CDON.com

Тема в разделе "Kauppapaikoista", создана пользователем claude, 9 дек 2005.

  1. karik134

    karik134 Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    5 окт 2008
    Сообщения:
    2.160
    Симпатии:
    69
    ^Olisiko kyseessä joku lisäravinteita myyvä firma?
     
  2. nepa

    nepa Alakerran HFR CIH -mies.
    Tukijoukot

    Регистрация:
    17 окт 2001
    Сообщения:
    9.641
    Симпатии:
    1.548
  3. Leterface

    Leterface Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    10 апр 2007
    Сообщения:
    5.090
    Симпатии:
    167
    Melkein harmittaa cdon+ jäsenyys joka tuli vähän aikaa sitten hankittua vaikka maksoi vain 5 euroa.

    Peruin edellisen tilaukseni ja palautin kaikki levyt yhdessä boksissa. Nyt cdon väittää etten olisi palauttanut Prinsessa Mononoke DVD levyä!

    Eikä firmalla edes ole toimivaa asiakaspalvelu puhelinnumeroa!

    Sähköpostilla ottanut yhteyttä jo 3-4 kertaa tuloksetta.

    En kyllä voi suositella enää tätä firmaa kun taso on mennyt näin alas! :mad::mad::mad:
     
  4. mamipa

    mamipa Tunnettu jäsen

    Регистрация:
    2 июн 2006
    Сообщения:
    868
    Симпатии:
    54
    Tässä vastaus melkein 2 kk sen jälkeen, kun olin palauttanut yhden leffan. Seurantakoodia ei ollut mutta kuitti postista oli ja olin sen liittänyt kyselyyn

    Väliin mahtui useita s-posteja, jotka tähän asti oli vielä suomen kielellä

    "Hei,

    Unfortunately we still haven't recieved this item in return. The customer is responsible for the return, since this still haven't reached us I'm afraid that i might got lost in the post. At this point all we can do is wait and hope that the package reaches us.

    Ystävällisin terveisin,

    Ludvig"

    Selvitin postin kautta, olinko menetellyt oikein ja heidän mukaansa kuitti postista oli riittävä.
    Laitoin kopion postin vastauksesta CDON:lle ja sen jälkeen alkoi tapahtua.

    "Hei,

    Suuret pahoittelut kollegojeni vääristä vastauksista!

    Valitettavasti emme ole vastaanottaneet palautustasi varastollemme Ruotsiin, eikä sitä tämän vuoksi ole rekisteröity järjestelmäämme.

    Olen kuitenkin nyt merkanneet tuotteen palautetuksi jolloin tuote mitätöityy tilaukseltasi. Mikäli tilaus on tehty luottokortilla tai Nordean verkkopankkimaksuna, palautetaan rahat automaattisesti kortillesi tai tilillesi. PayPalin kautta maksetut tilaukset maksetaan takaisin PayPalin kautta, joko maksukortille tai tilille."

    Palautusosoite on Ahvenanmaalle, ja sieltä näköjään Ruotsiin.

    Karsee vaiva kympin leffasta :)
     
  5. jodorowsky

    jodorowsky Vakiokasvo

    Регистрация:
    18 сен 2011
    Сообщения:
    1.311
    Симпатии:
    83

    Perkele ja juuri hetki sitten tein tilauksen. Jos olisin silloin tiennyt tästä olisin ainakin harkinnut tilausta vielä pitkään että tilaanko jostain muualta.
     
  6. El Grande

    El Grande Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    25 июл 2007
    Сообщения:
    4.041
    Симпатии:
    418
    Yhdenkö kommentin perusteella teet ostopäätöksesi? Itse olen tuolta vuosia tilannut, aina lopulta ovat hommat toimineet, vaikka paikoin on hieman viivettä ollutkin.
     
