Virtua Tennis vai Grand Slam

Keskustelu osiossa 'Nintendo Wii - pelit' , aloittajana Pete_83, 26.06.2009.

1. Pete_83

Pete_83 New Member

Saadut tykkäykset:
    1
    Wiillekin on vihdoin saatu oikeita tennispelejä, mutta kumpi näistä kannattaa ostaa? Molemmat saaneet aika heikkoja arvioita. Onko kokemuksia?

2. rewind

rewind Member

Saadut tykkäykset:
    0
    Virtua Tennistä olen päivän verran hakannut ilman Motion+:aa ja ihan perushyvältä vaikuttaa. Itse en oikein lämmennyt Grand Slamin melonin kokoisesta pallosta ja videoiden perusteella suht hitaasta temposta. Lisäksi Grand Slamissa ei lyönnin voimakkuus riipu lyöntiliikkeen nopeudesta, ainakin näin olen netistä lukenut.

Lyöntien liikkeet VT:ssa eivät ole yksi yhteen oman huitomisen kanssa, joten pelikokemusta voisi kuvailla "realistiseksi Wii Tennikseksi" uramoodilla yms. höystettynä. Voipi olla että Motion+:lla meininki on astetta parempaa, mutta itselleni riittää näinkin. Tosin stoppareita en saa aikaiseksi vaikka miten yrittäisin (paitsi vahingossa). Moninpeli on jo kaksistaan kivaa ja sitten kun saapuu sopivasti uhreja kylään niin pitää koittaa nelinpeliäkin. Split sreeniä ei löydy, mutta pelaaminen onnistuu yllättävän hyvin ilmankin.