Siirryn HD-ready töllöstä ensimmäiseen videotykkiin. Näköjään ovat vetäneet TW5500 pois markkinoilta niin siirryin sitten halvempaan malliin eli Epson EH-TW6000:seen. Kävin tätä esikatselemassa videotykissä, Tampereella ja pidin kovasti. varmaan siksi kun ei ollut muita mihin verrata sillä hetkellä. 3Dkään ei näyttänyt pahalta, mutta luulen että käytän tykkiä pääosin 2D:n katseluun. Käytössäni on pioneerin kotiteatteri (2008). voinko yhdistää DVD-soittimeni audio IN käyttäen? Ostan myöhemmin myös BD-soittimen, mutta voinko liittää tähän BD-soittimeen kotiteatterin kaiuttimet? nämä ovat dvd-soittimen takana kiinni kuudella eri piuhalla (jokaisella oma väri). Joudonko ottamaan kankaan ostossa huomioon 3D:n? Tässä pohjapiirros katso liitettä pohjapiirros.jpg Kiitos jos jaksatte avittaa ja vastaanotan suositteluja muihin tuotteisiin.
Huonehan ei mittojensa puolesta välttämättä olisi liian ahdas, mutta tuolla tavaramäärällä ja ison tilan vievillä kalusteilla tila on kyllä todella ahtaan oloinen. Olisiko tarkoitus käyttää tuota pohjakuvassa näkyvää tuolia katselupaikkana? Tykin korkeus saattaa tuoda päänvaivaa sillä jos istut keskellä huonetta tuolin kanssa niin pääsi ei ole kovin paljoa matalammalla kuin tykki. Saattaa tykin hurina häiritä elokuvan katselua sekä olet helposti heijastettavan kuvan edessä. Valkokankaan sijoittelu on myöskin tuolla kalusteiden sijoittelutavalla hankalaa. Rullakangas kun on ainoa vaihtoehto tuohon ikkunan eteen ja tällöinkin sen täytyisi laskeutua tietokoneen näytön eteen sekä myös tarpeeksi alas ilman että tietokonetaso olisi tiellä.
Kiitos vastauksestasi. Olen tässä nyt päättänyt ostaa tuon ei-WiHD mallin. se riittänee minulle. Ja katseluetäisyys on n. 3m. tuo kuvassa näkyvä tuoli on tietokone tuolini joka tarpeen mukaan sitten siirretään muualle. toinen tuoli sijaitsee lähempänä ovea. Tietokone näyttöjä on tällä hetkellä kaksi mutta toisen olen aikomassa myydä, joten ainoan voi sitte siirtää seinän viereen. Ahtaat tilat vaikka olisi mahdollisuus muuttaa jo omilleen mutta taloudellisista syistä jään vielä kotiin ja perustan elokuvateatterin sitten omaan huoneeseeni. Ostankin manuaalisen kankaan (92). ei tarvitse sitten huolehtia mistään sähköistä. päivitän tän kun kaikki on valmista!
Terve. nyt on ostettu TW6000 ja grandview 92" kangas. kaikki toimii niinkuin pitääkin ja tykin sijoutus osui nappiin. http://www.youtube.com/watch?v=-9CtB3ZPOIo tästä näkee vähän tarkemmin.