Zooey Deschanel

Keskustelu osiossa 'Elokuvantekijät' , aloittajana Super-J, 06.12.2009.

  1. Vole

    Vole Käyttäjä

    Liittynyt:
    16.03.2010
    Viestejä:
    1 927
    Saadut tykkäykset:
    81
    Saahan sitä näteistä tytöistä pitää ja saahan niitä sarjoissa olla, mutta toivottavasti on muutakin "näytettävää".
     
  2. Liekinheitin

    Liekinheitin Käyttäjä

    Liittynyt:
    15.01.2004
    Viestejä:
    4 524
    Saadut tykkäykset:
    87
    Pilotti ainakin hauskuutti minua varsin hyvin. Zooey tuntuu tietävän hyvin itsekin olevansa superihq, sain sellaisen vaikutelman :D Jos verrataan vaikka toiseen uutuuteen Tyhjätaskut, niin se ei viiden (?) jakson aikana ole saanut minua nauramaan kertaakaan, vaikka pääosassa on kaksikin naista. Zooeyn sarjan yksi jakso jo huvitti enemmän kuin nuo kaikki yhteensä.
     
    Viimeksi muokattu: 14.02.2012
  3. JaySee

    JaySee swiftly and with style Tukijoukot

    Liittynyt:
    20.03.2002
    Viestejä:
    1 222
    Saadut tykkäykset:
    73
    Itse en vielä pilotista vakuuttunut. Huumori perustui liiaksi oudosti käyttäytyviin ihmisiin. Käsikirjoituksesta ei montaakaan vitsiä löytynyt. Annetaan sarjalle kuitenkin vielä pari jaksoa aikaa todistaa tarpeellisuutensa.
     
  4. Liekinheitin

    Liekinheitin Käyttäjä

    Liittynyt:
    15.01.2004
    Viestejä:
    4 524
    Saadut tykkäykset:
    87
    Voi tietysti pilotti olla parhauttakin ja muuten vaikka huonompaakin, mutta en ole niin kyyninen. Ja tuossa Tyhjiksissä tulee niitä vitsejä aika lailla putkeen, eikä siltikään ole naurattanut edes sitä yhtä kertaa. Että ei näköjään sekään aina ratkaise, minulla ainakaan.
     
  5. Super-J

    Super-J Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    17.08.2007
    Viestejä:
    4 082
    Saadut tykkäykset:
    432
    Joo ei tämä eka jakso ollut ihan sitä tasoa mitä olisi toivonut. Zooey on toki oikein mainio mutta ne kolme hyypiötä olisi voinut ainakin vaihtaa parempiin näyttelijöihin... no kyllä näistä nykyisistäkin jotain huumoria oli irti saatu. Peruskonsepti - sekoilua ja sitten lisää sekoilua - toimii mutta aika epämääräinen fiilis tästä jäi ja kaikesta sekoilusta huolimatta meno oli suorastaan ennalta arvattavaa varsinkin puolen välin jälkeen. Katsotaan miten jatkossa käy...