Vanilla Coke

Keskustelu osiossa 'Ruoka & Juoma' , aloittajana wiliraj, 13.12.2002.

  1. wiliraj

    wiliraj Guest Guest

    Liittynyt:
    26.07.2002
    Viestejä:
    214
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tulipas tänään pongattua tuollainen uutuus täällä stokkarissa. On tullut Pulp Fictionin ensimmäisen katselu kerran jälkeen useastikin mietittyä, miltä vaniljacokis mahtaisi maistua. No, varsin erinnomaiselta! Ei niinkään janojuomaksi sovi, mutta vallan loistava ns. seurustelujuoma. Sopisi varmaan hampurilaistenkin kanssa aika kivasti. Onko muut päässeet maistamaan, vai onko tuote Suomeen vielä ehtinyt rantautua?
     
  2. Jaska76

    Jaska76 Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    06.11.2000
    Viestejä:
    2 426
    Saadut tykkäykset:
    6
    Ei ole ainakaan vielä omaan silmään osunut. Toivottavasti tulisi tänne suomeenkin.
     
  3. Gambit

    Gambit Guest Guest

    Liittynyt:
    03.12.2000
    Viestejä:
    1 019
    Saadut tykkäykset:
    6
    Vaan eipä taida olla tulossa pariin vuoteen, mikäli taannoin hesarin haastatteleman lanseerauspampun sanoihin on uskominen.
     
  4. hetaskin

    hetaskin Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    21.03.2002
    Viestejä:
    607
    Saadut tykkäykset:
    0
    Itse joskus tein vanilja kokista. Laitoin siis tavan kokikseen vaniljaesanssia. Eipä sitä vaniljan makua erityisesti huomannut, mutta olihan se mukava kertoa kavereille kun Pulpia katsottiin että: "mä olen juonut vanilja kokista..."
     
  5. Mika

    Mika Administrator Ylläpidon jäsen Ylläpito Tukijoukot

    Liittynyt:
    05.02.2000
    Viestejä:
    8 291
    Saadut tykkäykset:
    29
    Saisi tuo vaniljakokis rantautua tänne Suomeen mahdollisimman pian sillä se on ihan oikeasti erittäin hyvä limppari. Ottaisivat oppia Pepsistä (ja sen Blue kokeilusta)
     
  6. nygarjaa

    nygarjaa Käyttäjä

    Liittynyt:
    28.01.2002
    Viestejä:
    1 856
    Saadut tykkäykset:
    1
    Kannatetaan, itse tykäistyin makuun. Mutta vielä enemmän odotan kirsikka Cokista. Aivan mahtavan makuinen, mielestäni parempi kuin Dr. Pepper.
     
  7. bmike

    bmike Uusi jäsen

    Liittynyt:
    19.03.2002
    Viestejä:
    588
    Saadut tykkäykset:
    0
    cherry cokea sai joskus Helsingistä ainakin Thai Marketista Yrjönkadulta. En ole kyllä nähnyt enään pitkään aikaan... :weep: Coca-Cola Classicin ohella toisena limulistalla. Vaniljaa en tosin ole vielä kerennyt maistamaan...
     
  8. Make

    Make Uusi jäsen Tukijoukot

    Liittynyt:
    10.05.2000
    Viestejä:
    131
    Saadut tykkäykset:
    1
    Tuli maistettua ruotsissa käydessä: ei hullumpaa.
    Saisi tulla tännekin!
     
  9. TJJ

    TJJ Uusi jäsen Tukijoukot

    Liittynyt:
    07.04.2002
    Viestejä:
    409
    Saadut tykkäykset:
    1
    Cherry Cokea sai/saa myös Turusta, ainakin kauppahallista sitä olen joskus itse ostanut. Vanilija olis ihan mielenkiintoinen maistettava..

    Timo
     
  10. Laffer

    Laffer Guest Guest

    Liittynyt:
    04.09.2001
    Viestejä:
    2 308
    Saadut tykkäykset:
    2
    /offtopic warning
    Saako muuten Mountain Dew limua jostain isommissa pulloissa vai rajoittuuko myynti 0,5 litran pulloihin, jolloin se ainakin minusta on ökykallista.
     
