Veronpalautus

Keskustelu osiossa 'Tarinatupa Classic (Yleiskeskustelu)' , aloittajana digtic, 05.12.2002.

  1. Imlego

    Imlego Guest Guest

    Liittynyt:
    09.03.2003
    Viestejä:
    1 416
    Saadut tykkäykset:
    2
    Tuoltapa löytyy sivun alareunasta tietoa kaikesta vähennyskelpoisesta. Onneksi ei ole mitään vähennättävää, niin ei tarvitse alkaa sompailemaan niiden kanssa.

    edit: no eipäs tuon alareunasta vaan "vero-ohjeet" -> "verotustietoa yksityishenkilölle", ja sieltä alareunasta.
     
  2. Jorse

    Jorse trust no one Tukijoukot

    Liittynyt:
    03.04.2001
    Viestejä:
    5 076
    Saadut tykkäykset:
    8
    7€:a tuli palautuksia, en tosin edes hoksannut maksaneeni veroja mutta...
     
  3. Mikkoz81

    Mikkoz81 Uusi jäsen Tukijoukot

    Liittynyt:
    18.01.2003
    Viestejä:
    842
    Saadut tykkäykset:
    3
    Aluks juhlin kun katoin että 650 euroo ois tulossa, mutta sitten hokasin että siinä olikin virhe ja tulee vaan jotain 100-150 euroo. No parempi sekin kun viime vuoden -500 euroo.
     
  4. petepeluri

    petepeluri Käyttäjä

    Liittynyt:
    20.08.2002
    Viestejä:
    2 560
    Saadut tykkäykset:
    0
    Jesh!!!! mullekkin tuli veroehdotus. Viimevuonna tuli 20e ja xx määrä senttejä päälle mätkyjä mutta nytten, 205e palautusta!!! Kelpaa kyllä köyhän opiskelijan laitebudjettiin...:D
     
  5. Jaska76

    Jaska76 Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    06.11.2000
    Viestejä:
    2 426
    Saadut tykkäykset:
    6
    Ihan mukavasti tuli takaisin, n.270€. Viime vuosina on vaan joutunut aina makselemaan, joten lämmittää mieltä...
     
  6. thomas

    thomas Guest Guest

    Liittynyt:
    15.12.2000
    Viestejä:
    130
    Saadut tykkäykset:
    0
    Premier,aiemmin tarkoitettiin varmaankin matka korvauksia?!
    Mulle tuli ensin 1158€:n maksulappu,mutta nyt kun matkakuluja oli 3750€, luulisin saavani jotain takaisin?
    Aina vaan ei itse lasketut summat pidä?
     
  7. premier

    premier Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    28.06.2002
    Viestejä:
    1 687
    Saadut tykkäykset:
    4
    Joo.. eipä vaan taida olla tosiaan mitään omavastuurajan ylittävää vähennettävää =)
     
  8. nothing

    nothing Käyttäjä

    Liittynyt:
    03.03.2001
    Viestejä:
    2 092
    Saadut tykkäykset:
    6
    Prrrrrkele...

    Mätkyjä yli 300 euroa :(

    Ja minä kun luulin niitten verotoimistossa osaavan laskea minulle sopivan prosentin...
     
  9. steffe79

    steffe79 Silentium est aureum Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    04.05.2002
    Viestejä:
    4 147
    Saadut tykkäykset:
    7
    Näyttäisi tilille kilahtavan sellaiset ~600 euroa + matkakustannukset, eli n. 700 euroa taitaapi tulla. Nekin menevät joululahjoihin ja kaikki jämät sijoitetaan luonnollisesti elokuviin :D
     
  10. xander

    xander Guest Guest

    Liittynyt:
    16.12.2002
    Viestejä:
    1 507
    Saadut tykkäykset:
    1
    Onneksi tulee palautuksia n. 250 eskoo:thumbsup: Joululahjat on turvattu,siis Dvd:t :D
     
  11. Sammypiru

    Sammypiru Guest Guest

    Liittynyt:
    26.12.2002
    Viestejä:
    283
    Saadut tykkäykset:
    0
    Muutama satku mätkyjä, en ees tarkaan tiedä. Kuulun siihen porukkaan, joka ei edes tarkasta veroehdotustaan muutakuin tulojen osalta. (oikeestaan mitään muuta ookkaan tarkistettavana)
     
