOK

    KMOK Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    21.06.2002
    Viestejä:
    1 946
    Saadut tykkäykset:
    37
    Kannattaa muuttaa tänne Ouluun!! :D :hitme:
     
  2. Patu

    Patu Käyttäjä

    Liittynyt:
    04.12.2002
    Viestejä:
    2 834
    Saadut tykkäykset:
    0
    Pääsishän tuonne bussilla, mutta kun on niin laiska lähtemään. :)
     
  3. KirBy

    KirBy Guest Guest

    Liittynyt:
    23.11.2002
    Viestejä:
    1 050
    Saadut tykkäykset:
    1
    Noniin! Nyt olen tässä kaksi tuntia kituutellut, hakenut uusimman Acrobat Readerin ja Gigantin pdf-mainoksen. On muuten 5.1 paljon köykäisempi käyttää kuin 3.0.

    Mutta voi vittu sentään, kaikki 32" töllöt tuossa mainoksessa on 100hz. Ja minä kun etsin itselleni 50hz televisiota.

    Olisiko kenelläkään tietoa, onko tuolla Giganteissa mitään <1000 euron 50hz 32" televisiota? Jotain sellaista suhteellisen hyvää... En minä näistä paljoa ymmärrä, mutta ilmeisesti esim. Panasonicin PL1 olisi kova sana.

    Olisi tosi jees jos joku voisi jeesata pikkaisen.

    edit:
    Niin, onhan tuossa toi Thomsonin 32WR23EG, todella mukavaan hintaan 666 euroa, mutta enpä löytänyt telkkarista mitään tietoa mistään. Onkohan tuo joku ihan luokaton romu?
     
  4. HesusNis

    HesusNis Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    29.09.2002
    Viestejä:
    1 766
    Saadut tykkäykset:
    2
    Panan TX-32PK3 899€, samat sisuskalut kuin PL1, mut eri koppa. Philips 32PW6516 FLAT n.850€. En tiedä saako ko. koneita gigantista?!? Mikäli aiot pistää n. 800-1000€ telsuun, niin ei kannata ostaa "palloputkista" konetta.
     
  5. Patu

    Patu Käyttäjä

    Liittynyt:
    04.12.2002
    Viestejä:
    2 834
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mikset samantien ostaisi 100hz vekotinta. Kun ollaan noin isossa kuvassa kuin 32" niin 100hz on kyllä parempi. Eikös se philipsin 8707 32" 100hz ollut juuri gigantissa 999e ?

    Itseäni ainakin alkaisi se välkkyminen tympimään aika pian.
     
  6. HesusNis

    HesusNis Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    29.09.2002
    Viestejä:
    1 766
    Saadut tykkäykset:
    2
    Voi 100Hz ollakkin parempi, mut ei ainakaan toi Philips 8707! Ko. koneella on mahdoton seurata esim. lätkää, liikkuva kuva ei ole sen parhaita puolia... Jos pitää olla 100Hz, niin Sony LS65/FQ70, Pana PS10/20, Philips 8807 vois olla hyvä vaihtoehto, mut hinta pompsahtaa yli 1000€:n. :weep:
     
  7. Patu

    Patu Käyttäjä

    Liittynyt:
    04.12.2002
    Viestejä:
    2 834
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ok no eipä minulla tuosta kyseisestä laitteesta mitään tietoa olekaan. Näytti vain mielenkiintoiselta tarjoukselta ;)

    Kun on tätä omaa finkun 32" 100hz katsellut vuoden päivät niin ei kyllä tulisi mieleenkään palata 50hz tekniikkaan. Ainoa miinus tässä on kaareva kuvaruutu (joka tosin minua ei häiritse tippaakaan).

    Edit: Anteeksi, menee vähän offtopiciksi.
     
  8. The Ring

    The Ring Charles Bronson 1921-2003 Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    02.12.2002
    Viestejä:
    1 526
    Saadut tykkäykset:
    1
    Et saa anteeksi, kymmenen punnerrusta ja HETI! :p
     
  9. KirBy

    KirBy Guest Guest

    Liittynyt:
    23.11.2002
    Viestejä:
    1 050
    Saadut tykkäykset:
    1
    Mistäs nuo hinnat ovat, kuulostavat nimittäin varsin hyviltä?

    Ja vielä tuosta 100hz televisiosta... En ymmärrä näistä paljoakaan, mutta olen käsittänyt että 100hz vehkeet eivät pelitä pelikonsoleiden kanssa. Sitä paitsi 1000 euroa on ehdoton maksimi, ja mielellään pitäisi telsu saada pienemmällä summalla.

    Uskon että 50hz riittää minulle oikein mainiosti - vaan mitä tarkoitetaan tuolla "välkkymisellä"?
     
  10. Tubbs

    Tubbs Guest Guest

    Liittynyt:
    26.02.2003
    Viestejä:
    34
    Saadut tykkäykset:
    0
    Itselläni on yhdistetty 100 Hz toosaan (Sony KV-32FX66) Cube, PS2 ja Xbox ja hyvin toimii...
     