  11. steffe79

    steffe79 Silentium est aureum Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    04.05.2002
    Viestejä:
    4 147
    Saadut tykkäykset:
    7
    hhmm.. kaikki tuota kehuvat ja minä olen jäänyt ilman :(

    Saisikohan tuota tilattua netin välityksellä :)
     
  12. Qube

    Qube Uusi jäsen

    Liittynyt:
    24.01.2002
    Viestejä:
    936
    Saadut tykkäykset:
    0
    Itsekin toin Vanilla Cokea kotiin viime ruotsinreissulta ja tykkäsin kovasti. Menee itselläni aika tasoihin Pepsi Twistin kanssa, eli en oikein osaa sanoa kumpi on parempi. Molempia odottelen Suomeen vesi kielellä.

    Niinkuin joku tuossa jo mainitsikin Suomen Coke-edustajat eivät vaikuttaneet kovin kiinnostuneilta kun heiltä kyseltiin miksi Vanilla Cokea ei Suomeen tuoda muiden pohjoismaiden lanseerauksen yhteydessä. Ehkä Pepsi osaa tämän homman paremmin (vrt. Pepsi Blue) ja tuovat tänne myyntiin pian myös Pesi Twistin? :thumbsup:
     
  13. Jaska76

    Jaska76 Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    06.11.2000
    Viestejä:
    2 426
    Saadut tykkäykset:
    6
    Cherry Cokista saa Hesassa näköjään steissiltä siitä yhestä kinkkikiskasta (tölkkikamana). Siellä oli myynnissä myös Cherry 7Upia, onkos tuota kukaan maistanut?
     
  14. steffe79

    steffe79 Silentium est aureum Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    04.05.2002
    Viestejä:
    4 147
    Saadut tykkäykset:
    7
    Joskus nuoruudessani muistan maistaneeni Cherry 7UPpia ulkomailla, maku tosin ei jäänyt mieleen...

    Mutta tietääkö joku myydäänkö Suomessa Hubba Bubba-limua. tuota tuli Teneriffalla maistettua ~10 vuotta sitten ja perhana kun oli hyvää :cool:
     
  15. premier

    premier Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    28.06.2002
    Viestejä:
    1 687
    Saadut tykkäykset:
    4
    Noi etno-kaupat näyttää tuovan noita harvinaisempia juomia maahan. Esim. Helsingin asematunnelissa on se yks kauppa, missä myydään Pepsi twistiä ja näytti siellä olevan paljon muitakin oudon näkösiä tölkkejä. Olen kuullut huhua, että siellä olisi myös Dr. Pepperiä.


    premier
     
  16. MariaK

    MariaK Guest Guest

    Liittynyt:
    08.04.2002
    Viestejä:
    248
    Saadut tykkäykset:
    0
    Vanilla cokea myydään kuulemma siinä Liisankadun etnisessä kaupassa, en ole itse kyllä viime aikoina siellä käynyt.
     
  17. iso_J

    iso_J Guest Guest

    Liittynyt:
    12.11.2001
    Viestejä:
    80
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ensi vuoden alussa tulee myyntiin ainakin kaksi uutta colajuomaa:
    Coca Cola light lemon ja Pepsi Twist. Lisäksi fanta saa taas yhden uuden maun lisää metsämarjaisen Fanta Wildberriesin.:D
     
  18. Qube

    Qube Uusi jäsen

    Liittynyt:
    24.01.2002
    Viestejä:
    936
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tapahtuuko tämä siis nimenomaan Suomessa? Jos niin hienoa! Kaikista uusista limuista olisi hyvä olla olemassa myös light-versiot. Hyvä jos edes tuo lemon Coke on light niin saadaan vähän uutta myös sille rintamalle.
     
  19. tsinivuo

    tsinivuo Guest Guest

    Liittynyt:
    23.03.2002
    Viestejä:
    3 907
    Saadut tykkäykset:
    1
    Nyt suomalaisia hemmotellaan. :rolleyes:
     
  20. tpi

    tpi Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    12.06.2001
    Viestejä:
    4 400
    Saadut tykkäykset:
    34
    Jos saisi tilata colajuomaa, niin oma tilaus olisi Cokis tai Pepsi pienellä sitruuna lisällä + _paljon_ pienemmällä makeudella. Sokerittomatkin ovat ihan liian äiteliä. Tuollaisen saa itse tehty jos on juoma-automaatti vapaassa käytössä aika kätevästi lisäämällä kolajuomaan vähän sitruunajuomaa + ainakin neljäsosa soodavettä. Paljon parempaa kuin lähtöaineet!