verkkokaupan kanssa asiointia :D

Keskustelu osiossa 'Yleistä' , aloittajana biodiesel, 17.01.2012.

  1. biodiesel

    biodiesel Guest Guest

    Liittynyt:
    15.04.2007
    Viestejä:
    26
    Saadut tykkäykset:
    0
    hah:p pakko kertoa takuu tarina täällä :)
    onkyo tx-nr3007 rupesi temppuilemaan syksyllä,virrat päälle ni ei ruvennu äänet kuuluu ku puolen tunnin lämmittelyn jälkeen,ok vahvistin verkkokauppaan kun on takuu voimassa, HUOM:VERKKOKAUPAN MYYMISSÄ ONKYO TUOTTEISSA ON 24KK TAKUU VAIKKA KUITISSA JA SIVUILLA LUKEE 12KK!!!!!
    NOH:JOULUKIIREAPULAINENPOIKA oli avannut paketin ja katsonut kuitti jäljennöksestä että takuu 12kk,ja lähetti koneen takas,no tarina jatkuu.
    soitin verkkokauppaan ja pieniluontoisen tiukkasävyisen keskustelun jälkeen huollossa oleva virkailija pahoitteli tapahtunutta ja käski lähettää takas,paketti tuli minulle ja en ottanut sitä vastaan,joten lähti menemään takas verkkokauppaan,muutaman päivän jälkeen soittelin rlj-palveluun ja kyselin koneeni kohtaloa,kaveri tutki hetken papereita ja sano et ei löydy mun vahvistinta????
    soitto verkkokauppaan ja jälleen pienen odottamisen jälkeen asiaan saatiin selvyys,koska en ollut ottanut vahvistinta vastaan,niin verkkokauppa oli pistänyt hyllylle odottamaan 3kk,jonka jälkeen olis menny kierrätykseen :)
    taas tuli pahoittelut tapauksen johdosta ja luvattiin lähettää rlj-huoltoon.
    vahvistin saapuikin huoltoliikkeeseen ja homma alkoi luistamaan,tilattiin osia ja softia,joita sitten on ooteltu viikko ja kaks.
    tänään rupesi sit tapahtumaan,kaveri soitti huollosta et huomasivat vahvarin rungossa ja etulevyssä murtumia ja poreita niin paljon et ei tuu toimivaa peliä,eli posti oli saanut hajoitettua matkoillaan laitteen vielä enemmän,verkkokauppa oli pakannut ohkaseen kupla muoviin ja pahvilaatikkoon.
    no nyt ootetaan mitä tapahtuu seuraavax.

    HOHHOIJAAAAA :)
     
    Viimeksi muokattu: 17.01.2012
  2. arthur

    arthur Guest Guest

    Liittynyt:
    28.06.2002
    Viestejä:
    2 430
    Saadut tykkäykset:
    0
    Harmillinen tarina, mutta kiva kun kerroit.

    Kirjoitat, että posti oli pakannut lähetyksen. Pitäneekö paikkansa. Siinä tapauksessa posti lienee velvollinen maksamaan korvauksen kuljetuksessa vikaantuneilta osin. Joka tapauksessa asiakkaan ei tulisi tuosta kärsiä.
     
  3. aheikkinen

    aheikkinen Aktiivinen käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    05.04.2007
    Viestejä:
    5 018
    Saadut tykkäykset:
    136
    Kauppapaikat -osiossa on ihan erikseen tuollainen Verkkokauppa.com ketju. Sinne siis kaikki kokemukset ko. liikkeestä.