Yksin leffassa?

Keskustelu osiossa 'Tarinatupa Classic (Yleiskeskustelu)' , aloittajana Meizi, 16.07.2002.

  1. Meizi

    Meizi Käyttäjä

    Liittynyt:
    13.12.2001
    Viestejä:
    1 308
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ja taas näitä mainioita kyselyitä. Käyttekös kuinka usein yksin leffassa vai onko aina joku mukana?

    Edit: tästä piti tulla polli, mutta ei suostu vaan toimimaan :confused:
     
  2. raven

    raven Guest Guest

    Liittynyt:
    11.09.2001
    Viestejä:
    634
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kerran oon yksin käynyt mutta muuten aina on ollut kaverit mukana...Eipä noita yksin jaksaisi tuijottaa (varsinkin jos leffa on kökkö)
     
  3. Niksteri

    Niksteri Funny how? Tukijoukot

    Liittynyt:
    06.01.2001
    Viestejä:
    678
    Saadut tykkäykset:
    1
    Yleensä yksin. Tai se vähän vaihtelee.
     
  4. thentunen

    thentunen Guest Guest

    Liittynyt:
    01.11.2000
    Viestejä:
    1 226
    Saadut tykkäykset:
    0
    Aika usein yksin. Näin ainakaan muitten mielipiteet leffasta eivät pääse vaikuttamaan omaan. Ja se on jotenkin ehkä hauskempaakin.....ainakin sillointällöin.
     
  5. WhiteQueen

    WhiteQueen Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    21.04.2002
    Viestejä:
    1 591
    Saadut tykkäykset:
    2
    Käyn yleensä kahden parhaan kaverini kanssa leffoissa...tai sitten sisareni ja hänen aviomiehensä kanssa..Kerran olen yksin penkissä istunut...Menin teatteriin sisareni ja hänen miehensä kanssa,mutten viittinyt istua heidän vieressään,koska en heidän pussailuaan jaksa kuunnella/katsoa.. whatever...
     
  6. KCrimso

    KCrimso Guest Guest

    Liittynyt:
    07.05.2002
    Viestejä:
    359
    Saadut tykkäykset:
    0
    yhden ainoan kerran olen käynyt leffassa yksin. Kukaan ei suostunut lähtemään katsomaan Star Trek Insurrectionia. No olisi kannattanut jättää väliin itsekin :D Sinänsä voisi kyllä ihan hyvin käydä leffassa useamminkin yksin, mutta kun tuota seuraa on yleensä kuitenkin löytynyt.
     
  7. Jarkko G.

    Jarkko G. Samppa ja Hurricane :| Tukijoukot

    Liittynyt:
    13.08.2001
    Viestejä:
    13 045
    Saadut tykkäykset:
    97
    Tykkään käydä päivän ensimmäisessä näytöksessä yksin ja istua ensimmäisessä rivissä .. en tiedä miksi?
     
  8. Maukka

    Maukka Käyttäjä

    Liittynyt:
    01.04.2001
    Viestejä:
    3 007
    Saadut tykkäykset:
    0
    Lähes poikkeuksetta yksin.
     
  9. Corca

    Corca Guest Guest

    Liittynyt:
    28.05.2001
    Viestejä:
    2 244
    Saadut tykkäykset:
    1
    Yksin keskittyy paljon paremmin leffaan kuin kaverin kanssa. Todettu juttu, tosin naurua on taas mukavampi jakaa...silti:

    Yksin.
     
  10. tet1972

    tet1972 Guest Guest

    Liittynyt:
    18.02.2001
    Viestejä:
    374
    Saadut tykkäykset:
    1
    Aika usein tulee käytyä yksin, siinä pystyy keskittyyn leffaan paremmin!
     
  11. jalmari

    jalmari Advanced Addict

    Liittynyt:
    06.09.2000
    Viestejä:
    1 556
    Saadut tykkäykset:
    0
    Useimmiten yksin. Tosin näkyy sinne teatteriin yleensä muitakin tulevan.
     
