Melkein harmittaa cdon+ jäsenyys joka tuli vähän aikaa sitten hankittua vaikka maksoi vain 5 euroa. Peruin edellisen tilaukseni ja palautin kaikki levyt yhdessä boksissa. Nyt cdon väittää etten olisi palauttanut Prinsessa Mononoke DVD levyä! Eikä firmalla edes ole toimivaa asiakaspalvelu puhelinnumeroa! Sähköpostilla ottanut yhteyttä jo 3-4 kertaa tuloksetta. En kyllä voi suositella enää tätä firmaa kun taso on mennyt näin alas!
Tässä vastaus melkein 2 kk sen jälkeen, kun olin palauttanut yhden leffan. Seurantakoodia ei ollut mutta kuitti postista oli ja olin sen liittänyt kyselyyn Väliin mahtui useita s-posteja, jotka tähän asti oli vielä suomen kielellä "Hei, Unfortunately we still haven't recieved this item in return. The customer is responsible for the return, since this still haven't reached us I'm afraid that i might got lost in the post. At this point all we can do is wait and hope that the package reaches us. Ystävällisin terveisin, Ludvig" Selvitin postin kautta, olinko menetellyt oikein ja heidän mukaansa kuitti postista oli riittävä. Laitoin kopion postin vastauksesta CDON:lle ja sen jälkeen alkoi tapahtua. "Hei, Suuret pahoittelut kollegojeni vääristä vastauksista! Valitettavasti emme ole vastaanottaneet palautustasi varastollemme Ruotsiin, eikä sitä tämän vuoksi ole rekisteröity järjestelmäämme. Olen kuitenkin nyt merkanneet tuotteen palautetuksi jolloin tuote mitätöityy tilaukseltasi. Mikäli tilaus on tehty luottokortilla tai Nordean verkkopankkimaksuna, palautetaan rahat automaattisesti kortillesi tai tilillesi. PayPalin kautta maksetut tilaukset maksetaan takaisin PayPalin kautta, joko maksukortille tai tilille." Palautusosoite on Ahvenanmaalle, ja sieltä näköjään Ruotsiin. Karsee vaiva kympin leffasta
Perkele ja juuri hetki sitten tein tilauksen. Jos olisin silloin tiennyt tästä olisin ainakin harkinnut tilausta vielä pitkään että tilaanko jostain muualta.
Yhdenkö kommentin perusteella teet ostopäätöksesi? Itse olen tuolta vuosia tilannut, aina lopulta ovat hommat toimineet, vaikka paikoin on hieman viivettä ollutkin.
No sanotaan nyt sitten myös omalta kohdalta että ei ole rahoja näkynyt ennen joulua palautetusta leffasta. No, selvittely jatkuu, mutta tuo "kadonnut postissa" tuntuu kyllä siltä että miksi ne tänne päin tulevat paketit eivät ikinä katoa matkalla, eikä itseasiassa yksikään postipaketti ikinä ole kadonnut minnekään... Nyt tuntuu että posti hukkaa melkoisen läjän palautettuja leffoja... Mutta eiköhän tämäkin lopulta selviä. Plusjäsenyys tuli silti otettua kun sen nyt halvalla sai. Kokonaiskuva silti positiivinen.
Mielenkiintoinen sinun keissisi mutta erilainen kuin mulla sillä olin pakannut viitisen leffaa yhteen boksiin joka saapui cdon:lle - mutta heidän mukaansa yksi leffoista puutui. 5 euron dvd vaan mutta jos firma ei osaa merkata kaikkia boksissa palautettuja levyjä on virhe aika paha asiakkaan näkökulmasta - enhän millään pysty todistamaan lähetettyjen leffojen lukumäärää. Hemmetti seuraavan kerran jos tarvitsee palautan tuotteet erillispakkauksissa saavatpahan sitten maksaa monet postikulut.
