Varoitus: Electronic-Star.fi

Keskustelu osiossa 'Kauppapaikoista' , aloittajana Tinttu, 23.01.2014.

  1. Tinttu

    Tinttu Guest Guest

    Liittynyt:
    15.12.2008
    Viestejä:
    5
    Saadut tykkäykset:
    0
    Varoituksen sana kyseisestä, Saksassa toimivasta nettikaupasta.

    Tilasin Wharfedale 10.2 -kaiuttimet 16.12.2013 firman nettikaupasta. Varastotilanne näytti "heti varastossa" -tilaa.
    Maksoin Visalla, ja tieto maksun onnistumisesta tuli samana päivänä. Kuten myös tilausvahvistus.

    Viiden päivän odotuksen jälkeen tilaukseni oli yhä "valmistellaan tilausta" -tilassa.
    Laitoin meiliä ja soitin suomenkieliseen asiakaspalveluun. Tavara oli loppu, ja lisää tulossa tehtaalta.
    Nettikaupassa ko. tuote näkyi kyllä "heti varastossa" tuotteena.

    Minulle luvattiin 15eur etukuponki seuraavan tilauksen yhteydessä käytettäväksi.

    Viimeisen kahden viikon aikana olen kysellyt kaiuttimiani sekä sähköpostitse että puhelimitse toistakymmentä
    kertaa. Olen saanut lupauksen tuotteiden lähettämisestä saman tai seuraavan päivän aikana ainakin kolmesti.
    Näin ei kuitenkaan ole tapahtunut.
    Koko ajan firman nettisivuilla tuote on "heti varastosta" -tilassa.

    Tilauksesta on nyt kulunut yli viisi viikkoa. Tänäänkin sain meilin, jossa pahoiteltiin ettei tilaukseni eilisestä
    lupauksesta huolimatta ole lähtenyt.
    Varastolla on kuulemma tavaraa, mutta en ole saanut vastausta miksei maksamiani kaiuttimia minulle lähetetä.

    Olen tänään peruuttanut tilaukseni, koska en enää jaksa leikkiä.
    Olen myös pyytänyt veloituksen peruuttamista Visa-tililtäni. Nähtäväksi jää saanko rahani takaisin ja milloin.

    Matkan varrella (lähes kaksi viikkoa sitten) lähetin myös englanninkielisen sähköpostiviestin firman saksalaiselle toimitusjohtajalle asioiden kulusta.
    Hän ei ole vaivautunut vastaamaan viestiini.

    Jokainen voi tästä vetää omat johtopäätöksensä.