  7. 3JJ

    3JJ Vakiokasvo

    Регистрация:
    3 мар 2006
    Сообщения:
    1.813
    Симпатии:
    438
    No sanotaan nyt sitten myös omalta kohdalta että ei ole rahoja näkynyt ennen joulua palautetusta leffasta. No, selvittely jatkuu, mutta tuo "kadonnut postissa" tuntuu kyllä siltä että miksi ne tänne päin tulevat paketit eivät ikinä katoa matkalla, eikä itseasiassa yksikään postipaketti ikinä ole kadonnut minnekään... Nyt tuntuu että posti hukkaa melkoisen läjän palautettuja leffoja... Mutta eiköhän tämäkin lopulta selviä.

    Plusjäsenyys tuli silti otettua kun sen nyt halvalla sai. Kokonaiskuva silti positiivinen.
     
    #1347 3JJ, 15 мар 2017
    Последнее редактирование: 15 мар 2017
  8. Leterface

    Leterface Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    10 апр 2007
    Сообщения:
    5.090
    Симпатии:
    167
    Mielenkiintoinen sinun keissisi mutta erilainen kuin mulla sillä olin pakannut viitisen leffaa yhteen boksiin joka saapui cdon:lle - mutta heidän mukaansa yksi leffoista puutui. 5 euron dvd vaan mutta jos firma ei osaa merkata kaikkia boksissa palautettuja levyjä on virhe aika paha asiakkaan näkökulmasta - enhän millään pysty todistamaan lähetettyjen leffojen lukumäärää. Hemmetti seuraavan kerran jos tarvitsee palautan tuotteet erillispakkauksissa saavatpahan sitten maksaa monet postikulut.

     
  9. Leterface

    Leterface Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    10 апр 2007
    Сообщения:
    5.090
    Симпатии:
    167
    Noh taas uutta meiliä, nyt taas ruotsin aspaan ruotsiksi ehkä asia vielä hoituu doh heidän varastonhemmohan selvästi unohti rekisteröidä kaikkien tuotteiden palautuksen.
     
  10. Leterface

    Leterface Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    10 апр 2007
    Сообщения:
    5.090
    Симпатии:
    167
    Enemmän tämä keissi ottaa päähän koska jouduin palauttamaan vaimokkeen lahjan ja tietty tuli maksaa 4 euroa palautus suoraan myyjälle ruotsiin koska ei ollut suoraan cdonin myymä vaate. Tiedänpähän olla tilaamatta tulevaisuudessa vaatteita "marketplace myyjiltä".

    Toivottavasti tämän toisen firman työntekijä osaa naputtaa palautetun tuotteen heidän tietokoneelleensa :D :thumbsup: että heillä on tarpeeksi työntekijöitä eikä säästä liikaa ja anna yhden ihmisen harteille liikaa töitä kuten voi olla cdonin kanssa tilanne joka ei edes voi palkata ihmisiä puhelintukeen, ei suomessa eikä edes ruotsissa!
     
    #1350 Leterface, 15 мар 2017
    Последнее редактирование: 15 мар 2017
  11. Transplant

    Transplant Jäsen

    Регистрация:
    31 июл 2012
    Сообщения:
    62
    Симпатии:
    6
    Mitäs tuollaiset Elokuvat -50% ja -10e kupongit ovat? Bongattu BD ostoketjusta. Ei ainakaan plussalaisena ole tullut. Hälyttävän vähän tuosta synttäriviikostakaan, kun keskellä viikkoa 23.3. tuli vain yksi posti "Synttäritarjoukset TV-sarjat ja leffat".

    Toinen kysymys CDON+-jäsenyydestä. Ostin taannoin hintaan 4.95e jäsenyyden, mutta edellinen hankittu tuli voimaan kuukausi tuota ennen. Eli jäsenyyttä 2018 alkuun, mikä näkyy omissa tiedoissakin. Toinen jäsenyys ilmeisesti aktivoituu sitten vasta tuon jälkeen, heti kun tuo edellinen loppuu? Eli jäsenyyttä pitäisi olla 2019 alkuun asti?
     
  12. xtn

    xtn Tuttu kasvo

    Регистрация:
    25 июн 2001
    Сообщения:
    330
    Симпатии:
    27
    Ostin myös tuolla tarjoushinnalla jäsenyyden eikä näy muuta kuin tämä nykyinen ja sen päättymisaika.
     
