Ärsyttävin radiohitti ATM

Keskustelu osiossa 'Musiikki' , aloittajana tsinivuo, 23.06.2010.

  1. tsinivuo

    tsinivuo Guest Guest

    Liittynyt:
    23.03.2002
    Viestejä:
    3 907
    Saadut tykkäykset:
    1
    Otsikko jo kertoo tarvittavan.
    Pakko oli jonnekin tulla avautumaan, miten PAS**A, muka rankkaa, muka metallia tuo Bullet for my Valentinen emorunkkaus, joka myös nimellä The Last Fight tunnetaan. Tuo saaste vielä soi joka kanavalla joita kuuntelen!
    Radio Rock Ylex:n ohella soittaa tätä onnessaan sata kertaa päivässä. Luulisi ainakin Rockilla jo tälläiset Linkin Park/30 second to Mars teini-ihquilut karsittavan pois. :OI :OI :OI Jopa Negative ja Jonne Aaron on Norskilaista UG bläkyä tuohon verrattuna.

    /Helpotti
     
    Viimeksi muokattu: 23.06.2010
  2. Euphemos

    Euphemos Käyttäjä

    Liittynyt:
    25.05.2005
    Viestejä:
    1 267
    Saadut tykkäykset:
    11
    Kyllä taas tuntee itsensä onnellisemmaksi, kun ei tarvitse kuunnella kaupallisia radiokanavia (satunnaista Radio Helsingin streamia lukuun ottamatta).
     
  3. Recce

    Recce Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    29.03.2004
    Viestejä:
    2 968
    Saadut tykkäykset:
    244
    Alan kohta syömään rauhoittavia, jos kuulen vielä Jenni Vartiaisen "Sä laitoit mun kuvani nettiin" biisin. Radio Sataa pystyy jotenkin kuuntelemaan ettei hermot mene, muuten noilla radioasemilla soi ne saatanan samat soittolistat minuutilleen päivittäin. :OI
     
  4. Liekinheitin

    Liekinheitin Käyttäjä

    Liittynyt:
    15.01.2004
    Viestejä:
    4 526
    Saadut tykkäykset:
    89
    Onneksi ei tarvitse kuunnella radiota missään. Soittolistoihin hajoaminen siinä tapahtuisi erittäin nopeasti.

    Mutta jos jotain ärsyttävää tässä haettiin, niin en pystynyt, kerta kaikkiaan en pystynyt katsomaan kovin montaa sekuntia Marja Tyrnin "hassunhauskaa" musiikkivideota. Enkä varmasti paljon kauemmin jaksaisi radiostakaan kuunnella.

    Näyttäkää minulle vuoden päästä se ihminen, joka on ostanut tuon levyn ja pitää sitä vielä silloin loistavana ostoksena.
     
  5. Recce

    Recce Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    29.03.2004
    Viestejä:
    2 968
    Saadut tykkäykset:
    244
    Kuunnellut tänään Voicea, niin sieltä soi vähän väliä biisi jossa äijä laulaa "mä en syönyt mun lääkkeitä", on myös yksi biisi joka pistää ketuttamaan.
     
  6. vilmulkku

    vilmulkku Guest Guest

    Liittynyt:
    11.12.2009
    Viestejä:
    62
    Saadut tykkäykset:
    0
    Radio Nova: "ei samaa biisiä saman työpäivän aikana"

    Jotenki noin mainosti joskus, ja samat biisit sit seuraavana päivänä hiukka eri järjestyksessä.



    Tosin biisit joita se soittaa on hyviä.
     
  7. SamSon

    SamSon Uusi jäsen

    Liittynyt:
    02.06.2005
    Viestejä:
    640
    Saadut tykkäykset:
    0
    Raptorin Tosi tarttuva täytebiisi kuuluu tähän kategoriaan. Kertsi rupes rasittamaan heti ensikuulemalta. Ois pojat saanu pysyä unholan yössä.