Amphion ION vs. Usher s520 II

Keskustelu osiossa 'Kaiuttimet ja subwooferit' , aloittajana steelduck, 11.11.2010.

1. steelduck

steelduck Tuttu käyttäjä

Saadut tykkäykset:
    0
    Terve

Onko kukaan vertaillut näitä kahta päittäin. Pitäisi hankkia kolme kaiutinta eteen subbarin kaveriksi ja nämä ovat loppusuoralla.

Kävin verkkokaupassa kuuntelemassa, mutta siellä ei taustamelun ja äänenpaine-eron takia pystynyt kunnolla vertailemaan.

Kaiuttimet tulisivat vielä :hitme:kirjahyllyyn... (huoh).

2. samsung

samsung Tunnettu käyttäjä Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    0
    Jos kävit Helsingin verkkokaupassa niin Mareksille ei ole ihan mahdoton matka. Siellä voi kuunnella molempia paremmassa ympäristössä. Tein itse saman vertailun ja päädyin Genelec:iin. :hitme:

3. alspe

alspe Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    1
    Jos tunget kaiuttimet kirjahyllyyn ei paljon väliä mitä ostat.

4. Ykskytä

Ykskytä Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Mistäköhän tämäkin legenda on saanut alkunsa? Kun valitsee taajuusvasteeltaan sopivan tai säädettävän kaiuttimen ja näkee hiukan vaivaa kaiuttimen ympäristön rakentamisessa niin kirjahyllysjoituksessakin on mahdollista päästä oikein hyvään lopputulokseen.

5. steelduck

steelduck Tuttu käyttäjä

Saadut tykkäykset:
    0
    Joo. Olen tasan tietoinen, että kirjahylly on huono paikka laittaa kaiuttimet, mutta jos muuta vaihtoehhtoa ei ole niin siihen pitää tyytyä. Olen myös tasan tietoinen, että se ei ole sama mitä sinne laittaa, joten moiset kommentit voi jättää kirjoittamatta.

Hain mareksilta kotikuunteluun ionit ja ihan kivasti niillä leffoja katselee. En ole vielä ehtinyt paljoa verrata nykyisiin miragen m90 kaiuttimiin, mutta huomenna ehdin.

Mukaan tuli piruuttain myös pienet Dalit kokeiltavaksi...