CDON.com

Тема в разделе "Kauppapaikoista", создана пользователем claude, 9 дек 2005.

  1. 71 dB

    71 dB Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    19 янв 2005
    Сообщения:
    11.860
    Симпатии:
    929
    No ei kyllä nykyaikana paljon haittaa vaikka vastaisivat japaniksi. Tarjolla on tekoälyt, jotka osaavat kieliä kuin itse C-3PO! Toista se oli 15-20 vuotta sitten, kun edes englanti - suomi online-kääntäjistä ei ollut muuhun kuin käyttäjien naurattamiseen. :D
     
  2. Liekinheitin

    Liekinheitin Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    15 янв 2004
    Сообщения:
    4.561
    Симпатии:
    99
    Omat elokuussa tilatut reiskat sain lopulta tällä viikolla. Onneksi en sittenkään perunut, vaikka lähellä oli. Laskua ei tosin ole kuulunut, se ei niin edes haittaa :p mutta kaipa tulee sentään.
     
  3. hansolo

    hansolo Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    1 ноя 2002
    Сообщения:
    4.900
    Симпатии:
    594
    Mulla on vielä 19.8. tilatut ale-Arrowt kaksi kappaletta tulematta. En ole kyllä kysynytkään niiden perään.
     
  4. mopsi

    mopsi Vakiokasvo

    Регистрация:
    8 ноя 2012
    Сообщения:
    634
    Симпатии:
    47
    Mikä Qliron omilla sivuilla on tilauksen status?
     
  5. Mookid

    Mookid Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    16 июл 2006
    Сообщения:
    2.859
    Симпатии:
    459
    Ai niin, unohdin sen laskun. Aikovatkohan lähettää sellaista?
     
  6. swedgin

    swedgin Aktiivinen käyttäjä

    Регистрация:
    25 сен 2016
    Сообщения:
    73
    Симпатии:
    17
    Omaa viestiäni lainaten :D

    Kaksi viikkoa kulunut tästä tilauksesta. Yksi tuote on lähetetty ja se saapui ihan siedettävässä ajassa. Olen myös maksanut tätä yhtä tuotetta koskevan laskun. Sen sijaan en ole vielä saanut:

    - Tilausvahvistusta
    - Kahta muuta tilaamaani tuotetta, joista toista on ollut varastossa jo reilun viikon
    - Vastausta kaksi viikkoa sitten lähettämääni tiedusteluun koskien tilauksen onnistumista

    Yleisesti CDON:lla on ollut kyllä tapana lähettää varastossa olevat tuotteet jo aika pian, mutta voihan olla, että tässä tapauksessa ovat jääneet odottamaan viimeisenkin tuotteen saapumista. Asialla ei sinällään ole kiire ja ei nyt erityisemmin jaksa nostaa edes verenpainetta, kun en ole senttiäkään maksanut näistä kahdesta puuttuvasta tuotteesta.

    Mietin vaan, että peruisiko tilauksen puuttuvien tuotteiden osalta, kun samat tuotteet saisi Ginzasta jopa vähän halvemmalla. Pitäisi vaan sitten kerätä vähän muutakin roipetta, kun postikulut kyseisessä liikkeessä ovat aika kovat yksittäisille tuotteille.
     
  7. mopsi

    mopsi Vakiokasvo

    Регистрация:
    8 ноя 2012
    Сообщения:
    634
    Симпатии:
    47
    Kuten tuolla vähän ylempänä kirjoitin, ei ainakaan itselläni onnistunut peruutus vaikka tuotteita ei ole vieläkään lähetetty eikä ole tullut toimitusvahvistusta tms. :D

    "Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med att avbeställa ordern då den redan har börjat packas på vårt lager"
     
  8. Professional

    Professional Stirlingite Tukijoukot

    Регистрация:
    9 авг 2004
    Сообщения:
    11.467
    Симпатии:
    703
    On se kiva kun leffoja voi suodattaa värin ja koon mukaan mutta ei formaatin o_O
     
    Vox, klmake и KILLPATRICK нравится это.
  9. JIH

    JIH Tunnettu käyttäjä

    Регистрация:
    22 авг 2007
    Сообщения:
    423
    Симпатии:
    40
    Valitse kooksi 4, kun haluat parasta. Mielellään myös värillinen.
     