  12. Hurricane

    Hurricane vaikeemmil tasoil Tukijoukot

    Liittynyt:
    24.07.2002
    Viestejä:
    2 175
    Saadut tykkäykset:
    11
    Prkl, onkohan verottaja unohtanut minut kokonaan kun ei ole ehdotusta näkynyt. Luulisin että palautuksia on tulossa
     
  13. RBV

    RBV Surprise, cockfags! Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    12.09.2001
    Viestejä:
    1 858
    Saadut tykkäykset:
    7
    Mätkyjä reilut 300Eur! :grr:

    Mutta eipä hätää. Olivat jättäneet matkakulut kohdan tyhjäksi. Joten lisään matkakulut ja vähennän omavastuun 500Eur, jään saamapuolelle 350Eur! :D

    Kumma juttu, sillä olen ollut oikeutettu samaan määrään matkakuluja jo 8 vuoden ajan. Aina saa asiasta huomauttaa.

    Kannattaa itse kunkin tarkastaa laskelma kunnolla läpi!
     
  14. menace

    menace Guest Guest

    Liittynyt:
    04.07.2002
    Viestejä:
    823
    Saadut tykkäykset:
    3
    406 euroa takaisin. Opiskelija, ja viime vuonna olin töissä 3kk.
     
  15. januz

    januz Guest Guest

    Liittynyt:
    25.01.2002
    Viestejä:
    9
    Saadut tykkäykset:
    0
    14€ mätkyjä,mutta pari tonnia tulossa matka kuluista.
     
  16. AnssiM

    AnssiM Master Cotton Planter Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    15.05.2003
    Viestejä:
    492
    Saadut tykkäykset:
    1
    No nyt taitaapi olla pientä virhettä tuossa laskelmassa. Olen opiskelija, viime vuonna olin armeijassa ja tein töitä tasan 0 kk. Ei sitten olisikaan tulossa palautusta kuin 645,28 euroa. :thumbsup:
     
  17. Jasor

    Jasor Guest Guest

    Liittynyt:
    20.11.2002
    Viestejä:
    201
    Saadut tykkäykset:
    1
    Mätkäsivät 250e :eek:
     
  18. mnz

    mnz Uusi jäsen

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    118
    Saadut tykkäykset:
    1
    Mätkyjä 210e.. Opiskelijana olin ja kesän Valiolla varastossa surrasin. Koulujen alkamisen jälkeen vielä lauantaisin kävin töissä, mutta tiedä sitten mistä nämä mätkyt nyt taas tulivat. Käytin ihan sitä verokorttia minkä olivat postittaneet.

    Viime vuonna tais tulla saman verran mätkyjä, mutta olin silloin Primalcolla(nyk altia?) duunissa, ja sain sitten matkakuluista mätkyt veke, mutta nyt kun Valio oli tuossa parin kilsan päässä, ei matkakulutkaan pelasta :(
     
  19. Boulder

    Boulder Uusi jäsen

    Liittynyt:
    09.11.2002
    Viestejä:
    296
    Saadut tykkäykset:
    0
    700-750e tulee takaisin, pientä korjailua vaatii vielä. Ihan mukavasti ottaen huomioon opiskelija-statuksen ja 4kk kesätyöt. Kieltämättä veroja tuli aika reilusti maksettua viime vuonna, mutta onpahan sitten rahaa mitä pistää esim. siihen Indy-boksiin ja Two Towersin extended-versioon:thumbsup:
     
  20. KnightOfNi

    KnightOfNi Guest Guest

    Liittynyt:
    05.04.2003
    Viestejä:
    815
    Saadut tykkäykset:
    1
    310 ecua näyttäis tulevan ennen matkavähennyksiä. Nekun vähentelee niin eiköhän valtiolta joku 1000e tule takaisinpäin. Hih, nyt pitää vaan kirjoittaa hyvät perustelut miksi tarvitsee käyttää omaa autoa julkisten kulkuneuvojen sijasta. Hyviä vinkkejä ?