Canal Digital ja uudet telkut T/C/S liitännällä

Keskustelu osiossa 'Satelliitti-TV' , aloittajana Myynnix, 27.08.2010.

  1. Myynnix

    Myynnix Guest Guest

    Liittynyt:
    13.04.2005
    Viestejä:
    6
    Saadut tykkäykset:
    0
    Vihdoinkin on saatavilla FullHD telkkuja joissa on myös S-liitin satelliitti vastaanottoa varten. Näitä ei vielä ole suuremmin mainostettu mutta esim. Gigantilla alkoi eilen kampanja jossa lukee näin: Osta mikä tahansa HDTV ja saat HD-järjestelmän veloituksetta. Mukaan Canal Digitalin lautanen, HD-boxi (ei PVR) ja jopa asennus eikä eds kuuluisaa 60 Euron toimitusmaksua. Maksat vain kuukausimaksun valitus paketin mukaan. :).

    Nyt ei enää tarvitse ressata CD Combo boxin haasteista joista on runsasta keskustelua palstalla. Itselläni on lautanen jo seinällä ja suuntaa on CD satelliittiin. Itse ostan vain telkun ja sitten CA-Moduulin Strongin valmistama (pitää olla CD hyväksytty) sen saa Gigantista 89 Egee. Itse olen saanut CD aspalta lupauksen että kun telkku on ostettu niin ilmoitan Conaxkortin ja telkun tiedot paritusta varten ja maksan sen jälkeen vain kuukausimaksua. Vihdoinkin iloinen uutinen ja yksi kapula pöydällä vähemmin.

    Seuraavat mallit ainakin ovat satelliitti virittimellä varustettuja malleja:

    Sony KDL46EX715 isompaa ei kuulemma vielä ole. Samsungin malleja C6715, C7705 ja C8705 mallit ja löytyy myös 55 tuumainen ja 46 tuumainen.

    Eläköön kehitys ja sitten ostamaan
     
  2. eke

    eke Guest Guest

    Liittynyt:
    24.11.2005
    Viestejä:
    95
    Saadut tykkäykset:
    0
    Niin kyllähän noita satelliittiviritin-televisioita on saanut jo pitempään. Meillä on ollut satelliittiviritin-TV jo tammikuusta 2008 lähtien. Ja Canal digitalin lähetykset näkyy ihan normaalilla Conax-modulilla, myös HD-kanavat viihde-paketissa, ei sitä paritusta ole käytössä.