Vga -> scart kaapeli

Keskustelu osiossa 'HTPC eli Home Theater PC' , aloittajana Niko2, 14.12.2004.

  1. Daimon

    Daimon Uusi jäsen

    Liittynyt:
    13.06.2003
    Viestejä:
    23
    Saadut tykkäykset:
    0
    MooseX, tarvitsisin äkkiä sitä numeroa. Alkaa Nikon valehtelut ja kusetukset riittämään. Jätkä on 4 kertaa sanonut postittaneensa kaapelini. Jätkä on joko helvetin tyhmä päästään tai sitten tekee tämmöistä tahallaan.
     
  2. MooseX

    MooseX Guest Guest

    Liittynyt:
    03.12.2003
    Viestejä:
    308
    Saadut tykkäykset:
    0
    Sori että menin lupailemaan liikoja, mutta huomasin että olin poistanut sen tekstifilen johon olin tiedot kirjoittanut. Roskiksestakaan sitä ei enää löytynyt. Laittakaa vaan se rikosilmoitus netin kautta. Ainakin minulle soitti heti seuraavana päivänä poliisitäti joka lupaili soittaa Nikolle, jos sitä olisin toivonut.
     
  3. ^kossu

    ^kossu Guest Guest

    Liittynyt:
    19.01.2005
    Viestejä:
    103
    Saadut tykkäykset:
    0
    Minä sain kaapelini...vihdoinkin.
     
  4. RedStar

    RedStar Uusi jäsen

    Liittynyt:
    15.07.2004
    Viestejä:
    820
    Saadut tykkäykset:
    0
    No niin nyt on kaapeli tehty...
    1. Miten saa säädettyä ton overscanin kohilleen. (vaaka on ihan jees, pysty päin v****a)?
    2. Pääseekö noista vaaka värinöistä mitenkään eroon?
    3. Saako telkku laitettuaa klooniksi? miten?
     
  5. Daimon

    Daimon Uusi jäsen

    Liittynyt:
    13.06.2003
    Viestejä:
    23
    Saadut tykkäykset:
    0
    Nyt Niko sai laitettua minulle toisen kaapelini. Yksi vielä uupuu, mutta enköhän mä senkin pian saa.

    Olen saanut kuvan hyvin näkymään telkkariin, mutta overscannia on liikaa. Pystysuuntaan ja vaakasuuntaan ihan liikaa. En pysty näkemään edes windowsin alapalkkia.

    Oisko jotain neuvoja?
     
  6. RedStar

    RedStar Uusi jäsen

    Liittynyt:
    15.07.2004
    Viestejä:
    820
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mites sulla toi vaaka värinät pääsikkös eroon niistä? ja saikko kloonin käyttöön
     
  7. Daimon

    Daimon Uusi jäsen

    Liittynyt:
    13.06.2003
    Viestejä:
    23
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kyllä mulla ne tekstit värisee sillä tavalla ikävästi, mutta ei muuten mitään värinää esiinny. Kloonia en ole saanut käyttöön. Koitan laittaa siihen televisiolle sen toimivan resoluution, mutta se ei silti toimi niinkuin powerstripillä laitettaessa. Saanko noi powerstripin tekemät asetukset jotenkin sinne kohtaan missä windowsissa vaihdetaan resoa?
     
  8. Daimon

    Daimon Uusi jäsen

    Liittynyt:
    13.06.2003
    Viestejä:
    23
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kyllä. Yksi tuli vaan perille perjantaina. No toivotaan että maanantaina tulee toinen.
     
  9. stallari

    stallari Guest Guest

    Liittynyt:
    09.12.2004
    Viestejä:
    40
    Saadut tykkäykset:
    0
    Eikö mahtunut samaan pakettiin? :thumbsup:
     
  10. Daimon

    Daimon Uusi jäsen

    Liittynyt:
    13.06.2003
    Viestejä:
    23
    Saadut tykkäykset:
    0
    Niko, ei tullut toista kaapelia tänään. Alkaa kaverini joka tota kaapelia odottelee vähän hermostua.
     
  11. MooseX

    MooseX Guest Guest

    Liittynyt:
    03.12.2003
    Viestejä:
    308
    Saadut tykkäykset:
    0
    On se kyllä uskomatonta että miten joku viitsii valehdella niin suoraan päin naamaa kun Niko tekee toistuvasti. Tältäkin foorumilta löytyy useampia (itseni mukaanlukien) joille Niko on ilmoittanut jo lähettäneensä tavaran, vaikka mitään ei ole liikkeelle lähtenyt. Postileimasta viimeistään asia on äärettömän helppo tarkistaa...