  12. Sarah

    Sarah Guest Guest

    Liittynyt:
    16.11.2001
    Viestejä:
    378
    Saadut tykkäykset:
    0
    Olen ollut yhden ainoan kerran yksin leffassa, se oli vielä Trainspotting ja päivänäytös, ja ihmisiä oli muutenkin vähän. Istuin yksin keskellä salia jalat edessä olevan penkin selkänojalla, ja nautin hyvästä leffasta. Ja vaikka minun jalkani eivät haisekaan, täytyy vielä erikseen mainita että ne muut ihmiset olivat ihan eri puolella salia, joten rohkenin moiseen rötväykseen. :cool:

    Nykyään täytyy ottaa niin leffaan kuin muuhunkin kivaan menoon vähintään mies mukaan, sillä tottahan siinä toinen tulee kateelliseksi jos ei itse pääse! Sama ongelma on mm. laskuvarjohyppykurssin ja moottoripyöräkortin kanssa, kumpikin sen haluaa, eikä molemmille ole varaa hankkia, joten ollaan sitten molemmat ilman ettei tule tappelua.. :hitme:
     
  13. superpallo

    superpallo Guest Guest

    Liittynyt:
    22.11.2001
    Viestejä:
    1 853
    Saadut tykkäykset:
    0
    Onko täällä joku onnistunut osumaan sellaiseen näytökseen, ettei ketään muita ole ollut paikalla? Olisi aika hieno tunnelma katsoa vaikka jotain kauhuelokuvaa tyhjässä salissa.. :cool:

    Kerran olen tainnut käydä yksin elokuvissa. Taisi olla Eyes Wide Shut elokuvana.
     
  14. WhiteQueen

    WhiteQueen Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    21.04.2002
    Viestejä:
    1 591
    Saadut tykkäykset:
    2
    Kun Imatrankoskella oli vielä salit Marlon ja Marilyn, kaverini veli oli mennyt katsomaan jotain leffaa...Hän oli ainut siellä. Elokuvaa ei laitettu pyörimään yhden ihmisen takia ja kaverini veli saikin sitten korvaukseksi vapaalippuja..
     
  15. Jaska76

    Jaska76 Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    06.11.2000
    Viestejä:
    2 426
    Saadut tykkäykset:
    6
    Mieluummin yksin kuin huonossa seurassa...
    Toisaalta tuota huonoa seuraa ei oikein ole käsikynkkään tarttunut, joten useimmiten tulee jonkun kaverin/yritelmän kanssa käytyä.
    Yhdellä kaverilla on samanlainen leffamaku ja hän on yleensä leffaseurana.
     
  16. MariaK

    MariaK Guest Guest

    Liittynyt:
    08.04.2002
    Viestejä:
    248
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mä olen ja kyllä mua silloin nolotti olla ainoa salissa:rolleyes: Oli aurinkoinen kesäpäivä ja menin päivänäytökseen kun sattui vaan olemaan leffafiilis, muistan että oli oikein helle ja ajattelin että haluan viileään elokuvateatteriin (hulluko?) Leffakaan ei ollut mikään hyvä, muistan että pääosassa oli Kathy Bates. Siitä on kauan aikaa, leffa nimittäin meni Formiassa jonka paikalla on nykyään Kinopalatsi.
     
  17. Jonez

    Jonez Guest Guest

    Liittynyt:
    07.11.2001
    Viestejä:
    169
    Saadut tykkäykset:
    0
    En ole eläissäni käynyt leffateatterissa ominpäin. Aina on ollut pari parasta kaveria mukana. Tosin en katso omassa kotiteatterissanikaan koskaan elokuvia yksin. Vähintään pari kaveria on pakko ottaa mukaan jakamaan kokemusta. Jos on pakko katsoa kotiteatterissa leffa yksin niin rahtaan Skyworthin telkkuun kiinni ja katson siitä. Kerran tuli katsottua Texas Chainsaw Massacre DVD yksin:hitme::hitme:

    Olisi se ihan mielenkiintosta joskus käydä leffateatterissa ettei siellä olisi ketään muita kuin ehkä kaveri. Voisi sitten höpöttää ihan muita jos leffa sattuu olemaan surkea.
     
  18. mikkoz

    mikkoz Guest Guest

    Liittynyt:
    16.03.2002
    Viestejä:
    593
    Saadut tykkäykset:
    0
    Yleensä en käy elokuvissa ellei kukaan ole mukana,
    mutta Stanin viimeinen leffa oli pakko käydä katsomassa
    ensi-iltana.
     
  19. Jorse

    Jorse trust no one Tukijoukot

    Liittynyt:
    03.04.2001
    Viestejä:
    5 076
    Saadut tykkäykset:
    8
    Aina on ollut kavereita mukana, ja niin on varmasti jatkossakin.
     
  20. jansku76

    jansku76 Guest Guest

    Liittynyt:
    27.05.2000
    Viestejä:
    2 300
    Saadut tykkäykset:
    1
    Parisuhteen johdosta menemme yleensä yhdessä elokuviin. Pari kertaa olen elämäni aikana käynyt yksin teatterissa.