Blu-Ray luettelointi ohjelmisto

Keskustelu osiossa 'Blu-ray & UHD -leffat' , aloittajana mopsi, 14.09.2015.

  1. mopsi

    mopsi Käyttäjä

    Liittynyt:
    08.11.2012
    Viestejä:
    614
    Saadut tykkäykset:
    41
    Itselläni on leffat listattuna Exceliin.

    Onko teillä tietoa löytyykö mistään elokuvien listaukseen tarkoitetuista ohjelmistoista ominaisuus, joka osaa listata blu-ray levyltä löytyvät extrat ja millä kielillä extrat on tekstitetty. Mitä suosittelette?

    Ominaisuus, joka näyttäisi extrat ja extrojen tekstityskielet, olisi itselleni käytännössä ainoa syy harkita toisen ohjelman ostoa. Nuo tiedot kun on jäänyt exceliin merkitsemättä eikä kyllä huvita enää käydä levyjä sitä varten läpikäymään.
     
  2. Leterface

    Leterface Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    10.04.2007
    Viestejä:
    5 040
    Saadut tykkäykset:
    153
    Ihan vain kiinnostaisi tietää mitä kaikkea tietoa leffoista sinä olet jo luetteloinut Exceliin? Minulla on tämän näköinen:

    Elokuva, elokuvan julkaisuvuosi, kesto, hinta, julkaisun maa, genre sekä arvostelun url.
     
  3. mopsi

    mopsi Käyttäjä

    Liittynyt:
    08.11.2012
    Viestejä:
    614
    Saadut tykkäykset:
    41
    Elokuva, elokuvan julkaisuvuosi, julkaisun maa, oma arvostelu (vain pisteinä 1 - 5) ja myöhemmillä katselukerroilla oon laittanut onko mahdolliset extrat suomennettu tai tekstitetty edes englanniksi, mutta tämä ei taida itselläni edetä alkua pidemmälle. Katsomattomissa on oma merkintä ja ne on merkitty vielä erikseen, mitkä on nähty aiemmin DVD:nä, mutta joista blu-ray versio on vielä katsomatta. Hinta olisi ollut hyvä tieto, mutta on jäänyt tekemättä sekin.
     
  4. Leterface

    Leterface Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    10.04.2007
    Viestejä:
    5 040
    Saadut tykkäykset:
    153
    Joo mulla oli varmaan noin vuoden paussi että en viitsinyt paljoa päivitellä Exceliä, tosin esim. elokuvan genreä en usein päivitä ennenkuin olen nähnyt elokuvan. Sitten kuitenkin tuo päivitys tuli tehtyä viimeisellä kesäloma viikolla ja olo helpottui paljon :).

    Excelissä on kyllä hyvää mun mielestä kun voi järjestää listauksen filttereillä vapaasti. En usko että luettelointi-softat ikinä on yhtä hyviä, ainakaan joillakin tietyillä tiedoilla kuten ehkä sinun tapauksessa?
     
    Viimeksi muokattu: 17.09.2015