    Vox, hansolo и El Grande нравится это.
  10. hansolo

    hansolo Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    1 ноя 2002
    Сообщения:
    4.900
    Симпатии:
    594
    No niin, heti seuraavana päivänä (14.10.) tulikin yllärilähetys, jossa oli toinen tilatuista leffoista. Mitään lähetysilmoitusta ei tullut, eikä myöskään laskua. Ilmeisesti odottavat lähettävänsä toisen leffoista joskus tulevaisuudessa ja vasta sitten laskun perään.
     
  11. ZED

    ZED Mitä kävi, ketä tietää? Tukijoukot

    Регистрация:
    19 мар 2002
    Сообщения:
    3.736
    Симпатии:
    253
    Ainakin tähän asti tilanne on ollut se, että laskutus suoritetaan vasta kun tilauksen viimeinenkin tuote on kuitattu lähetetyksi, tai tilauksella ollut tuote jota ei voida toimittaa on peruttu ja poistettu tilauksesta. Onko tuon suhteen jokin muuttunut?
     
  12. hansolo

    hansolo Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    1 ноя 2002
    Сообщения:
    4.900
    Симпатии:
    594
    Tuskin on muuttunut. Toinen leffoista oli "varastossa" sen tilatessani, mutta muuttui noin viikon jälkeen "ei saatavilla" tuotteeksi ja jossain vaiheessa se poistui kokonaan listoilta.
     
  13. Mookid

    Mookid Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    16 июл 2006
    Сообщения:
    2.859
    Симпатии:
    459
    Nykyisten muutosten jälkeen, kuka näistä tietää. Minun tilaukseni saapui kokonaisuudessaan 9.10., mutta tässä edelleen odottelen sitä laskua maksettavaksi. Vai pitääkö sekin pyytää erikseen jonkin aspan kautta?
     
  14. 71 dB

    71 dB Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    19 янв 2005
    Сообщения:
    11.860
    Симпатии:
    929
    Minäkin olen odotellut Qliron laskua 10.10. toimitetusta tilauksesta, mutta nyt se on sähköpostiin vihdoin tullut. Kyllä laskut varmaan teille muillekin tulevat aikanaan.
     
  15. el_maco

    el_maco Uusi jäsen

    Регистрация:
    16 окт 2024
    Сообщения:
    18
    Симпатии:
    1
    8.8. Tilattu nightmare on elm street blu-ray kokoelma eikä vieläkään saapunut mutta lasku tuli sähköpostiin tänä aamuna. Kokoelma hankittu torista ja halvemmalla aikoja sitten. Mitenkähän mahtaa palautus sujua jahka paketti joskus saapuu.
     
  16. Liekinheitin

    Liekinheitin Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    15 янв 2004
    Сообщения:
    4.561
    Симпатии:
    99
    Minulle se lasku ainakin tuli nyt sitten, monta päivää levyjen saapumisen jälkeen. Tässä jo ehti suunnitella kallista uutta tilausta, jos kerran ilmaisten postikulujen lisäksi levytkin ovat ilmaisia, mutta eivät sittenkään :(
     
  17. Mookid

    Mookid Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    16 июл 2006
    Сообщения:
    2.859
    Симпатии:
    459
    Lasku tuli vuorokauden sisällä siitä, kun kyseliin perään. Ei ois pitänyt kysellä mitään, vaan odottaa että tuleeko sieltä sellaista jos on täysin välinpitämätön :D
     
  18. el_maco

    el_maco Uusi jäsen

    Регистрация:
    16 окт 2024
    Сообщения:
    18
    Симпатии:
    1
    Mitenkähän tuolla tavaran palautus onnistuu? Asiakaspalvelusta ei kuulu mitään?
     
  19. Kusni

    Kusni Vakiokasvo

    Регистрация:
    25 янв 2014
    Сообщения:
    843
    Симпатии:
    221
    Eikö tavaran mukana tule ohjeet palautukselle? Aiemmin vain plus-jäsenet pystyivät palauttamaan ilmaiseksi, nykyään varmaan kaikki maksavat.
     
  20. Sädettäjä

    Sädettäjä Vakiokasvo

    Регистрация:
    6 авг 2010
    Сообщения:
    566
    Симпатии:
    13
    On kyllä todella hankala etsiä mitään, kun haku antaa ties mitä, mutta ei sitä mitä etsii.
    Toivottavasti tosiaan saavat homman normaaliksi vaikka sitten Black Friday;si.