    Tekisi jo mielä käydä vähän kouluttamassa tätä teiniä...
     
  12. stallari

    stallari Guest Guest

    Liittynyt:
    09.12.2004
    Viestejä:
    40
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kyllä olisi mielenkiintoista tavata Niko ihan kasvotusten.Olisi kiva tietää minkälainen tyyppi on kyseessä.Uskomaton pokeri jätkällä ainakin on.Koskaan ei myönnä tehneensä väärin valehtelee ihan kympillä.Eikä siitä postileimasta voi tarkistaa asiaa nehän on voinut lyödä pakettiin väärän päivämäärän.
    Jo sivusta seuraaminen on nostanut niskakarvat pystyyn.Saati jos itse olisin piuhan Nikolta tilannut olis varmaan tullut nenään lyönti kilpailu.
     
  13. Daimon

    Daimon Uusi jäsen

    Liittynyt:
    13.06.2003
    Viestejä:
    23
    Saadut tykkäykset:
    0
    Uskomatonta touhua kyllä Nikolta. Pitänee mennä viikonloppuna käymään hänen oven takanaan. Ei sitä kaapelia näköjään muuten saa kuin hakemalla sen.
     
  14. MooseX

    MooseX Guest Guest

    Liittynyt:
    03.12.2003
    Viestejä:
    308
    Saadut tykkäykset:
    0
    Itselleni Niko sanoi pistäneensä piuhan postiin päivänä X. Kun piuhaa ei kuulunut, tein rikosilmoituksen, ja ilmoitin asiasta Nikolle, Niko väitti kovasti laittaneensa piuhan postiin päivänä X. Kun piuha vihdoin tuli, oli postissa tulostetussa "postimerkissä" (jota ei siis voi väärentää) päivämääränä päivä ~5 päivää väitetyn päivän jälkeen...

    Jos Daimon menet tosiaan hakemaan sen piuhan, voit taputella Nikon päätä minunkin puolestani ;)
     
  15. stallari

    stallari Guest Guest

    Liittynyt:
    09.12.2004
    Viestejä:
    40
    Saadut tykkäykset:
    0
    (Eikä siitä postileimasta voi tarkistaa asiaa nehän on voinut lyödä pakettiin väärän päivämäärän.)

    Siis toi kommentti oli samaa linjaa mitä Niko selittään.Syy on aina jonkun muun kuin hänen.En tarkoittanutkaan että posti oikeasti väärää päivämäärää pistää mutta niko varmaan pokerina vois niin väittää.
     
  16. MooseX

    MooseX Guest Guest

    Liittynyt:
    03.12.2003
    Viestejä:
    308
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ähh. Ymmärsin väärin. Mutta aivan varmasti Niko tuotakin voisi väittää...
     
  17. Daimon

    Daimon Uusi jäsen

    Liittynyt:
    13.06.2003
    Viestejä:
    23
    Saadut tykkäykset:
    0
    Nyt kaveri sai kaapelinsa. Eikä kestänytkään kuin ihan helvetin kauan.
     
  18. vihannes

    vihannes Guest Guest

    Liittynyt:
    21.03.2005
    Viestejä:
    1
    Saadut tykkäykset:
    0
    Meikäläisellä on tuollainen piuha ollut nyt testikäytössä ja hyvin toimii xvidien sun muiden katsominen. Ongelma tuli kun yritin katsoa DVD:tä, eli kaikki näkyi ihan normaalisti (dvd playerin gui jne), mutta kun DVD:n laittoi pyörimään, niin se ei suostunut näkymään töllössä. Eli antoi pelkkää mustaa kuvaa.

    Onko kellää vastaavia kokemuksia ja/tai vinkkejä ?
     
  19. fDiamond

    fDiamond Guest Guest

    Liittynyt:
    28.10.2004
    Viestejä:
    181
    Saadut tykkäykset:
    0
    Omat kaupat Nikon kanssa sujui ihan ongelmitta, kaapelin toimivuutta tosin en ole voinut testata vielä kun verkkokaupalla on(taas vaihteeks) tavaran toimituksen kanssa ongelmia.
     
  20. TAA

    TAA Guest Guest

    Liittynyt:
    31.03.2005
    Viestejä:
    2
    Saadut tykkäykset:
    0
    En ole saanut powerstrippiä toimimaan vaikka olen kokeillut eri
    versiot crackillä ja ilman. Ohjelma päästää tekemään omia ajoituksia
    muttei siltä välilehdeltä tekemään omia resoluutioita. Onko apua ongelmaani? Käytössä oleva ohjain on ATI RAGE Mobility P/M AGP 2X.