  13. xJBEZx

    xJBEZx Käyttäjä

    Регистрация:
    5 мар 2009
    Сообщения:
    112
    Симпатии:
    5
    Sama oli täällä. Tarjouksesta ostin vitosella plussan. Edelleen näytti plussan päättyväksi tässä kuussa. Kun se päättyi, toinen aktivoitui vasta sitten automaattisesti.
     
  14. Leterface

    Leterface Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    10 апр 2007
    Сообщения:
    5.090
    Симпатии:
    167
    Noniin peruipas cdonin aspa laskun leffasta jonka väittivät ei palautetuksi kun annoin heille lähetystunnuksen. Ehkä yrittivät selvittää asian laatikon yhteispainosta tjs. :)
     
  15. mamipa

    mamipa Tunnettu jäsen

    Регистрация:
    2 июн 2006
    Сообщения:
    868
    Симпатии:
    54
    No nyt sitten pitäis alkaa opiskelemaan norjaa vai mitä lie tupsahti s-postiin :)

    upload_2017-3-28_13-11-27.png
     
  16. Sädettäjä

    Sädettäjä Tunnettu jäsen

    Регистрация:
    6 авг 2010
    Сообщения:
    572
    Симпатии:
    14
    On se kummallista.

    Kaksi Steelbookkia tuli tilattua ja molemmat viallisia. Miten tämä voi olla mahdollista? Miksei ne panosta noihin lähetyksiin, ettei aina ole jotain lommoa kansissa? Yhden jo korvasin, mutta tämä toinen jo sai hieman ärsyyntymään. Jatkossa kyllä CDON:in Steelbookit saa jäädä ostamatta. Kaippa tämäkin pitää palauttaa, mutta tiedä sitten viitsiikö ottaa korvaavaa, jos sieltä tulee taas jotain lommoista tavaraa.

    :mad:
     
    #1356 Sädettäjä, 30 мар 2017
    Последнее редактирование: 30 мар 2017
  17. Sädettäjä

    Sädettäjä Tunnettu jäsen

    Регистрация:
    6 авг 2010
    Сообщения:
    572
    Симпатии:
    14
    Tilannehan tuli hoidettua CDON:in kanssa oikein hyvin. Chat:ssä hoidettiin ja uusi tuote lähetykseen ja vanhan sai vielä pitää. Vanha lahjoitukseen veljelle. Erittäin positiivinen yllätys tämä. :)

    Tosin omalla tuurilla uusikin on pilalla... :rolleyes:
     
  18. 3JJ

    3JJ Vakiokasvo

    Регистрация:
    3 мар 2006
    Сообщения:
    1.813
    Симпатии:
    438
    Tämä steelbookin lähettäminen pehmeässä kirjeessä on kyllä ihmeellinen käytäntö. Itsekin joutunut monta lähettämään takaisin lommoisena. Se on ihan tuurista kiinni tuleeko lommoja vai ei, kun koneellisesti postissa käsitellään. Mutta siis CDON on kyllä huolehtinut että aina on lopulta tullut se ehjä versio, harmittaa vaan kun tulee lisäjumppaa itselle ja toimitajalle myöskin. Luulisi olevan heidänkin intressi ettei ole palautusvarasto täynnä lommoisia steekbookkeja, hankala niitä on varmaan myydäkään enää minnekään.
     
  19. 71 dB

    71 dB Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    19 янв 2005
    Сообщения:
    12.080
    Симпатии:
    985
    Lähettivät pääsiäisen kunniaksi 5 euron alekoodin.

    "Tee ostoksia väh. XX €..."

    Jäänyt siis hinta laittamatta valmiiseen pohjaan. o_O
     
  20. El Grande

    El Grande Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    25 июл 2007
    Сообщения:
    4.041
    Симпатии:
    418
    Lienee tarkoituksenmukaista. Asiakas selvittäköön "pääsiäismunan" yllätyksen itse.