Boxee ?

Keskustelu osiossa 'Mediatoistimet' , aloittajana Baphomet, 13.11.2009.

  1. Baphomet

    Baphomet Guest Guest

    Liittynyt:
    04.04.2008
    Viestejä:
    624
    Saadut tykkäykset:
    0
  2. noeikujoo

    noeikujoo Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    27.09.2002
    Viestejä:
    3 877
    Saadut tykkäykset:
    164
    Oishan siitä. Ainakin linuxin XBMC pyörittää suht. kevyella raudalla (esim. Atom Ion-alustat) kaiken HD-materiaalin, paitsi kopiosuojatut Blu-ray:t ja HD DVD:tä. Itse olen käyttänyt XBMC:tä viime keväästä alkaen ja olen ollut siihen tyytyväinen. Myös Boxeen kokeilu on ollut mielessä. XMBC:n virittely vielä vaatiin jonkin verran Linux-tuntemusta, joten ihan kaikille sitä ei voi sellaisenaan suositella. Boxee on varmaan ihan hyvä vaihtoehto niille, jotka haluavat tietokonepohjaisen mediasoittimen, mutta eivät osaa tai viitsi rakentaa itse tietokoneesta mediasoitinta.
     
  3. sanyo5

    sanyo5 Guest Guest

    Liittynyt:
    24.08.2009
    Viestejä:
    33
    Saadut tykkäykset:
    0
    Olen tuota boxeeta ja XBMC:tä räpeltänyt noin pari vkoa ja tullut siihen tulokseen että tuo boxee on minun mielestä parempi softa toiminnoiltaan.Asetuksien tekemiseen menee vähän aikaa mutta ei ylivoimainen ja subitkin toimii molemmilla.
    Kun eukon kanssa rupeaa katselemaan leffaa niin nyt ei mene tuntia leffan valitsemiseen kun toi softa hakee elokuvan kannen netistä,jotenkin se kansi vaan vaikuttaa mitä katotaan...:).