Surkeat sivut. Joka kerta vaan huononee. Menee rahat kankkulan kaivoon noissa uudistuksissa. Miksei rahaa voisi käyttää nykyisen parantamiseen...
Juuri näin. Kohtuullisen sekopäistä viestintää. Ei mitään mainintaa että esim. uudistamme sivujamme ja tietosi eivät ole väliaikaisesti näkyvillä, vaan että tosiaan löydät tilaushistoriasi sähköpostistasi. Hoitaakohan AI nykyään noidenkin asiakaspalvelun.
Omituisesti tosiaan päivittävät sivuja. Haku näyttää vielä löytävän tuotteet (esim. blu-ray sanalla ilman kategoriaa), mutta jos menee esim. Elokuva - 4k/ tai blu-ray, niin ei listaa oikein mitään, tai jos käyttää hakusanaa + kategoriaa.
20 euron alennuskoodin lunastuksessa ei ollut ongelmia, mutta onko joku oikeasti hyötynyt koodista? Siis onko tavara tullut/ tilaus edennyt, jos on käyttänyt koodia?
Ite tilasin siis Kingdom of the Planet of the Apes steelbookin ja sehän ilmestyy vasta myöhemmin tässä kuussa. Mutta tosiaan koodi toimi kyllä maksuvaiheessa ja veloitus oli sen 12,95€.
Tilasin Taxi Driver Steelbookin koodilla ja se tuli alkuviikosta. Laskukin (12,95€) tuli jo maksettua. Edit. Viime viikollahan se jo tuli alkuviikosta, viikot vähän sekaisin.
Elleivät silmäni pahasti harita, nyt sivustosta on poistunut kokonaan mahdollisuus kirjautua omalle asiakastilille. Vähemmän kätevää paitsi tilausten seurannan myös tallennettujen suosikkien kannalta...
Melko nopeaan tulee vieläkin Omapostiin tieto paketista, kun tilaa. No katsellaan millaseksi sivu muuttuu…
Näin tosiaan on. Onko kyse sitten siirtymävaiheen jutusta jää nähtäväksi. Hullulta tuntuu, että tilauksistaan pitää erikseen "kysellä" aspalta. Työllistävä vaikutus ainakin!
Haluaisin vain tarkistaa tilaukseni statuksen ja seurannan ihan normaalisti, mutta asiakaspalvelun kautta kun yrittää ottaa yhteyttä niin vaihtoehtoina on jotain hirveän syyllistäviä "en ole saanut tuotettani, jotain on vialla tuotteessani, haluaisin peruuttaa tilaukseni" jne. Ei ole kyse siitä että kyselisin perään ja vaatisin vastauksia, vaan HALUAN TARKISTAA SEN TILAUKSEN ETTÄ MISSÄ MENNÄÄN, SAATANA! Ei pidä tehdä näin vaikeaa kaikesta. Onko tosiaan tehty näin älytön systeemi tähän? Ja juuri, kun on tilaus vetämässä... Alleviivaukset minun, lol.
Joo kyllä on CDON taas keksinyt aivan hiton mahtavan tavan parantaa asiakkaiden kokemusta puljun kanssa! Kun vielä keksisi, mikä asia tässä nyt on muka parantunut asiakkaan näkökulmasta... Minun kohdalla kokemus parantuisi sillä, että siellä palattaisiin johonkin 20 vuotta vanhoihin sivuihin, aikaan jolloin touhussa oli tolkkua ja homma toimi, mutta minä olenkin tällainen wanha jäärä joka ei suostu ymmärtämään, että trendikkääseen nykyaikaan kuuluu mm. se, että asiakas itse ylläpitää tilaushistoriaansa sähköposteissaan ja yksinkertaisistakin tilauksiin liittyvistä asioista on väännettävä aspan kanssa.
Kaikki me olemme samaa mieltä, mutta... En tiedä mitään puljun taloudellisesta tilanteesta, mutta kaikki toimet viittaavat vaikeuksiin. Voi olla, että olemme DISCSHOPin tiellä ja kohta Amazon ostaa lopun varaston.
Samaa epäilen minäkin. Amazon.se ei ole oikein vielä näkynyt maan ulkopuolelle sattuneesta syystä. Mitenköhän sillä on bisnekset mennyt? Eihän siellä edes myydä leffoja suoraan Amazonin varastosta.
Tein kyselyn tilauksesta, jota ei kuulu tuolla sivulla tuolla uudella "lomakkeella" ja annoin sellaista palautetta että! Toivottavasti muutkin antavat sellaista huutia että!! Joka vitun asia menee huonommaksi ja meikäläinen on ihan paskana tätä vitun nykymaailmaa! ASIOIDEN PITÄISI VITTU PARANTUA!!!!! muutama vuosi ja aspojen kanssa saa varmaankin kommunikoida kirjeitse, kun sähköinen asiointi on liian kätevää!