Noh taas uutta meiliä, nyt taas ruotsin aspaan ruotsiksi ehkä asia vielä hoituu doh heidän varastonhemmohan selvästi unohti rekisteröidä kaikkien tuotteiden palautuksen.
Enemmän tämä keissi ottaa päähän koska jouduin palauttamaan vaimokkeen lahjan ja tietty tuli maksaa 4 euroa palautus suoraan myyjälle ruotsiin koska ei ollut suoraan cdonin myymä vaate. Tiedänpähän olla tilaamatta tulevaisuudessa vaatteita "marketplace myyjiltä". Toivottavasti tämän toisen firman työntekijä osaa naputtaa palautetun tuotteen heidän tietokoneelleensa :thumbsup: että heillä on tarpeeksi työntekijöitä eikä säästä liikaa ja anna yhden ihmisen harteille liikaa töitä kuten voi olla cdonin kanssa tilanne joka ei edes voi palkata ihmisiä puhelintukeen, ei suomessa eikä edes ruotsissa!
Mitäs tuollaiset Elokuvat -50% ja -10e kupongit ovat? Bongattu BD ostoketjusta. Ei ainakaan plussalaisena ole tullut. Hälyttävän vähän tuosta synttäriviikostakaan, kun keskellä viikkoa 23.3. tuli vain yksi posti "Synttäritarjoukset TV-sarjat ja leffat". Toinen kysymys CDON+-jäsenyydestä. Ostin taannoin hintaan 4.95e jäsenyyden, mutta edellinen hankittu tuli voimaan kuukausi tuota ennen. Eli jäsenyyttä 2018 alkuun, mikä näkyy omissa tiedoissakin. Toinen jäsenyys ilmeisesti aktivoituu sitten vasta tuon jälkeen, heti kun tuo edellinen loppuu? Eli jäsenyyttä pitäisi olla 2019 alkuun asti?
Sama oli täällä. Tarjouksesta ostin vitosella plussan. Edelleen näytti plussan päättyväksi tässä kuussa. Kun se päättyi, toinen aktivoitui vasta sitten automaattisesti.
Noniin peruipas cdonin aspa laskun leffasta jonka väittivät ei palautetuksi kun annoin heille lähetystunnuksen. Ehkä yrittivät selvittää asian laatikon yhteispainosta tjs.
On se kummallista. Kaksi Steelbookkia tuli tilattua ja molemmat viallisia. Miten tämä voi olla mahdollista? Miksei ne panosta noihin lähetyksiin, ettei aina ole jotain lommoa kansissa? Yhden jo korvasin, mutta tämä toinen jo sai hieman ärsyyntymään. Jatkossa kyllä CDON:in Steelbookit saa jäädä ostamatta. Kaippa tämäkin pitää palauttaa, mutta tiedä sitten viitsiikö ottaa korvaavaa, jos sieltä tulee taas jotain lommoista tavaraa.
Tilannehan tuli hoidettua CDON:in kanssa oikein hyvin. Chat:ssä hoidettiin ja uusi tuote lähetykseen ja vanhan sai vielä pitää. Vanha lahjoitukseen veljelle. Erittäin positiivinen yllätys tämä. Tosin omalla tuurilla uusikin on pilalla...
Tämä steelbookin lähettäminen pehmeässä kirjeessä on kyllä ihmeellinen käytäntö. Itsekin joutunut monta lähettämään takaisin lommoisena. Se on ihan tuurista kiinni tuleeko lommoja vai ei, kun koneellisesti postissa käsitellään. Mutta siis CDON on kyllä huolehtinut että aina on lopulta tullut se ehjä versio, harmittaa vaan kun tulee lisäjumppaa itselle ja toimitajalle myöskin. Luulisi olevan heidänkin intressi ettei ole palautusvarasto täynnä lommoisia steekbookkeja, hankala niitä on varmaan myydäkään enää minnekään.
Lähettivät pääsiäisen kunniaksi 5 euron alekoodin. "Tee ostoksia väh. XX €..." Jäänyt siis hinta laittamatta valmiiseen pohjaan.