DVD-lakko

Keskustelu osiossa 'Tarinatupa Classic (Yleiskeskustelu)' , aloittajana Negotiator, 23.03.2003.

  1. Negotiator

    Negotiator Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    30.09.2002
    Viestejä:
    1 872
    Saadut tykkäykset:
    2
    Heps!

    Itse olen kärvistellyt tässä jo muutaman päivän DVD-lakon parissa ja halusin laittaa threadia, että löytyykö täältä muita?

    Itseltäni ryöstäytyi dvd-osto käsistä ja rahat loppuivat nyt viimeistään, kun tuon minikotiteatterin menin hommaamaan niin nyt pitää olla DVD pannassa toukokuun 1 päivään saakka. Tiukkaa tulee tekemään sillä kaikki edelliset lakot ovat epäonnistuneet. Nyt aion pysyä kovana!

    Eli onko muita?

    Raportoin tänne kyllä heti, kun ratkean. Luultavasti heti kun tulee jokin kova tarjous nettikauppoihin tai sitten ihan marketteihin :hitme:
     
  2. Jorse

    Jorse trust no one Tukijoukot

    Liittynyt:
    03.04.2001
    Viestejä:
    5 076
    Saadut tykkäykset:
    8
    Toukokuun ensimmäinen päivä, hmm...siihen on yli kuukausi eli aika kovaa itsehillintää kyllä vaaditaan. Itselläni oli tahaton DVD-lakko tuossa tammikuun alusta n. helmikuun loppuun saakka eli lähes kaksi kuukautta!:hitme:
     
  3. Jaska76

    Jaska76 Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    06.11.2000
    Viestejä:
    2 426
    Saadut tykkäykset:
    6
    Minulla on kanssa pienoinen lakko menossa, saas nähdä kuinka kauan kestää...
    Toivottavasti jaksaisi toukokuun alkuun asti?
     
  4. corben

    corben Guest Guest

    Liittynyt:
    23.04.2002
    Viestejä:
    454
    Saadut tykkäykset:
    0
    Samoin minulla on parasta aikaa lakko päällä. Hemmetin addiktoivaa touhua levyjen ostaminen!!! Kun tajusin, että tilasin useamman leffan viikossa mutta niiden katsominen ei napannut, ei muuta vaihtoehtoa ollut. Nyt pitää vähän aikaa hillitä, jos vaikka parantuisi ja tilaisi enää oikeasti hyviä levyjä eikä pelkästään halpoja :rolleyes: Tosin pari halpaa on vielä tulematta postissa, mutta pariin viikkoon en ole tilannut mitään uutta.
     
  5. Wick

    Wick Say it in slugs Tukijoukot

    Liittynyt:
    11.11.2002
    Viestejä:
    2 150
    Saadut tykkäykset:
    1
    Kyllä pitää itsekin alkaa lakkoon, kunhan nämä viimeiset ostokset on maksettu pois alta. Nimittäin on rahaa palanut viime aikoina ihan liikaa levyihin, aika pistää piste. Ainakin kuukaudeksi.
     
  6. steffe79

    steffe79 Silentium est aureum Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    04.05.2002
    Viestejä:
    4 147
    Saadut tykkäykset:
    7
    Ei, ei lakosta ainakaan minun kohdalla mitään tule... vän. yksi dvd viikossa pitää mielen virkeänä :)

    Lisäksi, lupasinhan itselleni uutenavuotena, että alan ostaan dvd-levyjä entistä enemmän :D
     
  7. premier

    premier Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    28.06.2002
    Viestejä:
    1 687
    Saadut tykkäykset:
    4
    Mullakin on ollut nyt jo viimevuoden puolelta tahaton dvd-lakko =) mutta eiköhän asiaan tule muutos, kun palkka alkaa juosta ja viimeistään, kun Babylon 5:n 2. kausi ilmestyy.
     
  8. Mag

    Mag Guest Guest

    Liittynyt:
    07.12.2000
    Viestejä:
    2 667
    Saadut tykkäykset:
    1
    Ei tässä mitään lakkoa ole meneillään, mutta muuten vain en ole ostanut ainuttakaan lämiskää viime joulukuun jälkeen, kun on ollut parempaakin ostettavaa. Tosin nyt on pari levyä tulossa..
     
  9. Gambit

    Gambit Guest Guest

    Liittynyt:
    03.12.2000
    Viestejä:
    1 019
    Saadut tykkäykset:
    6
    Sitten marraskuun puolivälin jälkeen kaksi leffaa olen hankkinut (tai toinen oli joululahja). Kumpaakaa en ole edes katsonut vielä. Viimeksi taisin soitintakin käyttää joulun paikkeilla.
     
  10. bohol

    bohol Käyttäjä

    Liittynyt:
    21.07.2002
    Viestejä:
    1 040
    Saadut tykkäykset:
    17
    ei onnaa Show Brotherssit jyrää.
     
  11. setae

    setae Guest Guest

    Liittynyt:
    03.01.2003
    Viestejä:
    1 276
    Saadut tykkäykset:
    1
    Minulla ei varsinaisesti ole lakko menossa, sen sijaan tein päätöksen olla ostamatta elokuvia jotka olen jo nähnyt, niillä kun on tapana jäädä avaamattomina hyllyyn.

    Trainspotting koittaa kovasti saada mieleni muutettua.
     