  11. KirBy

    KirBy Guest Guest

    Liittynyt:
    23.11.2002
    Viestejä:
    1 050
    Saadut tykkäykset:
    1
    Entä vanhempi rauta, esim. Atari Jaguar, Nintendo, Super Nintendo ja Segat?

    Konsoleita on minulla yli kymmenen joten niiden toiminta on aika tärkeää. Mutta toisaalta hyvä 100hz telkkari taitaa olla vielä niin kallis että ei sillä väliä, hankin 50hz:sen.
     
  12. Nice Guy Eddie

    Nice Guy Eddie no more mr. Nice Guy Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    24.07.2001
    Viestejä:
    4 660
    Saadut tykkäykset:
    6
    kyllähän nuo konsolit toimii satasella, mutta pyssyt ei sitten wörkikkään, ellet osta erikseen sellaista, mikä on sataselle tarkoitettu.

    back to topic:
    Mitäs muuta tuolla 7.90€ saa, kuin AB'n?
     
  13. Patu

    Patu Käyttäjä

    Liittynyt:
    04.12.2002
    Viestejä:
    2 834
    Saadut tykkäykset:
    0
    Armoa ! ;)

    Mahtaakohan tuota American Beautyä olla runsaasti siellä gigantissa, kun vasta huomenna pääsisin mahd. käymään siellä. Ja huomenna on viimeinen tarjousten voimassaolopäivä. Ettei olisi loppunut kesken..
     
  14. driver

    driver Guest Guest

    Liittynyt:
    18.02.2002
    Viestejä:
    835
    Saadut tykkäykset:
    1
    eilen kävin Vantaalta yhden hakemassa ja kyllä niitä sinne jäi mutten tarkemmin osaa lukuja sanoa, ovat siellä muiden seassa että eiköhän sieltä kaivelemalla löydy, myös siitä kassan luona olevasta laarista.
     
  15. The Ring

    The Ring Charles Bronson 1921-2003 Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    02.12.2002
    Viestejä:
    1 526
    Saadut tykkäykset:
    1
    Tulin juuri Gigantista, ja mukaan tarttui tuoreet alennusleffat, Numeromurha - Sandra Bullock (13.90€) & Monster´s Ball (9.90€!). Tarkoitus ei ollut ostaa yhtään leffaa, mutta miten tuollaisista tarjouksista voi kieltäytyä!? :hitme:
     
  16. Nice Guy Eddie

    Nice Guy Eddie no more mr. Nice Guy Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    24.07.2001
    Viestejä:
    4 660
    Saadut tykkäykset:
    6
    sandra B. saa painua mun puolesta v**uun pystyyn paskoineen leffoineen, mutta Hallen käyn kylllä tohon hintaan adoptoimassa. Varsinkin kun leffakin on hyvä:love:
     
  17. The Ring

    The Ring Charles Bronson 1921-2003 Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    02.12.2002
    Viestejä:
    1 526
    Saadut tykkäykset:
    1
    Olen tulkitsevinani rivien välistä pienoista Sandra inhotusta. :rolleyes: Mielestäni elokuvaa ei pidä tuomita, ennen kuin sen on katsonut. Oletko siis nähnyt tuon Numeromurhan, vai haukutko leffan pystyyn ihan vaan Sandran takia? ;)

    Edit: Vaikka kokoelmastani ei löydykään yhtään Sandran leffaa, niin ainakin The Net ja Speed on ihan katsottavia Bullockin leffoja. Jos tämä uusin hankinta ei ole hyvä, niin ainahan siitä pääsee eroon.
     
  18. Nice Guy Eddie

    Nice Guy Eddie no more mr. Nice Guy Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    24.07.2001
    Viestejä:
    4 660
    Saadut tykkäykset:
    6
    tuomitsen näkemättä, vaikka se onkin kaikkea muuta, kuin "järkevää". Speed ja Demolition Man ovat ainoat viihdyttävät leffat missä Sandra on näytellyt, mutta en kuitenkaan pidä niitä Sandra B. leffoina vaan "Stallone ja Snipes" sekä "Reeves ja Hopper" leffoina.
    btw, Net on aivan järkyttävää kuraa.
    Kaikki nämä ovat vain minun mielipiteitä joten ei näistä kannata vetää peltoa nenään. :)
     
  19. Jackal

    Jackal Guest Guest

    Liittynyt:
    08.02.2003
    Viestejä:
    360
    Saadut tykkäykset:
    0
    Menee vähän offtopic, mutta täytyy mainita leffan nähneenä (Murder by Numbers), että on huonoimpia leffoja mitä viime aikoina on tullut katsottua. Eikä syy ole pelkästään Sandra Bullockissa. Hän kun on omastakin mielestä kuitenkin muutaman ihan onnistuneenkin roolin tehnyt.
     
  20. Patu

    Patu Käyttäjä

    Liittynyt:
    04.12.2002
    Viestejä:
    2 834
    Saadut tykkäykset:
    0
    Yhdyn tähän mielipiteeseen. Speed ja Demolition Man ovat hyviä, mutta ei muuten mikään kovin mieluisa näyttelijä kuitenkaan tuo Sandra B. Oli tuo Net jotenkin katsottava.