Tärkeä tiedote foorumin käyttäjille

CDON.com

الموضوع في 'Kauppapaikoista' بواسطة claude, بتاريخ ‏9 ديسمبر 2005.

  1. El Grande

    El Grande Lähes henkilökuntaa

    إنضم إلينا في:
    ‏25 يوليو 2007
    المشاركات:
    4,041
    الإعجابات المتلقاة:
    418
    Surkeat sivut. Joka kerta vaan huononee. Menee rahat kankkulan kaivoon noissa uudistuksissa. Miksei rahaa voisi käyttää nykyisen parantamiseen...
     
    Vox ،Komi35 و Burkitsville معجبون بهذا.
  2. 3JJ

    3JJ Vakiokasvo

    إنضم إلينا في:
    ‏3 مارس 2006
    المشاركات:
    1,813
    الإعجابات المتلقاة:
    439
    Niin että ei huolta. Tilaushistoriasi on edelleen tallessa. Omassa sähköpostisi inboksissa. o_O
     
  3. jmo

    jmo Vakiokasvo

    إنضم إلينا في:
    ‏26 ابريل 2002
    المشاركات:
    1,803
    الإعجابات المتلقاة:
    388
    Juuri näin. Kohtuullisen sekopäistä viestintää. Ei mitään mainintaa että esim. uudistamme sivujamme ja tietosi eivät ole väliaikaisesti näkyvillä, vaan että tosiaan löydät tilaushistoriasi sähköpostistasi. Hoitaakohan AI nykyään noidenkin asiakaspalvelun.
     
  4. Burkitsville

    Burkitsville Lähes henkilökuntaa

    إنضم إلينا في:
    ‏15 يونيو 2010
    المشاركات:
    5,409
    الإعجابات المتلقاة:
    1,568
    Niin valitettavan totta kuin olla ja voi! Suorastaan "kokemuksellinen perspektiivimuutos". Hyh...
     
  5. KILLPATRICK

    KILLPATRICK Lähes henkilökuntaa

    إنضم إلينا في:
    ‏28 يناير 2010
    المشاركات:
    7,450
    الإعجابات المتلقاة:
    1,482
    Mutta kuinkakohan meillä on Cdon?
     
  6. scented

    scented Lähes henkilökuntaa

    إنضم إلينا في:
    ‏22 فبراير 2005
    المشاركات:
    2,284
    الإعجابات المتلقاة:
    374
    Omituisesti tosiaan päivittävät sivuja. Haku näyttää vielä löytävän tuotteet (esim. blu-ray sanalla ilman kategoriaa), mutta jos menee esim. Elokuva - 4k/ tai blu-ray, niin ei listaa oikein mitään, tai jos käyttää hakusanaa + kategoriaa.
     
  7. Kusni

    Kusni Tunnettu jäsen

    إنضم إلينا في:
    ‏25 يناير 2014
    المشاركات:
    900
    الإعجابات المتلقاة:
    242
    20 euron alennuskoodin lunastuksessa ei ollut ongelmia, mutta onko joku oikeasti hyötynyt koodista? Siis onko tavara tullut/ tilaus edennyt, jos on käyttänyt koodia?
     
  8. WesleySnipes

    WesleySnipes Käyttäjä

    إنضم إلينا في:
    ‏22 يوليو 2020
    المشاركات:
    148
    الإعجابات المتلقاة:
    51
    Ite tilasin siis Kingdom of the Planet of the Apes steelbookin ja sehän ilmestyy vasta myöhemmin tässä kuussa. Mutta tosiaan koodi toimi kyllä maksuvaiheessa ja veloitus oli sen 12,95€.
     
  9. rakoni

    rakoni Jäsen

    إنضم إلينا في:
    ‏1 فبراير 2024
    المشاركات:
    75
    الإعجابات المتلقاة:
    23
    Jaahas onkohan tämä lopun alkua :D
     
  10. nugent

    nugent Vakiokasvo

    إنضم إلينا في:
    ‏23 أكتوبر 2008
    المشاركات:
    1,145
    الإعجابات المتلقاة:
    278
    5 leffaa tilasin koodilla. 2 kpl saapui hyvin nopeasti ja lopuista ei nyt sitten tiedä.
     
  11. BuzzLight

    BuzzLight Tuttu kasvo

    إنضم إلينا في:
    ‏5 سبتمبر 2023
    المشاركات:
    338
    الإعجابات المتلقاة:
    204
    Tilasin Taxi Driver Steelbookin koodilla ja se tuli alkuviikosta. Laskukin (12,95€) tuli jo maksettua.

    Edit. Viime viikollahan se jo tuli alkuviikosta, viikot vähän sekaisin.
     
    آخر تعديل: ‏12 سبتمبر 2024
  12. Vox

    Vox Tunnettu jäsen

    إنضم إلينا في:
    ‏13 فبراير 2003
    المشاركات:
    879
    الإعجابات المتلقاة:
    12
    Elleivät silmäni pahasti harita, nyt sivustosta on poistunut kokonaan mahdollisuus kirjautua omalle asiakastilille. Vähemmän kätevää paitsi tilausten seurannan myös tallennettujen suosikkien kannalta...
     
