MTV HD on selvästi suunnattu ns. aikuisempaan makuun. Todella paljon live-musaa erinomaisella kuvanlaadulla. Kaikenlainen "tositeeveily" loistaa poissaolollaan. Myös Samsungin kovalevytön HD-boxi koki päivityksen. Valikon näyttö hieman muuttui ja tekstitykset pienenivät tykin kautta katsoessa juuri sopivaan kokoon. Tässäkin tekstitykset siirtyivät päivityksen myötä liikaa vasempaan reunaan.
Parannuksena tähän ei-tallettavaan Samsung-boksiin tuli suosikkilista ja kaukosäädin ei enää anna tuplakomentoja. Tekstityksen saa scartiin kun laittaa HDMI tarkkuudeksi 576p. Hankalaa, toivottavasti korjataan pian. Toinen vika tuli yhden kanavan EPG:hen, jossa ajat menee väärin, kun selaa P+ ja P- näppäimellä.
Soitteli Viasatin kauppias. Mitenkähän on kun se ei pitänyt minään ongelmana että katsoisin sd- kanavia Dreamboksilla ja hd- kanavat katsoisin PC:llä, jossa on DVB-S2- kortti. Kortin jako dreamboksilta pc:lle ok. Lupasi vielä tarkistaa tekniseltä tuelta asian onnistumisen ja palata asiaan. Odotan innolla uutta yhteydenottoa. On kyllä pieni epäillys ettei myyjä tainnut tietää yhtään mistä puhuimme
Tilasin Viasat HD-paketin romppeineen heidän omalta puhelinmyyjältään 4/2008. Sovimme, että kamat saapuvat 4 viikon kuluttua jotta ehdin kaataa puun pois antennin tieltä. Tilauksesta 2 viikon kuluttua soitteli Viasatin puhelinmyyjä ja tarjosi Viasat-pakettia romppeineen. Edullisesti! Kerroin, että nyt on varmastikin tapahtunut joku harmittava erehdys koska olen jo pari viikkoa sitten sellaisen tilannut. Myyjä sulki puhelimen hämillään. Kului 2 kuukautta lisää... toimitusta ei kuulunut, ei myöskään soittoa. Toimitusosoite oli tilaushetkellä tarkistettu, puhelinnumeroni ei ollut muuttunut. Ajattelin, että noh.. uunituoreiden HD-kanavien tilaajia on varmasti paljon, toimitusajat venyvät, ja laitteet ehkä tilapäisesti loppu... Kuukausi lisää kalenteriin ja, vihdoinkin, soitto Viasatin puhelinmyyjältä. Myyjä esitteli itsensä ja tarjosi upeita katseluhetkiä satelliittipaketin avulla. Halvalla kuulemma irtoaisi ja romppeet saisin kaupan päälle. EI VOI OLLA TOTTA!? Uskokaa tai älkää mutta en ostanut toista kertaa. Sen sijaan kerroin myyjälle että hänen edustamansa firman asiat ovat sekaisin, TÄYSIN sekaisin. Samalla peruin 3 kk sitten tekemäni tilauksen. Myyjä sulki puhelimen hämillään mutta minä huojentuneena.
Hienoa on, ettei näitä nuorisojuontajia tarrvitse kuunnella loputtomasti. Musiikkitarjontakin on keskimääräistä parempaa ja laadukasta. Toivottavasti linja pysyy.:thumbsup:
Laitoin kysymyskirjeen ko osoitteeseen ja sain vastauksena: Hei! Palvelumme laadun varmistamiseksi emme vastaa sähköpostitiedusteluihin. Olkaa hyvä ja ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon 09- 424 99999. Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 9-18 ja lauantaisin klo 10-16. Voit myös käydä tutustumassa tarjontaamme nettisivuillamme osoitteessa www.viasat.fi. Ystävällisin terveisin, Viasat asiakaspalvelu Wow! Osaako kukaan neuvoa miten heille saa lähetettyä kysymyksiä sähköisesti? Micke
Kysypä niiltä seuraavaksi miten ne palvelevat kuuromykkiä? Voit samalla esittää sellaista ja uhata sopivilla viranomaisilla, jos ainoa palvelukanava on puhelin.
Viasatin HD-kavavat lisätään ensi vuoden alusta tuplaplatina-kanavapakettiin joten näistäkään ei sitten enää tarvitse mitään ylimääräistä maksaa.
Viasat Sport HD sitten lopetettiin kokonaan. http://www.viasat.fi/uutiset/viasat_sport_hd_lopettaa_laehetykset_103
"Viasat uudistaa elokuvakanavansa tuomalla uudet kanavat Viasat brändin alle. 1.3.2012 tapahtuvan uudistuksen myötä TV1000-kanavista tulee Viasat Film -elokuvakanavia. Lisäksi samalla lanseerataan neljä uuttaa Viasat Film-HD-elokuvakanavaa." http://www.lumotv.fi/fi/ajankohtaista/body1=3757
Jokohan viasat alkaa näyttämään myös 3D-leffoja koska tuossa linkissä tuleviin ensi-iltoihin oi merkitty "Pirates of the Caribbean - Vierailla vesillä (3D)" Viasatillahan on 3D-kanava josta tosin lähes vuoden on tullut pelkkää testikuvaa.