Viasatin ongelmat kuluttajan näkökulmasta

Keskustelu osiossa 'Satelliitti-TV' , aloittajana valtee, 26.07.2008.

  1. mikki.kissa

    mikki.kissa Guest Guest

    Liittynyt:
    21.01.2009
    Viestejä:
    159
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tekstitykset ei toiminut ja vaihdoin hd boxiin senkin vuoksi että pääsen firmasta eroon noin vuotta nopeammin ja asiakaspalvelu lähetti boxin ja sopimukseni lyheni mutta hinta nousi heti 39.95€ ja silloin oli lisäksi hd maksu 9.95€ sit vääntää asiaa vielä kuluttaja lautakunnassa ku ajateltiin periä se 300€ maksua ku liian aikaisin irtisanoin mutta mulla oli mustaa valkoisella että sopimus on lyhentynyt
     
  2. Tallaaja

    Tallaaja Guest Guest

    Liittynyt:
    27.04.2009
    Viestejä:
    100
    Saadut tykkäykset:
    0
    Huh huh.Onneksi ei tarvitse asioida tämän yrityksen kanssa.Ei myöskään sen toisen joka tyrkyttää näitä samoja palveluja.
     
  3. aarno2815

    aarno2815 Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    03.03.2001
    Viestejä:
    4 636
    Saadut tykkäykset:
    131
    Kait hyvääkin palautetta saa antaa!
    Minulla on ollut Viasatin sopimus nyt heinäkuun ajan ja tyytyväinen olen ollut.

    Boksina minulla on tallentamaton hd-boksi, joka on toiminut hyvin, pari kertaa on tarvinnut Ivo-bootin, ei sen kummempaa. Boksi on laadukkaampi, kuin CD:n vastaava, Lyngboksi tosin on edellä, mutta niin on hintakin. Boksi sieppaa mm. esimerkillisesti Logitechin kaukon aloitus- ja lopetuskomennot. Ja kaikki muutkin, jos niikseen tulee.

    Lyngboksi taitaa mennä kaverille, kun leffatkin Viasatilla ovat ihan OK. Kuvanlaatu on hyvä Viasatin boksissa. Hd-kanavia saisi olla useampia, mutta eiköhän niitä tule.

    Suosikkikanavien listauksessa on jotain outoa-en ole jaksanut kummemmin taistella niiden kanssa.

    Ensimmäisen vuoden ajan keskimääräinen maksu n.30€/kk on 20€ halvempi, kuion vastaava CD:lla, ei paha-hintaan sisältyy bonuksena vielä maikkarin maksukanavat, mikä on hienoa!

    Onneksi en tarvitse tallentavaa boksia, jos siinä on ongelmia.
     
  4. Lion

    Lion Guest Guest

    Liittynyt:
    29.01.2008
    Viestejä:
    19
    Saadut tykkäykset:
    0
    Viasatin kanssa on sujunut viime aikoina yllättävän mukavasti, mutta otsikon putiikkia en Kanta-Hämeen alueella halua suositella, mikäli joku suunnittelee esim. Viasatin asennushommia. Jääköön yksityiskohdat sikseen, mutta suosittelen lämpimästi ottamaan yhteyttä johonkin muuhun alan yritykseen:thumbsup:.
     
  5. Lumikki

    Lumikki Guest Guest

    Liittynyt:
    14.10.2007
    Viestejä:
    344
    Saadut tykkäykset:
    0
    Jos kerran tänne laitetaan Viasatin ongelmat.

    Ensinnäkin Viasatilla ei ole Suomen perus tv-kanavia tai mitään muutakaan suomenkanavia. Toiseksi Viasat on pääasiassa vähentänyt kanava tarjontaansa ja joissain tapauksissa lähetyksissä on aikarajoituksia. Esimerkiksi joku elokuva kanava voi olla lähettämättä mitään aamuyöstä, vaikka web-sivujen mukaan on 24h/vrk kanava.