Verhoeven poltti sillat Hollywoodissa?

Keskustelu osiossa 'Elokuvantekijät' , aloittajana kopro, 21.10.2016.

  1. kopro

    kopro Uusi jäsen

    Liittynyt:
    06.07.2015
    Viestejä:
    52
    Saadut tykkäykset:
    7
    Nykyään Paul Verhoeven ohjaa elokuvia enää euroopassa. Lieneekö aikoinaan polttanut sillat Hollywoodin rahamiehiin, kun ei enää tee Hollywood-elokuvia.

    Itseä muuten hieman hymyilytti, kun luin miten Spielberg innostui Verhoevenin vastarintaliike-elokuvasta ja suunnitteli Verhoevenista jopa Star Wars-ohjaajaa, mutta näki sitten "Spetters"-elokuvan ja tuli toisiin ajatuksiin! :D
     
  2. Recce

    Recce Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    29.03.2004
    Viestejä:
    2 968
    Saadut tykkäykset:
    244
    Veikkaan että eipä kiinnostanut enää vanhuusiällä buttlicking. Äijä kuitenkin ohjasi 1987-97 neljä megapläjäystä, joten pankkitili oli varmaan ihan kohillaan Hollow Manin jälkeen.
     
  3. jodorowsky

    jodorowsky Käyttäjä

    Liittynyt:
    18.09.2011
    Viestejä:
    1 311
    Saadut tykkäykset:
    83
    Itse luulen että Paul oli monesti niin tinkimätön omista visioistaan että ei antanut hollywoodin studioille periksi välttämättä monestikaan jos halusi tehdä jotain.. Pidän häntä itse suurena taiteilijana vaikka ei montaa todella hienoa elokuvaa ole tehnytkään. Total regall ja robocop ovat mielestäni miehen hienoimmat elokuvat mutta eivät basic instinct ja starship troopers kauas jää.

    Minulla on olemassa vanha gorehound jossa väitetään että paul suunnittelee arskan kanssa crusade nimistä leffaa. Lehti ei tällä hetkellä ole tässä edessäni,mutta käsittääkseni se taisi kertoa ristiretkeläisistä ja väkivalta oli tässäkin sitä luokkaa että ilmeisesti pahamaineinen nc 17 ikäraja luokitus uhkaa.Sen takia tuottajat kakistelivat ilmeisesti kun olisivat halunneet varmaa jotain pg 13 . Paulhan tekikin yleensä toiminta elokuvista asiaan kuuluvaa mättöä, starhip trooperskin oli varmaan verisin niin kovan bubjetin elokuva mitä oli koskaan tehty.
     
  4. kenkaa

    kenkaa Uusi jäsen

    Liittynyt:
    03.02.2002
    Viestejä:
    58
    Saadut tykkäykset:
    0