    Saukko ،KILLPATRICK و Noki_ معجبون بهذا.
  13. scented

    scented Lähes henkilökuntaa

    إنضم إلينا في:
    ‏22 فبراير 2005
    المشاركات:
    2,284
    الإعجابات المتلقاة:
    374
    Melko nopeaan tulee vieläkin Omapostiin tieto paketista, kun tilaa. No katsellaan millaseksi sivu muuttuu…
     
  14. 71 dB

    71 dB Lähes henkilökuntaa

    إنضم إلينا في:
    ‏19 يناير 2005
    المشاركات:
    12,081
    الإعجابات المتلقاة:
    985
    Näin tosiaan on. Onko kyse sitten siirtymävaiheen jutusta jää nähtäväksi. Hullulta tuntuu, että tilauksistaan pitää erikseen "kysellä" aspalta. Työllistävä vaikutus ainakin! :D
     
  15. Mookid

    Mookid Lähes henkilökuntaa

    إنضم إلينا في:
    ‏16 يوليو 2006
    المشاركات:
    2,911
    الإعجابات المتلقاة:
    488
    Haluaisin vain tarkistaa tilaukseni statuksen ja seurannan ihan normaalisti, mutta asiakaspalvelun kautta kun yrittää ottaa yhteyttä niin vaihtoehtoina on jotain hirveän syyllistäviä "en ole saanut tuotettani, jotain on vialla tuotteessani, haluaisin peruuttaa tilaukseni" jne. Ei ole kyse siitä että kyselisin perään ja vaatisin vastauksia, vaan HALUAN TARKISTAA SEN TILAUKSEN ETTÄ MISSÄ MENNÄÄN, SAATANA! Ei pidä tehdä näin vaikeaa kaikesta. Onko tosiaan tehty näin älytön systeemi tähän? Ja juuri, kun on tilaus vetämässä...

    [​IMG]

    Alleviivaukset minun, lol.
     
    آخر تعديل: ‏12 سبتمبر 2024
    KILLPATRICK, h3mb3, Damned و 1 شخص آخر معجبون بهذا.
  16. 71 dB

    71 dB Lähes henkilökuntaa

    إنضم إلينا في:
    ‏19 يناير 2005
    المشاركات:
    12,081
    الإعجابات المتلقاة:
    985
    Joo kyllä on CDON taas keksinyt aivan hiton mahtavan tavan parantaa asiakkaiden kokemusta puljun kanssa! o_O

    Kun vielä keksisi, mikä asia tässä nyt on muka parantunut asiakkaan näkökulmasta...

    Minun kohdalla kokemus parantuisi sillä, että siellä palattaisiin johonkin 20 vuotta vanhoihin sivuihin, aikaan jolloin touhussa oli tolkkua ja homma toimi, mutta minä olenkin tällainen wanha jäärä joka ei suostu ymmärtämään, että trendikkääseen nykyaikaan kuuluu mm. se, että asiakas itse ylläpitää tilaushistoriaansa sähköposteissaan ja yksinkertaisistakin tilauksiin liittyvistä asioista on väännettävä aspan kanssa. :rolleyes:
     
    hansolo ،jupeha ،Miku-91 و 4آخرون معجبون بهذا.
  17. KILLPATRICK

    KILLPATRICK Lähes henkilökuntaa

    إنضم إلينا في:
    ‏28 يناير 2010
    المشاركات:
    7,450
    الإعجابات المتلقاة:
    1,482
    Kaikki me olemme samaa mieltä, mutta... En tiedä mitään puljun taloudellisesta tilanteesta, mutta kaikki toimet viittaavat vaikeuksiin. Voi olla, että olemme DISCSHOPin tiellä ja kohta Amazon ostaa lopun varaston.
     
  18. hansolo

    hansolo Lähes henkilökuntaa

    إنضم إلينا في:
    ‏1 نوفمبر 2002
    المشاركات:
    4,989
    الإعجابات المتلقاة:
    636
    Samaa epäilen minäkin. Amazon.se ei ole oikein vielä näkynyt maan ulkopuolelle sattuneesta syystä. Mitenköhän sillä on bisnekset mennyt? Eihän siellä edes myydä leffoja suoraan Amazonin varastosta.
     
  19. El Grande

    El Grande Lähes henkilökuntaa

    إنضم إلينا في:
    ‏25 يوليو 2007
    المشاركات:
    4,041
    الإعجابات المتلقاة:
    418
    Nyt ei edes näy 4K ja blu-ray filttereitä. Mutta koon ja värin mukaan voi suodattaa!
     
    KILLPATRICK و WesleySnipes معجبون بهذا.
  20. 71 dB

    71 dB Lähes henkilökuntaa

    إنضم إلينا في:
    ‏19 يناير 2005
    المشاركات:
    12,081
    الإعجابات المتلقاة:
    985
    Tein kyselyn tilauksesta, jota ei kuulu tuolla sivulla tuolla uudella "lomakkeella" ja annoin sellaista palautetta että! Toivottavasti muutkin antavat sellaista huutia että!! :mad::mad::mad::mad::mad::mad:

    Joka vitun asia menee huonommaksi ja meikäläinen on ihan paskana tätä vitun nykymaailmaa! ASIOIDEN PITÄISI VITTU PARANTUA!!!!! muutama vuosi ja aspojen kanssa saa varmaankin kommunikoida kirjeitse, kun sähköinen asiointi on liian kätevää!
     
    آخر تعديل: ‏18 سبتمبر 2024