Velodyne DD15 Kysymyksiä??

Keskustelu osiossa 'Aloittelija kysyy' , aloittajana johnpham, 15.03.2017.

  1. johnpham

    johnpham Guest Guest

    Liittynyt:
    03.02.2017
    Viestejä:
    2
    Saadut tykkäykset:
    0
    Eli tuli ostettua pari viikkoa sitten otsikon mukainen laite käytettynä ja nyt kysyisinkin teiltä jotka kyseisen laitteen omistatte/olette omistaneet, että oletteko itse tehnyt ohjelmistopäivitystä kyseiselle laitteelle?
    Printtasin kyseisestä laitteesta itselleni manuaalit jotka ovat velodyne dd15 software version 2.2.0 ja oman laitteeni aloitus valikossa lukee softaversioksi alkuperäinen 1.5.
    Olen yrittänyt saada automatiikka kalibrointia subbasen mukana tulleen mikrofonin ja piuhojen kanssa toimimaan, mutta ei noitten manuaalien ohjeita noudattamalla kyseinen toiminto lähde käyntiin sitten millään.
    Lueskelin ulkomaalaisilta sivuilta asiasta ja siellä neuvottiin, että laitteeseen pitäisi päivittää software 2.2.0 jotta automatiikka kalibrointi alkaisi toimia.
    Kokeilin tuota päivitystä vanhemmalla tietokoneella missä tarvittavat com-liittimet löytyivät, mutta laitetta en saanut päivitettyä millään konstein.
    pävitystä suorittaa mutta subbaseen asti en ohjelmaa saanut. Ohjelman lataus osio sujui kyllä mutkitta mutta kun subbasesta virran otin päivityksen jälkeen pois ja kytkin laitteen takaisin päälle ja näyttöön kiinni niin ohjelmisto versio 1.5 kummitteli vielä tv:ssä.

    Olen myös koittanut säätää subbasen vastetta käsin tv valikon kautta, mutta kyseisen operaation kanssa törmäsin sitten toiseen ongelmaan joka on jakotaajuuden asettaminen subbaselle.
    Ihan sama mitä säätöjä olen subbaselle laitteen valikoista tehnyt niin vaste loppuu kuin seinään siinä 60hz kohdalla, kun olen sitä yrittänyt saada toimimaan sinne 80hz asti.
    Kotiteatteri vahvistimestani (marantz av-7005) olen myös säätänyt kaikki muut kaiuttimet small:si ja jakotaajuuden myös 80hz (kokeilin myös jakotaajuudeksi marantzilta 100hz mutta ongelma pysyi samana).

    Löytyykö siis laitteeseen tutustuneilta apua ongelmiini? Millä saisin subbasen jakotaajuuden säädettyä sinne 80hz tienoille? Tarvitaanko siihenkin se ohjelmisto 2.2.0?
    Ja entäpä tuo automatiikka kalibrointi? Olisi mukava jos saisin senkin toiminnon jotenkin käyntiin vaikka loppu säädöt tulisikin varmasti käsin viimeisteltyä?


    --------------------------------------------------
    best ringtones, free ringtones download,instrumental ringtones
     
    Viimeksi muokattu: 20.03.2017
  2. vps358

    vps358 Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    11.02.2005
    Viestejä:
    4 766
    Saadut tykkäykset:
    489
    Mulla ainakin paukkaa ihan muulle sivulle, kuin Velodynen.
    Joku _aken velodynelidar...

    T: Vesku
     
  3. JIH

    JIH Käyttäjä

    Liittynyt:
    22.08.2007
    Viestejä:
    416
    Saadut tykkäykset:
    32
    Naapuripalstalla oli aiheesta vastaava keskustelu viime vuonna. Olisiko siitä apua?
     
  4. KMOK

    KMOK Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    21.06.2002
    Viestejä:
    1 946
    Saadut tykkäykset:
    37