Mulla ei jotenkin vaan luonnistu tuo päivällä nukkuminen. Jos aurinko paistaa niin ei vaan pysty olemaan sängyssä. Tällä hetkellä tulee valvottua hiukan pitempään kuin normaalisti kun ei mitään tärkeetä puuhaa aamulla ole näin koeviikkoina...
Siinä ilta kymmeneltä, eli 5,5h tuli nukuttua. Kai tässä on pakko mennä vielä hetkeksi vaakatasoon, jos vaikka tunnin pari saisi nukuttua.
Woo-hoo, oon vielä koulussa vääntämässä projektia. Prkl miks täällä Portugalissa pitää joka kursseissa tämmösiä tehdä. Ite joutuu suunnittelemaan ja toteuttamaan kaikennäkösiä juttuja. Nooh ihan kivaahan tämä on mutta joku voisi ottaa vähän stressiäkin tästä kun on monta projektia samaan aikaan menossa(ja kaikki ovat jo myöhässä)... Pian varmaan tulee siivojatäti häätämään mut kotia
Jaahas. Yö tuli, ja väsyttää kerrankin oikein saatanasti. Aikaisemmin illalla suoritettu viimeisen päälle saunominen osaltaan varmaan edesauttaa väsymystä. Mitäpä sitä täällä enää kykkimään. Petiin, mars.
Alkaa jo väsymys painaa tähän aikaan yöstä. Ei helvetti tänään on jo lauantai. Tämäkin viikko mennyt ohi ennen kuin ehti alkaakaan, ei ole montaa hetkeä ehtinyt kotona olla. Tein tänään ekaa kertaa elämässäni pannukakkua, aika moni ulkomaanelävä tykkäsi siitä tuolla nyyttikesteillämme... Kermaa olisi pitänyt vaan olla kaverina niin olis varmaan maistunut vielä paremmin :thumbsup:
Puolen yön maissa palasin kaupungilta, ja täytyy sanoa, että mikään ei ole v-maisempaa kuin katsella selvinpäin kaverien ryyppäämistä (ja lisäksi juhlivia ihmisiä kaupungilla). Minulla oli kyllä ihan hyvä syy olla tänään juomatta (huomenna en viitsisi sukulaisen synttäreillä haista vanhalta viinalta), mutta seuraavan kerran, kun päätän viettää raittiin lauantai-illan, jään asunnolle. Tällainen tilitys tällä kertaa.
Minä tein tänään ekaa kertaa elämässäni kastiketta kanalle. Ja tuli sen verran hyvää, että söin itseni ähkyyn (leivitettyjä rintafileitä voissa paistettuna riisin kera).
Jaahas taas on mennyt Flashin parissa koko yö. Projektissa oli tositosiviimeinen palautuspäivä eilen(alunperin 6.1.), mutta eiköhän se riitä kun palauttaa ennen kuin opettajat saapuvat koululle... Muutama tunti vielä tehokasta peliaikaa siis!
Jahas kello taas lähentelee aamuneljää. No.. jos nyt jonkun leffan vielä laittaisi pyörimään. Eihän tässä parempaakaan tekemistä ole. Nukkuminen on tylsää.
Päässä heittää. Aikamoisesti taas tullu otettua vaikka siellä pippaloissa osa mun kaljoista tais mennä muihin suihin. No tuli otettua korvaavia viinejä sun muita sitte senb edestä! Sonno felize perque é una bella jornata! Jonkun tommosen ehkä ainakin opin italiaksi, woo-hoo!
Olipas tiukka leffa tuo Doom. Kyllä tuollaisen mestariteoksen(ei se oikeasti niiin huono ollut) jälkeen on hyvä painua pehkuihin. Vai odottaisiko vielä sen verran, että saisi uuden BSG:n ja SG:n lataukseen...