  12. Akkuli

    Akkuli Käyttäjä

    Liittynyt:
    02.01.2003
    Viestejä:
    2 015
    Saadut tykkäykset:
    4
    Minulla päättyi hieman yli viikko sitten pari kuukautta kestänyt tahaton dvd-lakko. Ongelma oli se, että telkkarini antenniliitäntä antoi singnaalia skartille, eikä sitä voinut Phileskon mukaan korjata. Vaihdoin pelin Panasoniciin.:cool:

    Edit: tämä lakko oli siis vain "elokuvienkatsomislakko". Levyjä tuli kuitenkin ostettua entiseen tahtiin ja niitähän kerääntyi mukavastasti katsomista odottamaan.
     
  13. Wick

    Wick Say it in slugs Tukijoukot

    Liittynyt:
    11.11.2002
    Viestejä:
    2 150
    Saadut tykkäykset:
    1
    Ei perk*ele. Nyt ollaan lagossa kesän alkuun. Alkanut leffojen ostelu riistäytyä pahemman kerran käsistä. :hitme:
     
  14. akinaali

    akinaali Guest Guest

    Liittynyt:
    20.01.2002
    Viestejä:
    196
    Saadut tykkäykset:
    0
    Minähän en mihinkään osto lakkoon ala. Aion ostaa kaikki kiinnostavat leffat mutta sen olen jo kauan sitten päättänyt että en maksa koskaan sitä ensimmäistä hintaa mitä liikkeet pyytävät. Eli lähes kaikki ostamani leffat on hommattu jostain tarjous kamppanjoista. Jaksan odottaa leffan halpenemista tarvittaessa vaikka vuoden. Poikkeuksia toki löytyy, esim. tuleva Schindler's List.
    En muista milloin olisin viimeksi ostanut jonkun leffan Suomesta, kun pyytävät niin järkyttäviä hintoja. Eli Visa vinkuu noin pari kertaa viikossa.
     
  15. xander

    xander Guest Guest

    Liittynyt:
    16.12.2002
    Viestejä:
    1 507
    Saadut tykkäykset:
    1
    Lakko on täälläkin päällä,kyllähän tuo välillä meinaa tiukkaa tehdä kun löytyy aina niin halpaa pakkohankinta matskua :weep:
     
  16. Kuikha

    Kuikha Guest Guest

    Liittynyt:
    03.09.2002
    Viestejä:
    1 019
    Saadut tykkäykset:
    1
    Ei mitään lakkoja, raha haisemaan...:D
     
  17. Dereks dont run

    Dereks dont run Guest Guest

    Liittynyt:
    24.05.2002
    Viestejä:
    125
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ei oo lakkoja. Aina kun sopivia leffoja sopivin hintoihin saa, niin ostelen.

    Hmm... tilasto kertoo, että olen tänä vuonna ostanut DVD:n noin joka 5,1 päivä. Alusta (1.9.1999) alken olen näköjään ostellut DVD:n joka 4,2 päivä, joten tahti on hieman hiipunut.
     
  18. Negotiator

    Negotiator Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    30.09.2002
    Viestejä:
    1 872
    Saadut tykkäykset:
    2
    Miksi en itse keksinyt yhtä hyvää uudenvuoden lupausta :grr: Oikeasti paras lupaus mitä olen kuullut :D

    Sama vika täällä päässä. Tosin on niin paljon elokuvia jotka on nähnyt ja jotka on niiiiin hyviä ettei voi olla ostamatta hyllyyn :(


    Tavallaan hienoa nähdä, että lakkolaisia (yrittäjiä) on näinkin paljon. Helpottaa etten ole yksin ongelmani kanssa. Tahti alkoi meinaan nousta vuoden alusta moneen leffaan / viikko ja rahaa paloi siihen tahtiin, että huh huh. Toivottavasti saan lakon pidettyä :) Yli viikkoon mitään tilanneena sormet syyhyä, mutta minkäs teet kun ei ensinnäkään ole rahaa ja muutenkin joskus pakko pysyä päätöksissään :)
     
  19. Mahoney

    Mahoney Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    20.09.2001
    Viestejä:
    3 826
    Saadut tykkäykset:
    7
    Ei siitä lakosta kuitenkaan mitään tulisi, niin kun ei tullut viimeksikään kun täällä siitä puhuttiin (olisiko siitä n. vuosi).

    Tämä vuosikin on lähtenyt ihan mukavasti käyntiin ostojen suhteen:
    tammikuu 11 kpl
    helmikuu 19 kpl
    maaliskuu 19 kpl ja vielä kuuta jäljellä...
     
  20. Negotiator

    Negotiator Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    30.09.2002
    Viestejä:
    1 872
    Saadut tykkäykset:
    2
    Miten ihmisten dvd-lakko menee? Itse ollut 20.3-13.4 välisen ajan nyt ostelematta elokuvia ja pahaa tekee. Listalle kerääntyy kokoajan nimikkeitä joita pitää saada, mutta linjassa on pysytty eli ei. Pahin oli Fargo anttilasta 7.95€, mutta jäi sekin sinne (onneksi). Kaverit ei olisi uskoneet, että pystyisin siihen :D

    Tarkoitus olisi vielä pari viikko kärvistellä eli 1.toukokuuta asti ja senkin jälkeen rajoittaa kuukausittain käytettävää rahamäärää elokuviin rajulla kädellä :)