Eli tosiaan, olen tilanteessa jossa minun pitäisi saada kyseinen probleema selvitettyä kiireellisesti joten apu todellakin on tarpeen. Minulla on vanha kuvanputki tv, joku Luma tms merkiltään. Tv:ssä on vain antenniliitäntä ja yks scart. Kun tuon suoraan scartilta kokonaista scart johtoa pitkin kuvan ja äänen, on toiminta niin kuin pitääkin av kanavalla. Kun tuon kuvan scart adapterilla komposiitti tai s-videoa pitkin mitään ei kuvaa ei saa vaikka mitä yrittäisi... Mikä avuksi? Onko niin, että tv:n scarti on jotenkin vanhalla tavalla "kytketty", että joku tietty pinni tarvitsee olla kytkettynä (joka täyskytketyllä scartilla on) jotta kuva näkyy?Olen kokeillut jo useaakin adapteria ja kyseiset adapterit toimivat uudemmissa televisioissa kyllä. Kiitos vastauksista etukäteen.
Kuva lähteenä kokeilin pc:tä ja dvd soitinta. Onneksi sain selvitettyä ongelman jo... Oli sellainen homma että kun ei ollut käytössä scartti joka 0(tavallaan av tos laittees) kanavalla toimi suoraan niin piti käsin painaa oikealla kanavalla olemisen jälkeen erillistä hieman "piilossakin" ollutta av painiketta niin johan rupesi näkymään..s-videollakin jopa värit mutta tosi huonolaatuisena joten ainut vaihtoehto oli komposiitti joka minulle toki riittää tässä tilanteessa. Ilmeisesti se scartin oma siirry kanavalle karva vaikutti ny että se hoiti itse "av napin painamisensa"... Kiitos kuitenkin ripeästä vastauksesta...